Prosze o pomoc w doborze głośników 6x9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Zaznacze, ze jestem laikiem w dziedzinie car-audio i dlatego prosze Was o pomoc. Chodzi o to, ze mam zamontowane w tylnej polce gosniki Mac Audio 69.4 6x9m Chciałbym je zmienić na coś duzo lepszego ( w miare mozliwosci finansowych) poniewaz nie spelniaja one moich oczekiwać. Mam radio sony R3000 x-plod, moc 4x50W ze wzmacniaczem s-mosfet. Chcialbym dokupić jakies głosniki w zamian tych co mam (też 6x9) do około 200zł. Jestescie w stanie mi cos doradzic? Chcialbym aby mocno grały basem i zeby było go słychac , bo teraz jest tak srednio. Wiem , ze niektorzy poleca mi zamontowanie ruby ale ja nie mam na to miejsca a paru moich znajomych mialo samo radio bez wzmacniacza i glosniki w tylnej polce i na prawde gralo to bardzo mocno i przyzwoicie dlatego prosze was o radę. Jakie sa glosniki o dobrym niskim brzmieniu? Wiem ze nei mam za duzo kasy ale mysle ze cos sie w tym przedziale znajdzie. Acha jeszcze jedno pytanie, Czy duzo da zmiana okablowania? poniewaz mam seryjne okablowanie ( cieniutkie kabelki) i zastanawiam sie czy je zmieniac, bedzie znaczna roznica? bo mam beztlenowe w odpowiednie kable w domu , ktore mi tylko leza i sie marnuja. Prosze o rady. Bede bardzo wdzieczny. jakby cos bylo nie wiadomo to bede dopisywal na bierzaco.

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Marek-s dnia 2008-02-17 11:43:40 ]
  
 
Cześć
Obawiam się ,że wymiana głośników wiele nie da może to że nie masz basu to wina montażu albo niewłaściwego sfazowania głośników ( zamień w jednym + z - przy jednym z głośników...) w ostateczności polecam te głośniki: KLIK
Co prawda osobiście ich nie słyszałem ale firma zna sie na basie i raczej nie robi shitu.

Pozdrówka