[126] Tarcze od cc, problem przy montażu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przykręcilem blachy od Nitro do zwrotnic, założyłem piastę i jest problem. Piasta ociera o blache mocującą. Nie da się wyregulowac prawidłowo luzu, musi być większy żeby się kręciła. Co może być przyczyną? Dodam że blachy polakierowałem lakierem ale nie sądzę by to aż tak je pogrubiło i przez to tarło.
  
 
Cytat:
2008-02-24 13:29:04, neo203 pisze:
Przykręcilem blachy od Nitro do zwrotnic, założyłem piastę i jest problem. Piasta ociera o blache mocującą. Nie da się wyregulowac prawidłowo luzu, musi być większy żeby się kręciła. Co może być przyczyną? Dodam że blachy polakierowałem lakierem ale nie sądzę by to aż tak je pogrubiło i przez to tarło.



moze sprobuj dac nowe lozyska...
  
 
Jak zmieniałem tarcze te zmiałem podobny problem ale tylko z jednej strony wiec spiłowałem bo nei buyło dużo.
Moze tracze mają inne odsadzenie. Kupiles jakies lepsze czyn rzemiosło??
  
 
Cytat:
2008-02-24 13:45:18, 13pawel pisze:
Jak zmieniałem tarcze te zmiałem podobny problem ale tylko z jednej strony wiec spiłowałem bo nei buyło dużo. Moze tracze mają inne odsadzenie. Kupiles jakies lepsze czyn rzemiosło??



ale to piasta trze o blache, nie tarcza...
  
 
Gonzo_bb, faktycznie to może byc powód bo łożysk nie wymienialem nigdy, czyli ponad 5lat.

[ wiadomość edytowana przez: neo203 dnia 2008-02-24 13:53:06 ]
  
 
Nie wierze by łozyska tyle się wytarły;]
  
 
Powiedz lepiej jak grube masz te blachy i zapodaj jakieś foto samych blach oraz całości zamontowanej w aucie.
  
 
a jestes pewien ze to piasta trze a nie niewcisniety do konca zimmering??
  
 
Po jednej stronie to trze ta guma i spróbuje ją wcisnąc mocniej. Po drugiej to niestety metal o metal. Blachy są zrobione przez Nitro więc napewno dobre. Jutro wymienię te łożyska na wszelki wypadek. Jeżeli dalej tego nie zrobie to zamieszczę zdjęcia.

[ wiadomość edytowana przez: neo203 dnia 2008-02-24 17:04:40 ]
  
 
Cytat:
2008-02-24 17:03:49, neo203 pisze:
... więc napewno dobre....



napewno to Mickiewicz nie zyje, zmierz ich grubosc
  
 
a wcale nie

bo ja z Mickiewiczem Adamem ze 4 lata temu wodke pilem, z rok temu go widzialem i raczej bym wiedzial jakby wyciagnal kopyta


  
 
ja tez mialem tak.
jaki masz otwór w tej flanszy????
jak miałem taki ze tylko zwrotnica przeszla to piasta tawła wiec wyfrezowałem taki otwór jaki ma piasta.
do do wymiarów dokładnych to juz niepamietam to było 4 lata wspak
  
 
Czasem przy montażu hamulców FSO był taki problem, że tarcza tarła o jarzmo zacisku i wtedy trzebabyło podłożyc podkładke pod piastę. Przy hamulcach od CC nie spotkałem się z tym, żeby coś gdzies tarło. Może piasta jest zardzewiała i to rdza trze o blachę.
  
 
przedewszystkim czy dobrze oczyszcziłes powierzchnie zwrotnicy przez załozeniem blachy?
  
 
Jeszcze raz odkręcałem te blachy i sprawdziłem przylegają dobrze nie ma brudu. Łożysk nie wymieniłem jeszcze, jutro to zrobie i kupie jedną piaste ponieważ wydaje mi sie ona jakaś felerna bo po drugiej stronie już chodzi idealnie. Zmontowałem reszte, wszystko działa. Skuteczność jeszcze nie ułożonych klocków i tarcz, bardzo dobra. Jedynie pedał mięki i przy ostrym hamowaniu schodzi blisko podłogi. Muszę jeszcze zmienic tylne szczeki na ferodo i zmienić na przednie cylinderki bo wydaje mi się, że za słabo bierze.
  
 
nie zmieniaj na przednie cylinderki.

  
 
Cytat:
2008-02-25 17:00:30, neo203 pisze:
Jeszcze raz odkręcałem te blachy i sprawdziłem przylegają dobrze nie ma brudu. Łożysk nie wymieniłem jeszcze, jutro to zrobie i kupie jedną piaste ponieważ wydaje mi sie ona jakaś felerna bo po drugiej stronie już chodzi idealnie. Zmontowałem reszte, wszystko działa. Skuteczność jeszcze nie ułożonych klocków i tarcz, bardzo dobra. Jedynie pedał mięki i przy ostrym hamowaniu schodzi blisko podłogi. Muszę jeszcze zmienic tylne szczeki na ferodo i zmienić na przednie cylinderki bo wydaje mi się, że za słabo bierze.



pedal wpada bo pompa ma taki wydatek ze ledwo starczy na zaciski, a co do przednich cylinderkow to dalbym se siana, kiedys to liczylem i bez przewodow elastycznych w stalowym oplocie to jest to balansowanie na granicy wydatku pompy (chociaz wszyscy twardziele twierdza ze to pikus ) a jak zalozysz ferodo to bedzie cycus
  
 
a pompa z cc/sc ma większa wydajność??
  
 
Dzięki za pomoc. W takim razie cylinderki zostają bez zmian.
  
 
Cytat:
2008-02-25 20:01:37, CEHU pisze:
a pompa z cc/sc ma większa wydajność??



nie wiem czy ma wieksza wydajnosc, ale chyba tak, chocby ze wzgledu na to ze uklad jest diagonalny i obie komory musza byc rowne a w malucha nie sa