Instalacja prins z mieszalnikiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Chryslera Voyagera 99 z instalacją prins z miszalnikiem - auto sprowadzone z Holandii. ma ktś może tkie auto - ile powinno spalać gazu? Gdzie mogę zrobić regulację bo wszyscy mogą ale tylko sekwencję i nie maja oprogramowania do tego typu. Z góry dziękuję.
  
 
Cytat:
2008-02-26 10:04:48, ptero pisze:
Mam Chryslera Voyagera 99 z instalacją prins z miszalnikiem - auto sprowadzone z Holandii. ma ktś może tkie auto - ile powinno spalać gazu? Gdzie mogę zrobić regulację bo wszyscy mogą ale tylko sekwencję i nie maja oprogramowania do tego typu. Z góry dziękuję.



W Twoim przypadku najbardziej optymalnym wyborem będzie instalacja BLOSa. zrób jakieś fotki silnika.

  
 
a co to ten BLOS? chodzi o to, że nikt się nie może podpiąć pod komputer od mojej instalacji
  
 
Cytat:
2008-02-26 13:31:16, ptero pisze:
a co to ten BLOS? chodzi o to, że nikt się nie może podpiąć pod komputer od mojej instalacji



BLOS to gaźnik gazowy i nie wymaga żadnych komputerów.

trzeba wymontować Mieszalnik (zwany dalej mikserem), odłączyć/wyrzucić silnik krokowy który jest na wężu reduktor - mikser. Komputer też już nie będzie potrzebny, bo sterował tylko pracą tego krokowca.

Jedyna trudność to montaż BLOSa , będzie trzeba go jakoś wpasować przed przepustnicą. Jakiej średnicy masz dolot? fotki też były by pomocne.

Natomiast wąż gazu z reduktora podłączyć do BLOSa.
Reduktor rozkręcić na maksa.
Jedynie pozostaje regulacja BLOSa, ale np w moim przypadku nic nie musiałem regulować. naprawdę polecam to rozwiązanie, jedynie znajdź kogoś kto ci go zainstaluje jeśli sam nie czujesz się na siłach.
  
 
I będziesz miał kłopoty z badaniem technicznym co roku. Jedną z wad blosa jest nie spełnianie norm czystości spalin.
  
 
W Poznaniu masz firmę Autogaz Prins sp.zoo.Z nazwy wynika,że zajmuje się tymi instalacjami.
Poznań ul.Maya 1 tel 0607748358.
Poznań to stosunkowo niedaleko od Ciebie.Zadzwoń i pogadaj
Na tej stronie http://www.instal-gaz.com.pl/start.html możesz zadać pytanie i być może odpowiedzą.(to już inna firma)

[ wiadomość edytowana przez: woj4 dnia 2008-02-26 16:20:10 ]
  
 
wszystko ładnie pięknie ale wszystkie zakłady mają oprogramowanie do pins-a sekwencji -(.
  
 
fotki mojej instalacji
www.alberto.com.pl/prins1.jpg
www.alberto.com.pl/prins2.jpg
www.alberto.com.pl/prins3.jpg
www.alberto.com.pl/prins4.jpg
www.alberto.com.pl/prins5.jpg

może to coś pomoże
  
 
dobrze ze zapodales fotki, wlasciwie najlepsza jest nr5.

kiepsko wygląda ten reduktor, chyba ma już swoje lata, możliwe że to on niedomaga, np zasyfił się polskim gazem i trzeba spuścić z niego szlam. Poszukaj na spodzie z boku powinna być śruba spustowa. Oczywiście silnik musi być zgaszony, a reduktor gorący.

jeśli bym zakładał blosa to wogóle wywalił bym ten zasyfiony reduktor, akumulator przeniósł bym do bagażnika i w jego miejsce zamontował nowy reduktor np AT90E 140kW no i oczywiście zamiast mieszalnika wpasował BLOS. z fotki wynika że jest ciasno, ale dało by sie zrobić poprzez różne kolanka i przejściówki.
  
 
Pytasz ile ma palić gazu.A ile Twój pali?
a wiesz może coś więcej na temat tej instalacji?Konkretnie model?
To powinno być napisane na naklejce od sterownika(komputera) gazowego,albo w dokumentacji.
  
 
instalacja nazywa się AFS type: 3
a auto pali mi około 17 l/100 km lpg, najwięcej spalił 20l/100
napisałem maila do prinsa do Holandii - odpowiedzieli z spzedają oprogramowanie tylko na rynku lokalnym tym którzy juz prowadza serwis- wielce pomocni.
w weekend spróbuję pomajstrować cos przy reduktorze.
pozdrawiam
ptero