Wieksze wtyskiwacze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

mam pewien projekt i chcialbym konsekwetnie go wdrazac. Stopniowo. Pieniazki maja znaczenie :/ A wiec mam pytanie jaki skutek bedzie mialo zamontowanie wiekszych wtrsykiwaczy?
  
 
Cytat:
2008-03-01 22:14:50, djnianio pisze:
Witam, mam pewien projekt i chcialbym konsekwetnie go wdrazac. Stopniowo. Pieniazki maja znaczenie :/ A wiec mam pytanie jaki skutek bedzie mialo zamontowanie wiekszych wtrsykiwaczy?


tak sobie po prostu? wieksze spalanie, być może zalewanie silnika to tyle plusów
  
 
wydaje Ci sie, ze jak walniesz wieksze, to dostraczysz wiecej paliwa i mu dodasz pare konikow.....
to byloby zbyt piekne
  
 
Cytat:
2008-03-01 22:30:25, VinCe pisze:
tak sobie po prostu? wieksze spalanie, być może zalewanie silnika to tyle plusów



skroca sie czasy wtrysku i tyle. zwiekszenie dawkowania paliwa przy dzialajacej sondzie lambda nastapi dopiero po zwiekszeniu ilosci doprowadzonego powietrza. proponuje poczytac troche o wtryskach zanim zaczniesz sie wypowiadac.
  
 
radekbox:

Nie, wcale mi sie tak nie wydaje. Czytaj dokladniej. Napisalem ze mam cos wiekszego na mysli i zbieram czesci. Zastanawiam sie tylko czy wtryskiwacze moge juz wsadzic czy to poprostu nie ma sensu

Piter20:

A co daje skrocenie czasu wtrysku?

Vince:

Co masz na mysli mowiac zalewanie silnika?
  
 
zachowany wlasciwy AFR

jedziesz troche od konca, ale niech Ci bedzie. wieksze wtryski daje sie po uturbieniu, kiedy przy wiekszych cisnieniach doladowania mieszanka zaczyna sie robic zbyt uboga - seryjne wtryski leja non stop, a miesznaka juz jest cienka. wtedy wlasnie daje sie wydajniejsze wtryski.
  
 
Dzieki, zaoszczedziles mi pieniadze :]
  
 
Znajomy miał RSa w mk4. Wtryski miał standardowe, ale pompę paliwa od mk4 (K-Jetronic -> 6 barow). Nie wiem jak reagował regulator ciśnienia na to, ale to autko miało raczej więcej niż 150km.
  
 
Cytat:
2008-03-01 23:12:47, toradek pisze:
Znajomy miał RSa w mk4. Wtryski miał standardowe, ale pompę paliwa od mk4 (K-Jetronic -> 6 barow). Nie wiem jak reagował regulator ciśnienia na to, ale to autko miało raczej więcej niż 150km.


to znaczy ze zle zrobilem wkladajac przy swapie pompe z sierry 2.0 DOHC (bo orginalna mialem wlasnie K-Jetronic)
sorki za
  
 
Nie potrafię Ci tego powiedzieć. Wiem jedynie, że pompa z K(E)-Jetronica jest baaardzo wydajna. Czułem, że ten samochód z taką pompą miał potencjał. Na pewno przy założeniu większych wtrysków spokojnie by dawała radę. Z resztą fani tuningu osiągający wysokie moce często zakładają pompy np Walbro - one też dają 6 barów i podobny przepływ.