MotoNews.pl
  

EuroGas

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam spory problem. Mianowicie zaczelo sie od tego, ze pojawila sie kontrolka service przy przechodzeniu z benzyny na gas. W chwili obecnej problemow jest wiecej ale najwiekszy to to, ze nie moge znalezc serwisu, ktory podjalby sie naprawienia instalacji LPG Landi Renzo z komputerem EuroGas. Objechalem juz cala Bydgoszcz i jedyne co mi powiedziano to to, zebym wymienil cala instalacje na nowa sekwencyjna. Instalacja jest w Renault Laguna 96 rok silnik 1,8 sciagniety z Holandii. Pomocy!!!
  
 
Sprecyzuj czy zapaliła się kontrolka MIL/CHECK , czy wyświetlił się napis SERVICE?

Czy to jest powód do wymiany instalacji? Rozumiem, że nie ma na to kwitów, stąd propozycje wymiany? Czy instalacja pracuje źle?

Zapalenie lampki check, to usterka zarejestrowana w sterowniku silnika, należy to odczytać. Będzie punkt zaczepienia.
  
 
Mianowicie zapala sie napis Service. Wlasciwie od samego poczatku jak samochod przyjechal do Polski. Jedynym wyjatkiem byly dwa tankowania po ktorych nie bylo komunikatu Service. Wynikaloby z tego, ze mieszanka jest zbyt uboga. Niestety doszedl jeszcze jeden problem. Majster od klimatyzacji cos poknocil i po jego interwencji uszkodzil sie reduktor (jak mi powiedziano membrany w reduktorze). Od tego czasu jak wyrzucam na luz, jadac na gazie, to samochod gasnie. Do momentu kiedy wysypal sie reduktor bylo wszystko bardzo dobrze mimo komunikatu Service. Od tego czasu jazda po miescie jest bardziej skomplikowana.
Co to znaczy, ze nie ma na to kwitow?? Propozycja wymiany instalacji na nowa padla poniewaz gosc stwierdzil, ze wymiana tylu czesci to wlasciwie lepiej jest zalozyc nowa, a najlepiej sekwencyjna bo inna bedzie strzelala.
  
 
Napis SERVICE i symbol klucza na liczniku kilometrów to oznaczenie okresu obsługi serwisowej, a nie awaria.
Cytat:
Co to znaczy, ze nie ma na to kwitow??

Zrozumiałem że instalacja montowana w Holandii? Masz "wbity" lpg w dowód rejestracyjny? Butla ma Polskie badania UDT?
  
 
No to posprawdzalem co to za kontrolki. Pierwsza to tak jak pisalem Service a druga to wykresik z napisem inject. Druga kwestia to to ze w holenderskich papierach samochod ma wbity gaz. W Polsce jeszcze nie jest zarejestrowany bo nie wiem czy wymieniac cala instalacje lacznie ze zbiornikiem czy naprawiac i robic homologacje na zbiornik.
Jesli chodzi o wyswietlanie tych bledow to tak jak pisalem samochod jezdzil bez zarzutu do momentu interwencji goscia od klimatyzacji, w wyniku ktorej poszedl reduktor. Od tego czasu sa schody. Moze wystarczy naprawic reduktor?? Tylko czy mi kiedykolwiek ktos zrobi ten komputer??