Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2008-02-09 11:54:55 Ma ktos zdjecia pustej komory silnika? oraz jakie silniki byly swapowane do 125p? na fiatowskie dohc mam wyjebane ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2008-02-09 12:02:16 Generalnie w 125p jest ciasno w kazda strone. Chodzi i to ze jak popiescisz to zmiescisz ale naklad srodkow bedzie niepropocjonalny do efektow. Mowi sie ze fiatowskie DOHC jest Plug and Play, a pogadaj z ludzmi ktozy swapowali i najebac sie trzeba nie malo.
|
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-02-09 12:23:58 centrala se zrób... |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-02-09 12:24:30 ale zes sie doczepil do oplowskich pasciow ![]() |
![]() stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2008-02-09 12:25:45
no no w pick upie.... |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2008-02-09 13:25:58 rzedowe sześć to jest kopanie dołków pod samym sobą |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2008-02-09 15:40:20 jakbym mial swapowac i nie szczypac sie ze srodkami to bym wsadzal angielskie K-series
seria 1,4 rodem z poldorovera daje rade niemalze identyczny ale deczko mocniejszy jest 1,6 full wypas to 1,8 ze zmiennymi fazami 1,4 dosc tanio i dosc prosto robi sie na 140 KM ( na dobra sprawe tylko wystarczy zapodac 2 webery/dellorto 40 do stockowego motoru ) a mozna go nabyc za male pianiadze naped zajebisty bo lekki co przy swapie w pikusiu ma spore znaczenie bo tenze dupa zamiata na seryjnym 1,5 ohv |
![]() Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2008-02-09 16:00:14 Jak sie bawic to laduj V8 ![]() |
![]() Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2008-02-09 17:22:12 Taaa i dobuduj przód jeszcze ... V8 to chyba raczej nie bardzo. Więc może jednak 2.9 ze scorpio (chyba taki Kajtek pokazywał w kancie) podobno z możliwością przeróbki na 4.0 ... |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2008-02-09 17:34:41
no pewnie ![]() ![]() |
![]() Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2008-02-09 18:54:05 Wiem ze to nie ten dzial ale jak swapowac to moze cos z
BMW ?? A tu pomijajac ze film niezbyt ciekawy lecz na 5 minucie i 55 sek. pokazuje wnetrze 125p z silnikiem bmw tylko jakim ?? ![]() |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-02-09 19:26:11 wielkie stare ciężkie 6 garów , z małą mocą , pociente wzmocnienie czołowe i stabilizator ![]() |
![]() Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2008-02-09 19:54:29 a co myslicie o 1.8 IS ?? |
![]() Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2008-02-10 10:27:16 |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2008-02-10 10:57:31 no racja, osobiscie widzialem na miedziance jakiegos fiata z czestochowy ze zaswapowanym motorem ( podobno 1,8 ) z grupy vw-audi na dwoch podwojnych gazniorach |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2008-02-10 11:23:53 To 1,8 16v z OBRSO to byl pewnie DOHC z jakas prototypowa glowica np. Abartha.
Ja mysle ze nie ma co wynajdywac kola, zobaczcie jakie silniki uzywa sie w Kit-Carach w UK: - Rover K (jak pisal flapjack) - Ford Zetec - pasuje do kazdej skrzyni od Pinto, Polonez mial pinto pod maska - Rover V8, maly i lekki, moglby sie zmiescic ![]() - Fiat DOHC (16v, turbo) ![]() - Ford Pinto w wersji Cosworth'a Z BMW to tez raczej 1.8IS najlepszy jest do swapa jak ktos pisal. Mysle ze Opel Ecotec tez nie glupi pomysl, montowany byl chyba wzdluznie w Omedze, nie? Jest jeszcze fajny Zetec-Sigma forda, aluminiowy jak Rover ale max pojemnosc 1.7 i nie byl montowany wzdluznie. |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-02-10 11:25:02 pięć garów z audi tez wchodzi , silniki rodziny vw najłatwiej połączyć z seryjną skrzynią dzwonem z f125p 1.6 diesel (vw) trudno dostać , mozna dorobić ![]() i tak polecał bym lekkiego mocnego japońca ![]() |