| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marcij Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2008-02-02 00:57:44 Zgodnie z polskimi przepisami wolno przelozyc Ci jedynie butle. Poza tymi przepisami to nie ma problemu , jesli bedziesz chcial zostac przy tym samym systemie. Jesli bedziesz chcial przejsc na sekwencje , to raczej uda Ci sie zachowac tylko reduktor. Co do kosztow , to zalatwienie papieru , zeby to wbic do dowodu kosztuje 200zl, jesli sie na tym nie znasz , to gazownik nie wezmie wiecej niz drugie 200 za przelozenie tego, byc moze nawet mniej. |
marcij Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2008-02-02 18:44:29 Przepraszam , nie mialem takiego zamiaru. Wydaje mi sie , ze jesli butla ma homologacje i jest do tego papier , to nie ma problemu z przelozeniem tego do nowej instalacji , przy wbijaniu w dowod nie powinno byc problemu , jak jest homologacja butli , to pozniej ,na przegladach tez nie. A co do reduktora to kolega niepracyzyjnie sie wyrazil , monotwtrysk , czyli wtrysk jednopunktowy gazu , czyli bardzo rzadka , ale jednak spotykana instalacja III generacji. Reduktory II generacji i wtryskow oczywiscie sie roznia. |
marcij Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2008-02-03 12:29:42 No to jeszcze raz przepraszam. Co do butli , to wiem, ze przekladaja z rozbitkow , albo zlomowanych pojazdow i te auta jezdza i bez problemow przechodza przeglad. Ale jakijest system przegladow w naszym kraju to wszyscy wiemy , a az tak sie w przepisy nie zaglebialem.
|
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2008-02-05 17:51:50 jest instalacjka III generacji Landi-Renzo IGS.
fakt,że to kosztuje jak sekwenca a może troche więcej ale jak miło wtedy autko pracuje no przyśpieszenia są bajka. |
owca00 Kraków | 2008-02-05 22:24:33 nie chciałem przełożyć całej instalacji, tylko części te które są te same w jedno i wielopunkcie. zastanawiałem się również czy to się wogóle opłaca. pozdrawiam. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2008-02-06 09:00:53 Owca00.
Są ludzie, którzy jeżdżą na II generacji w silnikach z wielopunktowym wtryskiem benzyny (wcale nie mało). Wielopunkt nie jest przeszkodą w montowaniu II generacji. Jednak ze względu na niebezpieczeństwo strzałów itp. do wielopunktowych silników zaleca się instalację sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej lub przynajmniej ciągły wtrysk gazu czyli III generację. Reasumując, na upartego mógłbyś zamontować całą instalkę do nowego autka gdyby nie przepisy. Gdybyś jednak chciał gazować wielopunkt sekwencją to ostatecznie pozostaje przełożenie samego zbiornika i wielozaworu z czym wiążą się wspomniane wcześniej potencjalne problemy przy przeglądzie. Myślę, że nie warta skórka za wyprawkę. Zysk ok 200-300 zł, a problemów może być sporo. |
owca00 Kraków | 2008-02-06 09:34:00 i właśnie na taką odpowiedź czekałem. pozdrawiam i wielkie dzięki. |
DJCHUCKY Lębork | 2008-04-03 20:10:21 Podjeliście tutaj sprawę montażu gazu III generacji do monowtrysku.
Zastanawia mnie taka sprawa odnośnie jednopunktu. Czy zgrałbym instalację IV generacji która chodzi na Full Groupie wykorzystując tylko jeden wtryskiwacz bo i tak 4 chodzą razem do silnika z jednopunktem? Wyczytałem że wtryskiwacz benzynowy otwiera się dwa razy na jeden obrót wału. Czy taka instalacja FullGroup wyrobi z bardzo krótkim czasem wtrysku? Silnik to C12NZ Opel Corsa A. Samochód jest stary ale chcę założyć do niego Lpg, a nie chcę montować miszalnika jak już wtrysk lub chociaż Blosa. Napiszcie co i jak by to mogło działać na tym prostym silniku. |