MotoNews.pl
  

Wysoka temperatura gazu [KME diego]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

jak sobie poradzić. lub co może być nie tak - stojąc w korkach często temp. gazu rośnie do ponad 70stopni - przez co gaśnie, obroty falują, auto łapie błędy itp. Wg producenta instalacji - temp. powyżej 70stopni to błąd. Strojenie - przesunięcie, nachylenie pomaga tylko trochę.

Mam wrażenie że coś nie tak z reduktorem KME silver (ok 45tys przebiegu), ew. z obiegiem wody.
Przez pierwsze 30tys km nie miałem z tym autem takich dużych problemów, tylko w gorące dni.


  
 

czy możliwe że reduktor jest już zużyty, przez co w niskich / wysokich temperaturach źle pracuje,

help
  
 
wiedzę że nikt nie pomoże
otoz kme ma, a raczej nie ma korekcji wtrsku lpg wzgledem temp. gazu.
tzn bardziej gorący gaz rozprężony w danej jednostce objętości ma mniej cząsteczek i jest ubogi, zimniejszy jest bogatszy ponieważ jest go więcej cząsteczek.
jedyna polska sekwencja, która ma korekcje względem temp. gazu jest stag 200 i 300
Wtryski też mają znaczenie, np ja na valtekach miałem nie spokojne wolne obroty, na magic jetach jest ok.
Zobacz czy przewód podciśnieniowym nie jest obluzowany, dokręć cybanciki.
Regulacje przeprowadź na rozgrzanym silniku, przełącz na benzynie i obserwuj czas wtrysku benzyny po przełączaniu na gaz nie powinien sie diametralnie zmienić, można go skorygować do poziomu benzyny parametrem przesuniecie.
Oczywiście trzeba od nowa wyregulować instalację.
jeżeli sie pojawią problemy to pisz.

PS. z doświadczenia wiem że najlepiej kme pracuje na 1 barze
  
 
Cytat:
2008-02-14 17:33:16, larry123 pisze:
jedyna polska sekwencja, która ma korekcje względem temp. gazu jest stag 200 i 300




Zenit i SEC też mają korekcję od temp gazu.