Wlot powietrza w blotniku, typ T4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
w zwiazku z ostatnio zaliczonym dzwonkiem chcialbym zasięgnąć opinii na temat wstawienia wlotu powietrza w lewy blotnik.
Po ostatniej kolizji nie obędzie się bez zabiegów blacharsko lakierniczych więc wpadlem na pomysł zeby w uszkodzony blotnik przy naprawie sobie wstawic taki oto wlot powietrza KLIK

jest to taki element do wspawania


I znów KLIK

w zwiazku z gwaltownie szerzaca sie skalą wiejskiego tuningu chcialbym zasiegnąc waszych opinii drodzy tjunerzy czy przypadkiem nie przyczynię się do jeszcze wiekszego wzrostu tej skali wszczepiając wlot w blotnik do mojego 1.4 V10(wtajemniczeni wiedzą dlaczego V10)

Podzrawiam i prosze o opinie
  
 
To zależy jak to się będzie miało do / z całością. Nie jestem przeciwny, nie powiem też tak. Skłaniam się ku nie

Lecimy do tuningu.
  
 
ja robilem kupe modyfikacji stylistycznych zanim zdecydowalem sie na moc
i lata mi to jak sobie ktos to nazywa i jak na to patrzy.
mysle ze taki maly wlot nie wygladal by zle (sam kiedys myslalem o takim)
  
 
Cytat:
2008-02-25 00:10:24 POMPA pisze,

ja robilem kupe modyfikacji stylistycznych zanim zdecydowalem sie na moc
i lata mi to jak sobie ktos to nazywa i jak na to patrzy



co do Twojego essa to nikt nie nazwie go jakos tam negatwynie bo raczej nikt nie odwazy sie tego powiedziec, twoj es jest poprostu zaj***sty, ale co do mojego esia to wiesz, zaczynam od serii( od zera) wiec moze to narazie sie z niczym nie zgrywac, ale masz racje wisi mi to jak to ocenią inni w koncu "fajne jest to co się mi podoba"
  
 
Nooooo, to chyba nie wiesz albo nie pamiętasz co było jak Pompa się pokazał w klubie

Jak Ci się podoba, to wsadzaj. Nie jest to w mojej opini element skazany na WT.
  
 
Cytat:
2008-02-25 00:28:29 Wojo pisze,

Nooooo, to chyba nie wiesz albo nie pamiętasz co było jak Pompa się pokazał w klubie


nie wiem jak to bylo bo jestem w klubie dopiero 200kilka dni wiec napewno duzo mniej niż kolega POMPA, ale swoje pomysly tez mam, moj ess napewno nie bedzie tak zmodyfikowany, ale bedzie inny niz jest
  
 
no działo sie działo
jak by nie ban to tez bylo by z 200...
a w watku duzo nie ma bo polowe trzeba bylo usunac
klik
taki mały wlocik bedzie wygladal dobrze
co innego jak bys sobie na masce zrobil jakis ogromny jesli reszta w serii
STAY TUNED

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-02-25 00:47:26 ]
  
 
Cytat:
2008-02-25 00:37:06 POMPA pisze,
co innego jak bys sobie na masce zrobil jakis ogromny jesli reszta w serii



co do maski to chcialbym maske z garbami ale jak nigdzie nie mogę takiej wyczaić, narazie modyfikacje maski zaprzestaną na BadLooku
  
 
wpisz na allegro rs2000 i rs 2000 i dzwon
napewno cos znajdziesz
ten sie deklaruje ze ma wszystkie czesci klik
  
 
Cytat:
2008-02-25 00:36:33, ArekCLX pisze:
...ale swoje pomysły tez mam, mój ess na pewno nie będzie tak zmodyfikowany, ale będzie inny niż jest





To działaj! Nie zawsze chodzi o kasę, choć tu niestety zwykle, ale własną pracą można zrobić wszystko! Jak masz gdzie i czym to już byłoby sporo

Masz wizję, działaj, ważne żeby sie tobie podobało i uodpornić się na pewne docinki, które będą zawsze, jak nie z jednej, to z drugiej strony Ja kocham białe fele a większość którą znam mówi że to WT Ale dla mnie tak białe rządzi

Rób to, co sam uważasz za słuszne, Twoja zabawka!
  
 
Cena jak dla mnie strasznie wysoka, za kawałek blachy ...





Kilka lat temu sprzedawałem takie po 10zł. Miały lekkie ząbki od stempla który wycinał otwory ale można je było szlifnąć i po kłopocie.
  
