| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DZWILU88 MKVI TYCHY | 2008-02-20 05:41:12 po pierwsze przy jakiej prędkości ci sie to dzieje?
jak zaczyna sie przy 80km/h w zwyż to wystarczy wyważyć koła i powinno przejść skoro piszesz że felgi nasz ok i opony masz ok to garba na oponie możemy wykluczyć i niedoskonałośc opony w postaci twardej gumy w jednym miejscu opony tez
jeśli nie słyszysz żadnych szumów ani stuków przy skręcaniu lub gwałtownych ruchach kierownicą to możesz też wykluczyć łożyska i przebuby. jakbys mógł to poisz to bujanie gokłądnej , czy jakieś odgłosy temu towarzyszą i czy dzieje sie to ciągle czy przy jaki.ś określonych prędkościach lub manewrach |
Wuipe Escort Driver Mitsubishi ASX Rybnik / Olza | 2008-02-20 07:14:23 końcówki drążka kierowniczego sprawdź, czy nie mają luzów |
okkonrad Ford Escort Rzeszów | 2008-02-21 14:30:29 Czasami warto zacząć od najprostszych rzeczy... skoro miałeś wymieniane końcówki drążków, spróbuj sprawdzić ciśnienie w oponach. Przyczyną może być też niewyważone jedno z kół. To tak poza tym co napisali poprzednicy, łatwe do sprawdzenia.
Powodzenia i pozdrawiam! |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2008-11-24 14:12:33
dobrze założyłeś te koła? w sumie to nie wiem, czy robią zimówki kierunkowe, ale jednego magika spotkałem, który z przodu letnie miał zalożone odwrotnie ![]() |
Kacper85 Ford Escort 1.6 16V Zabrze | 2008-11-24 16:48:03 robia kierunkowe, sam mam ![]() |
kolek1985 ford escort drawsko | 2008-11-24 18:34:38 witam. pracowalem przez 3 lata w zakladzie wulkanizacyjnym i moge powiedziec tyle ze przyczyn bicia kierownicy jest duzo. po pierwsze wywazenie moze wplywac na bicie. koncowki drazkow tez. opona jak jest tzw nalewka to bije. a raz mielismy przypadek ze tarcze gosc mial troche krzywo stoczone i tez bilo kierownica. a gdy sciaga to warto cisnienie zbadac |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-11-24 19:41:56 Jeżeli na letnich było ok ,to wrzuć przednie na tył powinno być dobrze ,oczywiście jeżeli z tylnymi oponami jest wszystko w porządku. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-11-24 22:39:31 Ja tez kiedys wymienilem lozyska kol na przodzie - 300zl w plecy...
Skoro na zimowkach huczalo to pomyslalem,ze zaloze letnie(inne fele i opony) i bedzie dobrze - dalej huczalo - wymienilem lozyska - dalej huczalo - kupilem nowki opony - cisza ![]() |
Lachu8v Ford ESCORT XR3i Kraków | 2008-11-25 12:28:40 witam
wywazenie koła może byc statyczne i dynamiczne. wywazenie na przecietnej wyważarce moze zneutralizowac niewielką nadlewke gumy czy jakies róznice w rozkładzie masy. jesli opona lub felga jest krzywa to bedzie to czuc na kierownicy i/lub na nadwoziu. przy 20-40km/h kołysanie kierownicy to krzywa felga,wada opony,nierówno zuzyte opony-moze tez byc piasta,predkosc niewielka wiec czuc-potem ze wzrostem szybkosci bicie zanika lub nie -jesli przy gwałtownych manewrach,ruszaniu hamowaniu nie ma stuków czy wyczuwalnych luzów-jesli są to w krąg podejrzen mozna właczyc zawieszenie Bywa ze bicie na kierownicy wystepuje z powodu piasty czy kół tylnych! do rzeczy :
proponuje kolegom po wywazeniu poszukac w swojej okolicy zakładu z doważarką(niektóre stqacje shella z serwisem) i doważyc koła na samochodzie razem z tarczą piastą itp. Duzo sie wyjasni. i do zwykłego wywazania tez potrzeba goscia z głową zwykłe przesuniecie opony wzgledem felgi czyni cuda. pozdrawiam |
dossbastard Płock | 2008-12-04 13:03:18 zamienilem tylne kola z przednimi i pomoglo, wszytsko lux lata, dzieki wszystkim za pomoc |