Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Mesii Ford Escort MkVII Wrocław | 2008-02-24 18:55:25 Ostatnio pojawiłmi sie problem falowania obrotów na biegu jałowym. Z tego co wyczytałem na forum doszedłem do wniosku ze moze to być silnik krokowy. Po znalezieniu i odkreceniu go mam problem z ocenieniem jego sprawności. Problem ten polega na moim braku zasady działania owego silnika. Po dmuchnieciu w rurkę zauważyłem ze nie jest jest szczelny i powoli uchodzi z niego powietrze. Nie znam sie wiec moze tak ma być (wydaje mi sie ze jednak nie) i dlatego prosze o pomocną radę kogoś kto miał w reku nowy taki silniczek lub po prostu zna zasadę jego działania.
Pozdrawiam. |
![]() Mesii Ford Escort MkVII Wrocław | 2008-02-24 19:25:24 Głównie chodzi mi o to czy miedzy tymi dwoma komorami musi być zachowana 100% separacja przy jednym ze stamów owego elektromagnesu(jak jest wyłączony bo tak sprawdzałem przepuszcza powietrze). |
![]() troetsch Escort Combi 1,6 16v lublin | 2008-02-24 23:15:48 a gdzie znajduje sie silnik krokowy? ![]() |
![]() Mesii Ford Escort MkVII Wrocław | 2008-02-25 09:36:11 W moim silniku 1,4 znalazłem go tak ja zdjęcie poniżej:
![]() |
![]() arti31 Sympatyk FEFK Peugeot 407 Inowrocław | 2008-02-25 09:49:14 Nie wiem jak w innych sinikach ale w 1.8 zetec tzw "silnik krokowy "
działa na zasadzie podciśnienia i podłączając napięcie niewiele sie stanie... może się spalić dioda w środku jak źle podłączysz. Jest to zawór który musi mieć podcienienie żeby zadziałał. W srodku ma membrane z małym zaworkiem w srodku i zasada działania jest bardziej skomplikowana niz sie wydaje. Fotka membrany z tym zaworkiem co sie zapycha a wyczyscic go jest słabo mozliwe , bo nie przewidziano że ktoś bedzie sie w to bawił. ![]() Nie wiem jednak jak działaja zawory bocznikowe w innych silnikach ![]() |