| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
13pawel Sosnowiec | 2008-02-24 13:45:18 Jak zmieniałem tarcze te zmiałem podobny problem ale tylko z jednej strony wiec spiłowałem bo nei buyło dużo.
Moze tracze mają inne odsadzenie. Kupiles jakies lepsze czyn rzemiosło?? |
Gonzo_BB nibylandia | 2008-02-24 13:46:23
ale to piasta trze o blache, nie tarcza... |
neo203 Piekary Śląskie | 2008-02-24 13:52:10 Gonzo_bb, faktycznie to może byc powód bo łożysk nie wymienialem nigdy, czyli ponad 5lat. [ wiadomość edytowana przez: neo203 dnia 2008-02-24 13:53:06 ] |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2008-02-24 16:32:34 Nie wierze by łozyska tyle się wytarły;] |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2008-02-24 16:34:06 Powiedz lepiej jak grube masz te blachy i zapodaj jakieś foto samych blach oraz całości zamontowanej w aucie. |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2008-02-24 16:36:17 a jestes pewien ze to piasta trze a nie niewcisniety do konca zimmering?? |
neo203 Piekary Śląskie | 2008-02-24 17:03:49 Po jednej stronie to trze ta guma i spróbuje ją wcisnąc mocniej. Po drugiej to niestety metal o metal. Blachy są zrobione przez Nitro więc napewno dobre. Jutro wymienię te łożyska na wszelki wypadek. Jeżeli dalej tego nie zrobie to zamieszczę zdjęcia. [ wiadomość edytowana przez: neo203 dnia 2008-02-24 17:04:40 ] |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2008-02-24 17:15:26
napewno to Mickiewicz nie zyje, zmierz ich grubosc |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2008-02-24 17:46:02 a wcale nie
bo ja z Mickiewiczem Adamem ze 4 lata temu wodke pilem, z rok temu go widzialem i raczej bym wiedzial jakby wyciagnal kopyta
|
4xtrim SEICENTO rybnik | 2008-02-24 20:07:27 ja tez mialem tak.
jaki masz otwór w tej flanszy???? jak miałem taki ze tylko zwrotnica przeszla to piasta tawła wiec wyfrezowałem taki otwór jaki ma piasta. do do wymiarów dokładnych to juz niepamietam to było 4 lata wspak |
N_I_T_R_O F&F MEMBER Alfa Romeo 156 SW Cz-wa | 2008-02-25 00:26:17 Czasem przy montażu hamulców FSO był taki problem, że tarcza tarła o jarzmo zacisku i wtedy trzebabyło podłożyc podkładke pod piastę. Przy hamulcach od CC nie spotkałem się z tym, żeby coś gdzies tarło. Może piasta jest zardzewiała i to rdza trze o blachę. |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2008-02-25 07:35:08 przedewszystkim czy dobrze oczyszcziłes powierzchnie zwrotnicy przez załozeniem blachy? |
neo203 Piekary Śląskie | 2008-02-25 17:00:30 Jeszcze raz odkręcałem te blachy i sprawdziłem przylegają dobrze nie ma brudu. Łożysk nie wymieniłem jeszcze, jutro to zrobie i kupie jedną piaste ponieważ wydaje mi sie ona jakaś felerna bo po drugiej stronie już chodzi idealnie. Zmontowałem reszte, wszystko działa. Skuteczność jeszcze nie ułożonych klocków i tarcz, bardzo dobra. Jedynie pedał mięki i przy ostrym hamowaniu schodzi blisko podłogi. Muszę jeszcze zmienic tylne szczeki na ferodo i zmienić na przednie cylinderki bo wydaje mi się, że za słabo bierze. |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2008-02-25 19:52:37 nie zmieniaj na przednie cylinderki.
|
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2008-02-25 19:55:33
pedal wpada bo pompa ma taki wydatek ze ledwo starczy na zaciski, a co do przednich cylinderkow to dalbym se siana, kiedys to liczylem i bez przewodow elastycznych w stalowym oplocie to jest to balansowanie na granicy wydatku pompy (chociaz wszyscy twardziele twierdza ze to pikus ) a jak zalozysz ferodo to bedzie cycus |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-02-25 20:01:37 a pompa z cc/sc ma większa wydajność?? |
neo203 Piekary Śląskie | 2008-02-25 20:17:23 Dzięki za pomoc. W takim razie cylinderki zostają bez zmian. |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2008-02-25 20:35:35
nie wiem czy ma wieksza wydajnosc, ale chyba tak, chocby ze wzgledu na to ze uklad jest diagonalny i obie komory musza byc rowne a w malucha nie sa |