MotoNews.pl
  

[K] Klepany resor.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chetnie kupie klepany resor do malucha, w dobrym stanie i nie za niski, ma byc do kjsow. Najchetniej z Warszawy, ale jesli ktos ma to pisac. Pozdrawiam.
  
 
jak chcesz to moge ci wyklepac resor (tzn nie ja tylko moj znajomy kowal ktory robi resory rowniez dla mnie)

110zl powiedz tylko jaki chcesz tzn wysokosc ? i rozumiem ze z dolozonym dlugim piorem?

do wawy dowiezoe GRATIS
  
 
Sluchaj kupuje wlasnie resorek od znajomego i w poniedzialek bede go dawal do klepania. Dzieki za odpowiedz. A nie wiesz moze jak bedzie go najlepiej wyklepac, czyli na ile i jaka dolozyc lage??? Ma byc do kjsow i mam bile z przodu.
  
 
doklada sie dluga lage zamiast tej drugiej liczac od dolu resoru (ucina sie te tuleje gdzie sie przykreca zwrotnice)

a na jaka wysokosc go sklepac? ciezkie pytanie mozesz nawet na 8 cm ale to juz chyba przesada, oryginalny ma chyba cos kolo 20cm , musi miec troche sprezynowania takze na prosto go nie rob optimum moze byc np 10-11cm

zmierz ile masz teraz (mierzac od dolu resoru czyli poziomu tylejek mocujacych zwrotnice) do gornego piora i zobacz ile bedzie nizej jak zrobic np 10cm
  
 
A samemu sklepac to nie laska? Da sie to zrobic bez problemu w garazu w 2 osoby. DObrze miec jakis resor na probe, bo zanim zlapalismy o co chodzi z klepaniem, to z kumplem piekny nike najpierw nam wyszedl A potam juz bylo spoko - on jezdzi na sklepanuym przez nas, moj tez klepalismy. Powiem jedynie, ze potrzebne sa bardzo grube rekawice lub kilka par na raz zalozonych bo po rekach odbija po kazdym uderzeniu. No i meski mlotek. Troche to trwa, ale da sie to zrobic.
  
 
Nieaktualne. Kupilem nowe rzemioslo.
Poczytalem w innych tematach i nie wiem czy dokladac dodatkowe pioro, bo mam bile i bedzie chyba za sztywno. Nie chce mi sie samemu klepac i wole to oddac 'profesjonaliscie".
  
 
A profesjonalista bedzie to robil na cieplo czy zimno? Bo jak na zimno to sam zrobisz.
EDIT:
Z kuplem znaczy


[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2008-02-17 17:55:14 ]
  
 
Tego nie wiem. Jutro go zapytam jak bede oddawal mu resor.
  
 
na cieplo to chyba hartowanie, a resor klepie sie na zimno

a zeby klepac samemu to trzeba miec wprawna reke


a co do dolozenia drugiej dlugiej lagi to robi sie to aby wzmocnic resor i podczas np docisniecia zawieszenia do ziemi jakas chopka czy cos zeby nie pekl przy tuleji co trzyma zwrotnice, bo czesto sie to zdarza

czym nizszy resor tym twardszy


[ wiadomość edytowana przez: zawodnik dnia 2008-02-17 21:45:21 ]
  
 
Rozumiem, czyli resor bez dodatkowego piora wytrzyma mniej i krocej niz ten z dolozonym piorem. Z drugiej strony bedzie sporo sztywniejszy i obawiam sie podskakiwania na dziurach, bo mam bile. Co zrobic?
  
 

Z dodana laga na dluzej starczy resor

bez na krocej

wsadz sprezynki od zawieszenia silnika pod przednie odboje by za bardzo nie dobijalo resora
  
 
bile i dodana laga i nic nie dobija. mi nic nie skacze, jest idealnie. Bez lagi byla kupa i dobijal
  
 
Dalem do klepania na 12cm bez dodatkowej lagi. Zobaczymy jak to bedzie, czy nie bedzie dobijal i nie bedzie za miekki. Spadl snieg, wiec jak dobrze pojdzie to wieczorem na eko
  
 
bile dodana laga resor na 11 centów i skacze jak poje****

ile maluchów tak każdy inny...
pewnie jeszcze zależy od nastawów jak mam betony
  
 
piszecie dodana laga tylko ktora ?? bo dodanym piurem mozna dobrac realnie dobraz zawias do niewierzchni
  
 
dokładnie, niby ktoś mówi zę ma taki bile a w rzeczywistości mogą byc to całkiem inne jeden bardziej wyczepane, resor tez resorowy nie równy, jak sie wyklepie i doda sie lage to tez od wielu rzeczy to wszystko zależy, trzeba samemu sprawdzić i tyle
  
 
realne jest to że każdy ma inny resor i nawet jak ma tą samą lage dorzuconą to mogą się różnić, trzeba by zmierzyć ile niutków każdy ma, przy jakiej sile się prostuje i z jaką siła wraca do poprzedniej pozycji.
  
 
Cytat:
2008-02-18 12:40:49, Mariusz126p pisze:
piszecie dodana laga tylko ktora ??



czytaj uwaznie pisalem w poscie nizej