Badanie komputerowe w ASO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Czy ktos orientuje sie ile kosztuje badanie na komputerze w ASO? Samochod Toyota Carina E 2.0 GLI

P.S.

Wymienilem Pasek, napinacze rozrzadum, pompe wodna i dalej cos piszczy...Alternator jest ok. Klima ok. Moze wspomaganie kierownicy?

Kupuilem sam z 2.0 l poj. Wczesniej mialem carine II 1.6. Myslalem ze bedzie lepsze przyspieszenie...moze cos nie tak z podawaniem paliwa, chociaz nic sie tam nie dusi przy nacisnieciu gazu...
  
 
Z tego co mi wiadomo to około 150 zeta
  
 
Jeśli chcesz wydawc kase jedz do aso a jak nie to zgłos sie so PINA555 on Ci wszystko dokładnie wytłumaczy jak to sie robi. Zresztą poszukaj starsze wątki już o tym było pisane, jest nawet bardzo dokładny opis by Pin555.

Przyspieszeniem sie nieprzejmuj to chyba normalne przejechałem sie ostastno cariną 2 GTI zresztą Carinusa a pozniej carina II zwykła (tez jego) i niestety ta ostatnia ma o niebo lepsze osiągi mimo ze ma zwykly silnik. Chyba japonczyki przy konstruowaniu cariny e poszli na ekologie he he

Pozdroofka
  
 
Cytat:
Jeśli chcesz wydawc kase jedz do aso a jak nie to zgłos sie so PINA555 on Ci wszystko dokładnie wytłumaczy jak to sie robi.



He, he, he Wymadrzam sie a pozniej robia ze mnie eksperta No, ale jesli to co wiem moze sie komus przydac, chetnie sie podziele!

Cytat:
Przyspieszeniem sie nieprzejmuj to chyba normalne przejechałem sie ostastno cariną 2 GTI zresztą Carinusa a pozniej carina II zwykła (tez jego) i niestety ta ostatnia ma o niebo lepsze osiągi mimo ze ma zwykly silnik.



Wiesz co, zastanawialem sie nad tym, bo tez mialem przyjemnosc jechac carinusowa Carina i mysle, ze albo Carinus cos mocno grzebnal w dwojce, albo E rozwija moc na tyle harmonijnie, ze nie czuc subiektywnie przyspieszenia. Trzeba by to zmierzyc zegarkiem albo G-Techem... Rzeczona Carina E GTI ciagnie od dolu podobnie jak moja 2.0 a powyzej 5.000rpm wyraznie lepiej. Moja 2.0 ma 0-100 jakies 9s, z carinusowej GTI pewnie mozna wycisnac jeszcze z pol sekundy. Na oko wychodzi, ze wszystko z nia w porzadku. Jezeli teraz przyjmiemy, ze Carina II przyspiesza wyraznie lepiej, musialaby owa setke "robic" w jakies 7s a to wymaga 180-200KM (obliczenia malo matematyczne, bo na oko, ale nie sadze by byly dalekie od prawdy).
  
 
Cytat:
Wymienilem Pasek, napinacze rozrzadum, pompe wodna i dalej cos piszczy...Alternator jest ok. Klima ok. Moze wspomaganie kierownicy?



Aaaaaa... Zapomnialem o temacie watku Wiesz co... Jak ci cos piszczy (w sensie wydawania dziwnych dzwiekow), to komputer nic nie pomoze (zwykle). Napisz dokladniej o co chodzi, ok?
  
 
Jest wielka szansa że piski pochodzą z
osłony łożyska rolki napinacza paska wieloklinowego(klima i wspomaganie)
uf ... strasznie naukowo zabrzmiało ...

mam u siebie to samo, piszczało mi strasznie więc chciałem wymienić łożysko w rolce napinacza ale w ASO wymieniaja tylko całą rolkę (w ASO - 260zł + wymiana 100?) więc wymieniłem samo łożysko i dopiero wtedy zauważyłem ślady na osłonie łożyska. Widać wyrażnie że osłona ocera o wspornik i wydaje metaliczne piski.
Łożysko wymienione a piski pozostały
Sam już nie wiem jak z tym walczyć, być może między wspornikiem a osłoną powinna być jakaś tuleja dystansowa z tworzywa sztucznego lub z miedzi?
Być może jakiś wcześniejszy "mechanik" rozbierał coś lub wymieniał pasek wieloklinowy, a że zostało mu potem kilka części więc się specjalnie nie przejął.

Jeśli ktoś może to sprawdzić i odpowiedzieć na forum , sam chętnie się dowiem czy może między wspornikiem a osłoną powinna być jakaś tuleja dystansowa z tworzywa sztucznego lub z miedzi?

Przecież to nawet "estetyczny" obciach jechać takim ładnym autem jak Carina i z cicha popiskiwać

pozdrawiam
dzimi
  
 
Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Wlasnie tak wczoraj zauwazylem ze ten pisk zniknal...nie wiem z jakiego powodu ale moze faktycznie to jak opisywal dzimi.

A co do testu komp. w ASO.
Pamietam mialem kiedys Corolle i znalazlem opis w jaki sposob wykonac wlasnorecznie diagnostyke. Trzeba bylo zewrzc odpowiednie styki w zlaczu do komputera i odpowiednie kontrolki zapalaly sie na desce mowiac o usterkach...szkoda ze nie mam juz tego opisu...
  
 
Cytat:
2003-07-14 11:56:32, SylwekMad pisze:
Pamietam mialem kiedys Corolle i znalazlem opis w jaki sposob wykonac wlasnorecznie diagnostyke. Trzeba bylo zewrzc odpowiednie styki w zlaczu do komputera i odpowiednie kontrolki zapalaly sie na desce mowiac o usterkach...szkoda ze nie mam juz tego opisu...



Mam ksiazke z tym opisem tylko jestem zajety teraz i nie moge chwilowo tego poszukac.
  
 
A nawet znalazlem cala procedure testowania i opis kodow.
Zainteresowanych zapraszam na strone 217.96.173.132/kody.htm

  
 
Cytat:
2003-07-12 12:17:54, SylwekMad pisze:
Witam,

Czy ktos orientuje sie ile kosztuje badanie na komputerze w ASO? Samochod Toyota Carina E 2.0 GLI




Spróbuj tu zadzwonić (to jest przy Modlińskiej, za stacja BP, przed zjazdem w Płochocińską) tel. 614-42-94, coś około 80 zł (pół roku temu)
  
 

No i co?

Nikt nie ma ochoty podnieść maski i wsadzić głowę o w okolice rolki napinacza i sprawdzić czy jest tam jakaś tuleja dystansowa???

Dziś rano znów miałem "koncert" i szlag mnie trafia ...
Taki drobiazg a tyle hałasu.
Można nawet nie otwierać maski jeśli ktoś ma schematy Cariny więc wystarczy zerknąć

dzimi