Czas wtrysku.., wtryski...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Chciałem się dowiedzieć jaki najdłuższy czas otwarcia wtrysków jest w stanie odczytać Instalka BRC-Sequent24? Słyszałem, że jest jakiś dopuszczalny najdłuższy czas po przekroczeniu którego instalka odczytuje ten zbyt długi czas otwarcia jako przerwe i wogóle nie otwiera wtrysków gazowych/nie podaje paliwa.
Czy ktoś ma jakieś doswiadczenia z tym zwiazane??
Druga część pytania: Ma ktoś jakies info. na temat szybkich/dużych wtrysków gazowych które obsłużyłyby więcej KM na cylinder niż te seryjne, które są w instalacji BRC-Sequent24 czyli pomarańczowe.
  
 
najpierw sprawdź czas wtrysku na benzynie i do tego dobieraj wtryski gazowe i ciśnienie reduktora z instalacji.
przykładowo jeśli czas wtrysku na gazie jest zbyt długi to się zwiększa ciśnienie i na odwrót.
  
 
Croma1 ty jesteś chyba najbardziej wiedzącą osoba na tym forum, bo jeszcze nie uzyskałem od niekogo innego jakiejś mądrzejszej odpowiedzi.
Wracając do tematu to cały czas przygotowuje się do modyfikacji jakie chce w moim 1.8T przeprowadzic i chce się jak najwięcej dowiedzieć aby po wymianie turba i po programie nie zrobic wielkiego karpia.
Teraz mam wtryski benzynowe 280CC i czas wtrysku dla PB przy 6k Rpm około 8ms, na biegu jałowym ok. 2,5ms. Po modyfikacjach jednak może zajść potrzeba wymiany wtrysków benzynowych na większe 320CC bądz dla pewności 380CC. Rzecz jasna po wymianie wtrysków czas ich otwarcia się skróci bo przez większe poleci większa ilośc paliwa -rzecz jasna. Wtedy gazowe wtryski napewno nie wyrobią bo przy tak któtkim czasie wtrysku nie podadzą wystarczającej ilości paliwa. Czytałem też, że instalka BRC-Sequent24 może odczytać czas otwarcia wtrysku max. 20ms po tym czasie odczytuje go jako przerwe i wogóle nie otwiera gazowych i jest Big Problem!
Reduktor mam Genius Max (producent podaje "do 250KW") Rurka fi"8.
Jakie cisnienie gazu jest nie mam pojęcia. Ale teraz mam bardzo duży zapas o czym świadczy niska temp. spalin. Mam zamontowany wskaźnik Temp. spalin w kabinie tak samo jak i boost. I temp. spalin podczas jazdy jest praktycznie taka sama jak i na PB.
Co mnie cieszy Bo Dużo opini się nasłuchałem, że niby na spaliny gazowe mają wiekszą temp. splin niż PB co nie koniecznie musi być prawdą o czym się przekonałem. Tak jak Croma1 napisałeś kiedyś w moim poście, że wszystko zależy od tego aby dostarczyć odpowiednią ilość paliwa jaka jest potrzebna w jednostce czasu
Napewno mody będą przeprowadzone, a po modach trzeba będzie testować i dostrajać instalke LPG. Wiem i nie oszukuje się, że napewno zajdzie potrzeba wymiany wtrysków gazowych. Ale na to jestem przygotowany.

Ps. Jest też rzeczą jasną, że jeśli czas otwarcia wtrysków benzynowych będzie np. 8ms przy seryjnych wtryskach 280CC, a 8ms przy większych wtryskach 380CC to w drugim wariancie poleci większa ilość paliwa(co będzie bezproblemowe na benzynie bo program będzie tak napisany pod te większe wtryski).
Według czego wobec przelicza się tą zalezność?? Bo sam czas wtrysku nic nie mówi ile paliwa jest podawane, trzeba uwzglednic też wielkość wtrysków. Jak należałoby to przeliczyć??Uwzględniająć wielkość wtrysków.

Croma1 jeśli możesz to napisz jeszcze coś mądrego

[ wiadomość edytowana przez: gregoryy dnia 2008-02-06 18:45:27 ]