Krokowiec nie ""chodzi""

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam .Jestem szczęśliwą posiadaczką passata b3 i od roku mam wstawioną instalkę II generacji.Niestety co jakis czas autko przestaje ''chodzić''prawie gaśnie,ale po przełączeniu na bena zachowuje się normalnie.Kilkakrotnie byłam u gazmajstrów ale nic nie wskurałam.Po ostatniej wizycie -XII-wstawiono mi sam register a krokowca mam przywiązanego do przewodów ,ale okazało się że nie chodzi krokowiec tzn,po podpięciu bezpośrednio do jakiegoś tam urządzonka na warsztacie wysuwa się i chowa ale po zamontowaniu z powrotem niestety nie chodzi .Proszę poradżcie co mam robić.Przeczytałam wiele informacji na forum ale nie trafiłam na to konkretne -chyba że przegapiłam.Jeszcze raz proszę o pomoc co z tym fantem zrobić.
  
 
Pewnie sonda zdechła. Ci gazownicy to mymłony jeśli nie potrafią tego zweryfikować.
  
 
Sonda jest w porzAdku.Kupiłam urzadzonko któro pokazuje mi -jest zamontowane w aucie-że sonda ''biega i na benie i na gazie.
  
 
Dobra, zacznijmy od początku. Jaka bryka, jaki motor (kod), jaki gaz, marka sterownika gazu....
  
 
Znawca to ja nie jestem ale co mogę to napiszę.Jest to Passat B3 rok 1991,poj.1.8 symbol silnika RP a wstawiony jest Stag 2
  
 
Jeżeli sonda sprawna, attuator również (niedawno robiłem naprawę instalacji na stagu i "sprawny" pozornie krokowiec był uszkodzony; przy np 120 kroku był ledwie uchylony i cały czas mu się pierniczyło), należy sprawdzić połączenia elektryczne , w ostateczności podmienić staga.
  
 
Połączenia elektryczne? tzn które,naprawdę jestem laikiem w tych sprawach ,ale w zwiżku z tym problemem poczytałam trochę.A co do wymiany staga to tylko u gazmajstrów .?
  
 
Najsłabszym ogniwem wiązek el, są wtyczki; zaśniedziałe styki , obluzowane konektorki, wyrwane, itp; dalej zimne luty.

Ad2 tak
  
 
Rozumiem.Bez męża się nie obejdę,ale posprawdzać różne styki mogę.Chciałam tylko nadmienić że już wymieniłam kable ,kopułkę,palec,akumulator i jeszcze chcę wymienić świece.Być może to nie ma nic wspólnego??
  
 
Nie ma związku z problemem.
  
 
To znaczy że muszę znowu udac sie do gazmajstrów zeby sprawdzili staga,byłam właśnie przy aucie ,co mogłam sprawdziłam i niestety nic wiecej sama nie poradze.
  
 
Choć zaintrygowała mnie jedna spraw.W kontlorerz sondy lambda -Stag 2 L są cztery jakby przełaczniki 1 2 3 4. 1i 2 są skierowane na dół,natomiast przy 3 i 4 pod spodem pisze ON i jest trzałka w dół a przełączniczki są w górę.czy to ma coś wspólnego?
  
 
Choć zaintrygowała mnie jedna spraw.W kontlorerz sondy lambda -Stag 2 L są cztery jakby przełaczniki 1 2 3 4. 1i 2 są skierowane na dół,natomiast przy 3 i 4 pod spodem pisze ON i jest trzałka w dół a przełączniczki są w górę.czy to ma coś wspólnego?
  
 
To są mikroprzełączniki do konfiguracji sterownika gazowego. Proszę z tym nie eksperymentować. Więcej informacji znajdzie Koleżanka na stronie producenta sterownika Stag2L Tutaj klik