[VECTRA B] wszystko mi miga

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Posiadam Vectre B z 2001 roku , zauwazylem ze jakrano zapale silnik i dodaje gazu i jest moment kiedy obroty mi spadaja w dol to przednie lampy,oswietlenie w srodku czyli zegary,lampka w suficie,podswietlenie przycisko no wsio i podejrzewam ze lampy tylnie wszystko mi mruga w jednym czasie .

Podejrzewalem regulator napiecia wiec go wymienilem na nowy ...dalej mam problem

Podejrzewalem ze moze szczotki od alternatora sa do wymiany wiec oddalem caly alternator do renowacji i wszystko zostalo w nim wymienione. Ale problem pozostal , wymienilem takze pasek od alternatora na nowy.


Wie ktos czemu mam taki problem ??

[ wiadomość edytowana przez: NAZAR dnia 2008-02-14 09:29:36 ]
  
 
a do jakiego poziomu spadają Ci te obroty i czy to się dzieje tylko w czasie ich spadku czy też, jak osiągną najniższą wartość? I czy to się dzieje tylko przy zimnym silniku?
Sprawdź może mocowanie przewodu masowego do silnika...
  
 
Obroty spadaja do normalnej pozycji tj chyba 0,800 i stoja nie ma wahan wskazowki ani nic w tym stylu ...niewazne ile dodam gazu ale podczas spadania obrotow wsio mi miga .

to sie dzieje jak auto jedzie np. i ja zmieniam bieg to widze na drodze jak mi swiatla migaja (lekko) jak stoje na parkingu i auto jest na luzie i robie taka przegazowke to podczas spadania obrotow pojawia sie omawiany problem . Sprawdze przewod jutro rano . Ale w warsztacie mi mowili ze wsio z nim oki .

[ wiadomość edytowana przez: Pietrycki dnia 2008-02-13 22:05:12 ]
  
 
A czy kiedy spadaja obroty przy WYŁĄCZONYCH światłach to mruganie kontrolek i reszty też występuje...? Kiedyś podobny objaw widziałem w Senatorze B - tam pomogło przeczyszczenie wkrętów mocujących sterownik główny.
  
 
jezeli swiatla sa wylaczone wszystko i tak mruga w srodku
  
 
sprawdz jakie masz skoki tego napiecia
  
 
jezeli chodzi o pomiary to na kazdym mierniku napiecia nie wykazuje zadnych zmian ...wszystko jest oki , elektryk mi powiedzial ze on widzi miganie swiatel ale miernik mu tego wogole nie pokazuje :O I DUPA zbita niewiem co robic
  
 
Witaj.
Gdybyś nie napisał, że robiony miałeś alternator, to bez wahania właśnie na niego wskazywałaby ta usterka. Miernikami cyfrowymi to ciężko szybkie wahania napięcia pomierzyć, a analogowe są niezbyt dokładne. Proponuje odłączyć od alternatora przewód wzbudzania, jeżeli nie będzie ładował i znikną te objawy o których piszesz , to na bank masz walnięty alternator.

[ wiadomość edytowana przez: _Grzesiek_ dnia 2008-02-17 11:59:26 ]
  
 
To jest słuszna koncepcja. Odłącz alternator i pośmigaj na próbę na samej baterii.
  
 
o w morde a kto mi wytlumaczy jak to zrobic ?? jakies rysunki albo wskazowki bym bardzo prosil bo tak nie za bardzo wiem jak to zrobic ...i czy jezdzac na samej baterii nie rozladuje jej ??