Montaż sprężyn zaworowych bez demontażu głowicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcąc wymienic silnik w moim malcu dzisiejszego dnia zauważyliśmy nie domaganie tego silnika,otóż od roku auto miało fochy i stało ale dzisiaj tuż przed zmianą silnika na sprawną 903 zauważyliśmy,że pierwszy zawór jest dziwnie osadzony i sprężyna wystaje z 1cm wyżej niż pozostałe,okazało się,że pękła podkładka trzymająca sprężyny zaworowe a kliny wpadły niżej przez co w zależności od nagrzania silnika auto było coraz słabsze bo zawór coraz to mniej się otwierał.

Czy jest jakaś możliwość montażu spowrotem sprężynek i podkładki bez zdejmowania głowicy? Myślałem już czy aby nie ścisnąć sprężynek w imadle i związać je drutem a po montażu całości wystarczyło by je obciąć i wywalić.

Wszelkie inne metody montażu tych sprężynek są mile widziane.



p.s: jeśli ktoś ma samą podkładke widoczną na foto z tymi dwoma klinami to chętnie kupie to.


  
 
nie wiem jak jest w 903 ale tam gdzie sie da to tłok sie ustawia w gmp i sciska sprezyne sciagaczem dzwigniowym
  
 
tłok właśnie jest w gmp ale zawór i tak spada w dół o jakieś 1,5cm
  
 
Kompresor i pompujesz w dziurke od swiecy.
  
 
Jutro chyba bede musiał tak zrobić bo nie uśmiecha mi się zdejmować głowicy z powodu tej pierdółki.
  
 
mogę ci wysłac to coś czego potrzebujesz
  
 
albo sprezone powietrze sie cisnie w komore ale ja wole rozwiazanie z zakrzywionym srubokretem lub twardym pretem ktory wprowadzam przez otwor swiecy i dociskam w ten sposub zawor a droga osoba zaklada sprezyne mam za slaby kompresor i czasami cisnienia braknie zanim zaloze i zawor moze spasc
  
 
Sprezone powietrze w dziure od świecy, sprawdzone wielokrotnie
  
 
Tylko i wyłacznie kompresor...Ja zapodaje 12 atm i zawsze jest gucio;] Każda wymiana gumek zaworowych w ten sposób;]


Potrzebna stara świeca do której dospawana jest rutka zakończona szybkozłączem...