MotoNews.pl
  

Podstawka pod filtr do chłodnicy oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W końcu udało mi się skompletować zestaw do chłodzenia oleju ale przy montażu pojawił się problem, nie ma miejsca na podstawkę pod filtr oleju. Auto to borewicz '86 z 2,0 dohc i wspomaganiem. Podstawka jest od Uno turbo z termostatem. Czy ktoś przerabiał ten temat, ewentualnie od czego wziąć taką podstawkę.
Pozdrawiam.
  
 
ja mam od ritmo abartha i pasuje w polonezie
problem ewentualnie może byc z wężami bo mało miejsca jest przy podłuznicy
  
 
Moja niestety się przy podłużnicy nie mieści. Postaram się jutro wrzucić fotkę jak ta podstawka wygląda. Twoja jest z termostatem?
  
 
tak z termostatem
  
 
U siebie jak mierzyłem w 1,8 DOHC ze stabilizatorem od ohv i skosna podstawka to pasuje tylko w jednym polozeniu -wyjsciem w strone sciany grodziowej kabiny, inaczej haczy albo o stabilizator albo o podłuznice. Wtedy trzeba dorobic nowe dluzsze przewody i proste oczka pod srube na koncu zamiast kątowych jak w orginale w uno. Jezeli masz szeroki zawias moze tez pomoc wymiana stabilizatora na taki od 1,4 16V(jest bardziej do przodu wygiety) -wówczas podstawka moze wejdzie normalnie tzn wyjsciem do przodu -nie wiem nie mierzyłem
  
 
u mnie nic nie haczy

podstawka z Rovera
  
 
Cytat:
2008-02-03 22:34:47, mar125 pisze:
u mnie nic nie haczy



U mnie teraz tez jest juz ok
  
 
Mam szeroki zawias i staba z ohv. Przewody są dorabiane z prostymi oczkami. Jak ustawiam podstawkę w stronę przegrody to następuje kolizja z łapą silnika.
  
 
Ja mam z kadeta GSI i pasowała prawie bez przeróbek - tylko rozszlifowałem otwór na śrubę od filtra do stopki oraz dotoczyłem nową śrubę mocującą filter.
Nic mi nie haczy, tyle że stopkę mam z fiata 132 nie z agrenty.
Stabilizator Rover - naprawdę jest więcej miejsca i lepiej pasuje do DOHC.

  
 
Fotki mojej podstawki
1
2
  
 
I jak, czy ta podstawka jest jakaś "większa", czy tylko nie umiem jej odpowiednio ustawić?
  
 
Wyglada tak samo jak moja
  
 
jak nie zobaczę to nie uwierzę. Masz może zdjęcia jak to wygląda u Ciebie?
  
 
Zdjec nie mam :/
  
 
Orientuje się ktoś jaka podstawka pasowałaby do 899/903 ?
  
 
Chyba w CC Trofeo byla z Uno Turbo ale nie jestem pewny...
  
 
Cytat:
2008-12-12 11:56:20, yapko pisze:
Chyba w CC Trofeo byla z Uno Turbo ale nie jestem pewny...



A to nie jest uniwersalne byle pasował gwint tej długiej śruby do przykręcenia?
  
 
jezeli filtr oleju srednica jest taki sam jak w 1,1 to pasuje idealnie ja takowa posiadam
  
 
to już wiemy że od uno turbo nie podejdzie bo średnica filtra w 0,9 to 96mm a w w 1.1 a więc i uno t 75mm, muszę więc dalej szukać pomysłów
  
 
Cytat:
2008-12-12 18:25:35, bolec666 pisze:
to już wiemy że od uno turbo nie podejdzie bo średnica filtra w 0,9 to 96mm a w w 1.1 a więc i uno t 75mm, muszę więc dalej szukać pomysłów



Nie tyle średnica filtra co dokładniej mówiąc średnica samej uszczelki filtra. Bo np do uno turbo pasuje filtr od łady a jest on niski a szeroki a uszczelka i gwint taki jak w uno.