 
Cytat:
2008-02-24 23:52:30, ArekCLX pisze:
w zwiazku z gwaltownie szerzaca sie skalą wiejskiego tuningu chcialbym zasiegnąc waszych opinii drodzy tjunerzy czy przypadkiem nie przyczynię się do jeszcze wiekszego wzrostu tej skali wszczepiając wlot w blotnik do mojego 1.4 V10(wtajemniczeni wiedzą dlaczego V10) Podzrawiam i prosze o opinie


Powiem ci wprost jeśli masz zamiar teraz sobie to wspawać do seryjnego auto to będziesz miał wielki wkład w rozwój WT. Inna sprawa to odpowiedz sobie na pytanie czemu ten element ma służyć ?Jeśli chcesz mieć nowe ognisko przyszłej korozji i oraz dodatkowe miejsce którym beztrosko woda będzie się wlewać w przestrzenie do których nie miała wcześniej dostępu to dobry wybór.... Nie wiem czemu niektórzy tak fascynują się tym elementem z T4. Jeszcze pół biedy jak by to miało dawać powietrze do stożka czy chłodzić turbinę... ale w innym przypadku to WT w najczystszej formie.

Moja rada kup sobie na początek ładne aluminiowe felgi lub zawieszenie -60/40 i to będzie porządny początek do tuningu którego nie będziesz musiał się wstydzić. Ewentualnie jeśli chcesz robić to na raty to zacznij kompletować elementy zestawu zendera,(dokładki do zderzaków,progi etc)
  
 
  
 
Cytat:
2008-02-25 11:33:03 Remarq pisze,
Nie wiem czemu niektórzy tak fascynują się tym elementem z T4. Jeszcze pół biedy jak by to miało dawać powietrze do stożka czy chłodzić turbinę... ale w innym przypadku to WT w najczystszej formie.



Nie wykluczone ze w niedalekiej przyszlości moj ess dostanie nowe serduszko, byc moze spelni sie to juz niedlugo, więc ten wlot jednak czemuś bedzie slużył. A co do fascynacji wlotem z t4 to jest to fajny element i wedlug mnie pasuje do essow ze zdjęć. Fakt, bedzie to miejsce ktore zapewne kiedys zostanie zaatakowane przez rudą ale na 17 letnim samochodzie kiedys musi się ona pojawić
  
 
Remarq czas już przesadza Ja uważam jak niżej
  
 
teraz tylko pytanie odnosnie strony, mam uszkodzoną lewą stronę esia wiec wlot z lewej podejdzie idealnie, jak by to wyglądało gdybym wstawil wlot z lewej i z prawej strony?
moim zdanie lepiej tylko z lewej, co tjunerzy na to?
  
 
Arku, nie pytaj nas o wszystko. To TWOJE auto!

PS. Tylko z lewej. Bez przesady, a akurat pod stożek Ci podejdzie, i nie będzie że dla "picu"
  
 
Cytat:
2008-02-26 01:07:13 Wojo pisze,
Arku, nie pytaj nas o wszystko.



ciekaw jestem co myslicie na temat moich pomysłów, wiesz Wojo, zrealizowany pomysł mi bedzie sie na pewno podobał ale innym moze wydawac sie smieszne to co zmienia sie w samochodzie. niechce na kazdy spot zalkejac wlotu plasteliną
  
 
Cytat:
2008-02-26 00:51:09, ArekCLX pisze:
teraz tylko pytanie odnosnie strony, mam uszkodzoną lewą stronę esia wiec wlot z lewej podejdzie idealnie, jak by to wyglądało gdybym wstawil wlot z lewej i z prawej strony? moim zdanie lepiej tylko z lewej, co tjunerzy na to?


ja uwazam ze jeden z lewej bedzie OK bo dwa to juz napewno powiedza ze "WT"
powodzenia w modach!
  
 
Cytat:
2008-02-26 01:12:02, ArekCLX pisze:
ciekaw jestem co myslicie na temat moich pomysłów, wiesz Wojo, zrealizowany pomysł mi bedzie sie na pewno podobał ale innym moze wydawac sie smieszne to co zmienia sie w samochodzie. niechce na kazdy spot zalkejac wlotu plasteliną



Wiem o co Ci chodzi i rozumiem, więc podpowiadam co mogę. Ale to też moja subiektywna opinia (przynajmniej POMPA się zgadza ze mną ). Musisz jednak wierzyć sam w to, co chcesz robić i robisz, Wtedy nikt Cię nie ruszy