MotoNews.pl
  

[126]swap, chłodzenie, ogrzewanie, podłączenie nagrzewnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie odnośnie tulejki skrzynia-silnik a mianowicie z czego ta tuleja musi być zrobiona i czy z znanych wam tuleji od innych urządzeń (bo chodziły mnie takie słuchy) można dobrać taką? długość tuleji to tyle ile wejdzie na wałek plus grubość flanszy?
A teraz pytanie o nagrzewnicę - ma może ktoś model podłączenia bisowskiej nagrzewnicy z mieszalnikiem od bisa i z silnikiem? jak ten problem rozwiązać w 903? prowadzić przewody od nagrzewnicy przez całe auto?? - troche nie bardzo, więc co innego?
Może ma ktoś rysunek techniczny flanszy razem ze wszelkimi "dziurami" do silnika 903 z 127? Może ktoś by taki sporządził? na pewno by sie przydał
Proszę o wyrozumiałość i z góry dzięki za odpowiedzi i rady.

[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2008-02-14 14:50:17 ]
[ powód edycji: zmiana tytułu ]
  
 
Odnośnie tej nagrzewnicy sam z miłą chęcią bym coś takiego oglądnął.

A ty chcesz chlodnice z tyłu zamontować? Dobrze zrozumialem?
  
 
nie, chłodnica przo, czyli pasowałby jakoś od przewodów ale skąd ja teraz takie trójniki skombinuję gdzie dwa otwory są większe a trzeci mniejszy?
  
 
do wlotu od nagrzewnicy prowadzisz wąż od silnika od termostatu, a wylot wpuszczasz w powrót do silnika.

tak bedziesz miał duzy i mały obieg - dobre nagrzewania sie silnika.
  
 
w sumie to nie bardzo rozumiem, w silniku sa normalen otwory osobne do chłodnicy i osobne do nagrzewnicy więc jak? a mam jeszcze pytanie zbiornik wyrównawczy jak podłączamy ? może być z przodu przy chłodnicy?
  
 
zbiornik w jak najwyższym punkcie układu jak dasz z przodu to będzie Ci sie grzał potwierdzam z własnego doświadczenia, tak że zbiorniczek do tyłu i jak najwyżej
pozdr
  
 
termostat pewnie masz na wyjściu z silnika wiec nagrzewnice wypada podłączyć pod fobryczne miejsce w silniku ale powrót mozesz dać tez w fabryczne meijsce ale też mozesz podpiąć się do węża powrotnego z chłodnicy
  
 
a co w końcu z tuleją i nagrzewnicą?
  
 
Kup tulejke z malucha i daj do przetoczenia.
Zreszta to juz bylo...
  
 
ja bym w ogóle się zastanowił czy warto za to się zabierać skoro nawet się nie wie gdzie w obwód jest wpięta nagrzewnica
  
 
aktualizując co by było dla potomnych, są dwa sposoby. Albo ciągniesz dwa przewody przez samochód do nagrzewnicy albo ciągniesz tylko jeden od małego obiegu, a powrót wpinasz w króciec odpływowy od chłodnicy.
  
 
i po raz 3 napisane to samo. nie dociera widocznie.
  
 
jezeli to nie bedzie dupowoz


to po cholere ta nagrzewnica

po paru minutach upalania w moim jest straszliwie goraco bez nagrzewnicy
  
 
nagrzewnica jest po to zeby sie nie grzał
  
 
aha dzięki i już wszystko wiadomo a nagrzewnica bo to będzie też dupowóz, a jaeszcze który w nagrzewnicy otwór to wlot a który wylot? a w konsoli tam jak jest regulacja ciepłego to są dwa wejścia: górne i dolne. I teraz jak to jest płyn z silnika wchdzi tym dolnym przechodzi przez to i do nagrzewnicy?

[ wiadomość edytowana przez: tomek_inc dnia 2008-02-14 19:26:44 ]
  
 
omin tą przepustnice od ciepłego w pizdu, od góry wpada, od dołu wypada z nagrzewnicy.
  
 
nie! kurde musi być profi
  
 
Cytat:
2008-02-14 16:53:53, PitGTR pisze:
nagrzewnica jest po to zeby sie nie grzał




a to nie wiedziałem moze dlatego ze mam zwyczajna chłodnice z jednym wiatrakiem od CC 900 i nigdy nie przekracza 95 stopni
  
 
nagrzewnica

a zbiornik wyrównawczy najlepiej dać z przodu i z tyłu czyli dwa po prostu łatwość odpowietrzania z jednym bywa męczarnia aby dobrze odpowietrzyć
  
 
Cytat:
2008-02-14 10:01:36, CEHU pisze:
ja bym w ogóle się zastanowił czy warto za to się zabierać skoro nawet się nie wie gdzie w obwód jest wpięta nagrzewnica


a wtedy zbiorniczek do czego? do wejścia seryjnego do pompy? a tam jest jeszcze, to wtedy gór czy dóła tam, a jeśli tak to gdzie druga strona? kurczę każdy mówi trochę inaczej jak już popytałem różnych osób i poprzeglądałem inne posty