Trzęsienie kierownicą????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Pmóżcie! Co to może byc. Jak Ruszam i jadę powoli na jedynce i na dwójce to czuję w kierownicy jakby mi prawe koło odpadało albo jakby conajmniej tam była lużna cała oska i słychać z tamtąd taki dziwny dzięk( takie walenie cykliczne)
  
 
Cytat:
2008-02-03 19:51:00, Ryjhof pisze:
Witam. Pmóżcie! Co to może byc. Jak Ruszam i jadę powoli na jedynce i na dwójce to czuję w kierownicy jakby mi prawe koło odpadało albo jakby conajmniej tam była lużna cała oska i słychać z tamtąd taki dziwny dzięk( takie walenie cykliczne)



a przy hamowaniu? nie trześnię "mocniej"?
  
 
mam podobny problem tyle tylko ze on zdarza sie rzadko podczas jazdy na trasie. 90 km/h i jadac zaczyna trzesc kierownica trwa to jakies 10 sek i przestaje.
  
 
Cytat:
2008-02-03 19:51:00, Ryjhof pisze:
Witam. Pmóżcie! Co to może byc. Jak Ruszam i jadę powoli na jedynce i na dwójce to czuję w kierownicy jakby mi prawe koło odpadało albo jakby conajmniej tam była lużna cała oska i słychać z tamtąd taki dziwny dzięk( takie walenie cykliczne)


a kolego kierownika ci chodzi na prawo i lewo jak ją puścisz? do jakiej prędkości sie się trzęsie?
  
 
Trzesienie kierownica jest spowodowane przez albo babel na oponie, przegub albo tarcza ale to wtedy tez na pedale czuc
  
 
Cytat:
2008-02-03 20:55:26, mirasescort pisze:
Trzesienie kierownica jest spowodowane przez albo babel na oponie, przegub albo tarcza ale to wtedy tez na pedale czuc


może być jeszcze felga walnięta lub opona może mieć wadę i tak telepie charakterystycznie miałem tak w fuldach.
  
 
Myslę raczej że to nie opona ani felga. Jak wcisne pedał hamulca nic sie nie dzieje. A dzieje się to Przy puszczeniu sprzęgła na 1,2 no i na trójce ale na tym biegu jest to mniej uciążliwe. Tarcze i wyważenie oraz bąbla na oponie bym wykluczył. A przeguby zewnętrzne mam wymienione???? Nie wiem co to..
  
 
Widzę, że cały układ przenoszący napęd na koła jak twierdzisz masz ok, to w takim razie pojedź na rolki... i zobaczysz co jest tego przyczyną.


[ wiadomość edytowana przez: Szymon0018 dnia 2008-02-04 10:31:56 ]
  
 
u mnie zlikwidowałem taką usterke moze z 7 dni temu . U mnie okazało sie ze te trzęsienie kierowniącą było od złego ustawienia zbierznosci i guza w kole. po wymianie i ustawieniu wszystko chodzi bardzo dobrze...

pozdrawiam.
  
 
u mnie zlikwidowałem taką usterke moze z 7 dni temu . U mnie okazało sie ze te trzęsienie kierowniącą było od złego ustawienia zbierznosci i guza w kole. po wymianie i ustawieniu wszystko chodzi bardzo dobrze...

pozdrawiam.
  
 
u mnie zlikwidowałem taką usterke moze z 7 dni temu . U mnie okazało sie ze te trzęsienie kierowniącą było od złego ustawienia zbierznosci i guza w kole. po wymianie i ustawieniu wszystko chodzi bardzo dobrze...

pozdrawiam.
  
 
ja mialem to samo w moim drugim essim,bylem przerazaony bo trzaslo kierownica prawo-lewo i to do 80km/h potem bylo ok...powod byl jeden: zle wywazone przednie kola...bardzo czesto jest to tez wina babola w kole tak jak pisza ponizej klubowicze.najpierw bym to sprawdzil na twoim miejscu,potem mozna myslec o przegubach,tarczach itp
  
 
Witam u mnie jest ten sam problem ale na 100% jest to wina kół chociaż są wyważone Pewnie jedna opona jest lekko wybrzuszona chociaż przy wyważaniu powinno to wyjść nie wiem czemu mi nic nie powiedzieli. Wiem na pewno że to wina kół bo taki efekt jest na letnich oponach a na drugim komplecie zimowym wszystko jest ok Ustawienie zbieżności w tym przypadku nie pomogło.
  
 
a luz na przekładni kierowniczej nie moze wywoływac drgań na kierownicy ???
  
 
u mnie do 60 telepało, i przy hamowaniu (a to już był mega dual shok ). Wymienione tarcze, tuleje na wahaczach, drążki, sworznie, opony zostały te same i jest już ok ! zero bicia.