Koledzy pomocy !! jaka instalacja BRC czy Landi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie,

stałem się posiadaczem samochodu z silnikiem V6 i automatyczną skrzynią biegów. Aktualnie jestem na etapie poszukiwań instalacji do tego auta. Chcę włożyć coś z czym będę miał jak najmaniej problemów.
biorę pod uwagę BRC sequent 56 lub landi renzo omegas - naprawdę nie wiem na co się zdecydować, a każdy sprzedawca zachwala swój produkt,

może macie jakieś inne propozycję, za które będę wdzięczny

pozdrawiam serdecznie
  
 
po pierwsze primo to zdradź tajemnice jaki to samochód.
ja też mam samochód z silnikiem V6 i automatyczną skrzynią, i mam taki zestawik:

BRC BLOS
reduktor BRC AT90E
elektrozawór BRC ET98E
Wielozawór BRC EUROPA, obudowa BRC
rurka 8mm
wlew BRC

i działa to wszystko rewelacyjnie. Podstawowa zaleta że 1 generacja jest kompletnie niezależna od elektroniki silnika. Im prostszy system, tym lepszy. Ale trzeba to wszystko dobrze zrobić, chociażby ogrzewanie reduktora, najlepiej puścić w szereg żeby był stały przepływ cieczy. U mnie akurat wykorzystałem rurke która wychodzi z wymiennika ciepła oleju przy filtrze oleju, więc jak tylko silnik się rozgrzewa to reduktor też.
  
 
Witam,

ten tajemniczy pojazd to hyundai Santa Fe

w przyszłym tygodniu będe coś montował tylko nadal jestem w kropce co

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-02-21 13:45:29, Mrulez pisze:
Witam, ten tajemniczy pojazd to hyundai Santa Fe w przyszłym tygodniu będe coś montował tylko nadal jestem w kropce co pozdrawiam



Jeśli sam będziesz montował lub masz kogos kto ci to zamontuje to polecałbym 1 generacje na BLOSie. Jakby jednak się okazało coś nie tak , to jedynie trzeba będzie zrezygnować z samego BLOSa (300zl) i dołożyć wtryski i komputer który nimi steruje, i coś tam jeszcze pewnie np filtr fazy lotnej. Ale to ma swoje wady, duża komplikacja, wiercenie otworów w kolektorach.


Dodatkowe problemy które będziesz musiał rozwiązać:

1. Wyłączenie dopływu benzyny. jeśli będziesz wiedział który kabel przeciąć aby wyłączyć wtryski benzyny to wystarczy 1 przekaźnik. Jeśli nie, to trzeba będzie zamontować emulatory wtryskiwaczy.

2. emulatory sond lambda aby nie wyskakiwał CHECK ENGINE. To też zalezy od silnika, np w moim hondowskim 2.7 żadnych emulatorów sond lambda nie musiałem stosować, i silnik pracuje idealnie na benzynie i na gazie.

3. Montaż BLOSa może być trudny ale też może być bardzo łatwy. Wszystko zależy czy jest miejsce. I jakie kolanka da się dopasować. BLOS ma srednice zewnętrzną 70mm i trzeba go zamontować pomiędzy przepustnicę a filtr powietrza.