Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-07-12 13:04:31 Mam pytanko: skąd mam wiedzieć że dany zawór juz jest dobrze dotarty??? Na całym obwodzie zaworu i gniazda widać bardzo wytrazźne ślady docierania ale skąd mam wiedzieć ze zawór jest już dobrze dotarty??????? Badanie szczelności z powodu braku środków jest nie możliwe |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-12 13:22:09 Jak to nie możliwe?! Spinasz zawory, nalewasz nafty lub ekstrakcyjnej do komór spalania i wszystko. |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-12 13:26:55 na całym obwodzie gniazda i zaworu musi być ślad styku /docierania/ |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-07-12 14:51:38 Ekstrakcyjnej NIE!! Prędzej ucieknie niż sie przeleje!! Nafta owszem. Nalewasz i zostawiasz na noc. Najlepiej przykryć czymś. Jeśli przeciekła na drugą stronę to znaczy, że źle dotarte. I to chyba wszystko. |
Yaninnya 126, CC Warszawa | 2003-07-12 18:06:20 Ekstrakcyjną sprawdzasz ekspresowo, dużo bardziej penetruje od nafty, oczywiście nie można zostawić na dłużej, bo odparuje i nici ze sprawdzania. |
rosck Z Poznań | 2005-06-09 23:36:34 a co to jest jak podczas docierania robią sie rysy na gnieżdzie i zaworze - pasta jakaś lipowata czy co? |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-06-10 00:00:57 nawet jak lekko zle dotrzesz to sie doklepie po kilkuset kilometrach ![]() |
![]() blade87 F&F Wolny Słuchacz :) Alfa romeo 155/ E 21 ... GDAŃSK | 2005-06-10 19:17:02 u mnie głowica była sprawdzana .. w ten spodb ze najpierw zdjeta łowcia została zrobiona ... potem odwrocona i zlaana rzadkim olejem i tak sobie stała chyab 3 dni ... ![]() ![]() |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-10-15 23:31:42 no to odgrzebmy ;]
robilem male czyszczenie glowicy w 900tce...stralem sie tak polerowac zaworki zeby nie tykac przylgni a komory zeby gniazda rowniez byly nie ruszone...no ale jak zalalem nafte na noc to troche przecieklo =/ ...ale malutko...pozim spadl moze o milimetr...czy zaworek jest wciaz dobrze dotarty? |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-10-16 13:39:18 musisz dotrzec ponownie |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2005-10-16 15:10:16 Ja zrobilem pare glowic , i w zadnej nie docieralem zaworow i jnie bylo zadnego problemu ze szczelnoscia ,oczywiscie wczesniej przelecialem gniazdo odpowiednim frezem ![]() |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-10-16 19:12:52 szit!!! a juz zlozylem glowice ;/ ...czyli co...smaruje przylgnie pasta zaworowa 2ką i krece wiertara...1ka...potem zero...i juz? aha!!! chlopaki...jak wy polerujecie komory ze tak ladnie wychadza? ja papierem troche przejechalem a potem pasta sie staralem poleciec ale te komory w 900tce sa tak male ze nie ma bata..paste kladlem na szmatke i heja...no ale nie dawalem rady...i jakos cienko to wyszlo...zaworki troche lepiej i kanal wydechowy tez... |
![]() Piter_Solution F&F Sympatyk fiat 126p/Peugeot 106 Warszawa | 2005-11-02 08:46:06 wznawiam jaki jest najlepszy i najskuteczniejszy sposób docierania zaworów ??
frezów takich nie posiadam muszę dotrzeć jak to robić najlepiej opeucz odania do warsztatu ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-11-02 15:52:32
Wystarczy miec dobra wiertarke bez luzow,i pasty do docierania zaworow(2,1 i 0 a jak niema 1 w sklepie to bez tez sie obejdzie)Najpierw docierasz 2 przez jakis czas,i schodzisz na 1 a pozniej 0.Sprawdzasz czy cieknie,jak tak to jeszcze raz 1 i 0 to zrob.bedzie good pozniej. ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-11-02 16:09:08 Wiertarką to sobie mozesz w nosie pomerdac;] Ręcznie i tylko recznie w innym wypadku chwilowy brak pasy spowoduje się zatarcie zaworu na gnieździe i znów wszystko od nowa;] Pozatym wyklepane zawory i gniazda trzeba przefrezowac i przeszlifować. Dopiero potem pasta. Szerokośc powierzchni dotartej to około 0.5-1mm;] |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-11-02 16:25:57 a nie straszycie Wy troche? ja tam docieralem wiertara...i chyba jest w miare OK...chcicaz teraz jakby sie zastanowic...byly momenty ze cos piszczalo...tylko nie wiem czy wiertara czy zacierajacy sie zawor...ale ja nie smigalem na maks obrotach wiec nawet gdyby trafilo sie chwilowe tracie zaworu na sucho to nic sie nie stanie? poza tym..potem sie sprawdzi nafta szczelnosc i sie obada...ja wlasnie zlozylem 900tke gdzie grzebalem w glowicy i sie okaze co spowodowaly moje pierwsze mody w tak zaawansowanej jednostce ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-11-02 17:05:15 eee tam glupoty gadacie,ja docieralem wiertarka na wysokich obrotach,co chwile mi piszczal zawor o gniazdo i co-efekt taki,ze zawory idealnie sie dotarly,zalalem nafta(kupilem w sklepie za 3 zl) i ani kropelki niepuscily!!!A wspomne,ze nafte zostawilem w glowie na cala noc i dzien.Glowa ktora ma dotarte tak zawory byla w mojej skodzie i skodzina jezdzila bardzo przyjemnie na tym.Gniazda ssacych byly mocno wypalone a po docieraniu jakos trzymaly ladnie!! Byc moze mi sie fukslo,ale w 903 tez tak bede robic ![]() |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-11-02 17:23:31 zycze zarowno Tobie jak i sobie zebys mial racje ;] bo tez tak robilem z tym ze staralem sie na wolych obrotach ;] |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2005-11-02 18:14:41 jak już skolńczycie docierać to radze dobrze wyczyścić zawór i prowadnice z pasty przed zlożeniem i odpaleniem ![]() |