| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2008-02-19 09:25:08 Witam. Mam problem z obrotami. Sytuacja wygląda tak:
Problem pojawia się czasem, ostatnio coraz częściej. W pewnym momencie obroty skaczą na 2000, lub trochę mniej. Po Przygazowaniu najczęściej wracają na jakiś czas do normy. Sprawdziłem dwie rzeczy. Silniczek krokowy ( wpiąłem inny dobry) i czujnik położenia przepustnicy (też zamieniałem) Oglądałem też czy nie ma lewego powietrza. Po odłączeniu całkowicie silniczka krokowego od kostki, obroty nie skaczą, są stałe. Proszę o rady. |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2008-02-19 20:48:50 sprawdz ladowanie. |
Impaler88666 Omega A 2,3 TD Kombi Częstochowa | 2008-02-20 00:54:00 Nie wiem strzelam
Przepływomierz??? |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2008-02-20 09:51:06 Zastanawiam się cały czas nad silniczkiem krokowym. Czy w przypadku gdyby silniczek był popsuty, wpięcie właściwego może objawiać się przez jakiś czas tym samym? (błędy w kompie itp)
Ja dobry wpiąłem tylko na minutę, było tak samo. |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2008-02-20 21:09:36 Silniczek moczyłem. Nie rozumiem natomiast co z tym ładowaniem. Co to ma do rzeczy? Czyli co ? Może być np alternator? Jak sprawdzić ładowanie? |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2008-02-20 22:00:02 |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2008-02-24 18:50:47 Ładowanie jest ok.
Teraz jest tak. Wymoczyłem regulator wolnych obr. , wyczyściłem przepustnicę, jest dobrze do póki nie dam w palnik, po przekroczeniu jakiś 4500 obr , obroty znów zaczynają szaleć, po odłączeniu i włączeniu wtyczki od regulatora znów jest dobrze. Kody jaki mi się wyświetliły na wyłączonym silniku to 61, 57, 135,73,74,21,31 Nie wiem co z tym dalej zrobić... |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2008-02-24 20:04:16 61, - Stopień wyjściowy odpowietrzania zbiornika - zbyt niskie napięcie
57,- Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 135 - zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie 73 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 74 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie 21, Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 31, Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) (standard) Jeżeli z premedytacją odpalałeś silnik po odłączeniu przepływki to błedy sie pojawią . Jak nie to sprawdź. Posprawdzaj wszystkie czujniki i będzie dobrze. Szczególnie 61 bo go nie tknełeś .
Acha masz gaz? |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-24 20:59:19 Wspólny mianownik to .........., przekaźnik główny, on zasila elementy o których mawa w kodach usterek. |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2008-02-26 19:19:33 nie mam gazu, Silnik był niedawno odpalany z odłączonym przepływomierzem, co ciekawsze usterka można powiedzieć zanika, bo obroty skaczą już sporadycznie. Dziś np bez problemów. omegolotC30NE, co to jest przekaźnik główny, gdzie go szukać, jak wymontować, wymienić???
|
ckk Omega MV6 Warszawa | 2008-03-01 10:58:31 Na dzień dzisiejszy usterka całkowicie ustąpiła sama. Przez pewien czas jeździłem "delikatnie", bo wprowadzenie na większy obroty kończyło się tym "zacięciem obr. " Przez dwa ostatnie dni brak prowokuję ją specjalnie na "S" i nic.
Do przekaźnika zajrzę w wolnej chwili - dzięki. I co Wy na to? Cieplej się zrobiło czy co? |