Swap 1.4 mk7 na 1.8 16V lub 2.0 Rs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko do znawców tematu i jakby co to szukalem tego na forum ale wiekszosc to swapy z 1.6 na cos wiekszego, wiec sprawa wygląda nastepująco co bardziej sie opłaci zmienic silnik 1.4 8v na 1.8 16v czy na 2.0 rs czy w tym i w tym przypadku koszta podobne?wiem ze napewno silnik skrzynia wiązka komp, pewnie półosie i zwrotnice,a jak z maglem? bo u siebie mam ze wspomaganiem, a i jak ktos ma to niech podeśle schematy elektryki z góry dzieki za pomoc

  
 
Zależy co masz, gdzie masz, po ile to masz i czego oczekujesz po swapie.....
  
 
patrzylem na allegro bo narazie jestem tu nowy silniki itp to do rsa koszt takimi minimum to 4500 zł a nie wiem jak z tym 1.8,chodzi mi tylko o tą elektryke czy to bardzo zawiła sztuka ją rozgryźć i dlatego potrzebuje schematy jakies,a no i co lepiej dopasowac znaczy ktory silnik
  
 
Cytat:
2008-03-09 12:01:48, robcio-88 pisze:
patrzylem na allegro bo narazie jestem tu nowy silniki itp to do rsa koszt takimi minimum to 4500 zł a nie wiem jak z tym 1.8,chodzi mi tylko o tą elektryke czy to bardzo zawiła sztuka ją rozgryźć i dlatego potrzebuje schematy jakies,a no i co lepiej dopasowac znaczy ktory silnik


ja we wrocławiu załatwiam swapa na 2,0 rs za około 2500zł koszt całkowity
  
 
Ale sam robisz czy oddajesz gdzies? bo ja chce sam zrobic tylko potrzebuje jakis bliższych informacji
  
 
zapytaj adus20 on ma komplet swap-a na 2,0 za 2000 PLN ...

  
 
klik allegro
  
 
Dzieki juz to ogladalem na allegro ale podobno ktos ma juz komplet na swapa a tam jest sam silnik ale dzieki
  
 
zastanów się dobrze nad tym swapem. Z moich informacji wynika, że silnik 1,4 CVH ma inne mocowania niż zetec. Dowiedz sie najpierw jak je przerobić.
  
 
Cytat:
2008-03-09 15:51:43 siekier82 pisze,
zastanów się dobrze nad tym swapem. Z moich informacji wynika, że silnik 1,4 CVH ma inne mocowania niż zetec. Dowiedz sie najpierw jak je przerobić.






Silniki cvh i silniki zetec nie różnią się w wielkim stopniu mocowaniami, sam zastanawiam się nad swapem ale na 1.8 16v,, myslałem nad rs2000 i oglądałem nawet mocowania rs i mojego 1.4cvh i są one takie same, jedyne co słyszałem i nie porównywalem to trza bedzie wymienić wózek


[ wiadomość edytowana przez: ArekCLX dnia 2008-03-09 18:25:47 ]
  
 
dokładnie tak wózek, ma dodatkowe mocowanie poza tym piasty tez są inne
  
 
ale da sie przelozyc wszytsko? bo szwagier przeklada z 1.3 na 1.6 16 16v
  
 
Cytat:
2008-03-09 13:25:02, robcio-88 pisze:
Ale sam robisz czy oddajesz gdzies? bo ja chce sam zrobic tylko potrzebuje jakis bliższych informacji


oddaje do fachmana
  
 
phiiiiiiii do fachmanów tez mi swap
samemu trzeba
  
 
Cytat:
2008-03-09 21:59:12, RemikGT pisze:
phiiiiiiii do fachmanów tez mi swap samemu trzeba


jak mi udostępnisz garaż i opłacisz przejazd w obie strony to nie ma sprawy
  
 
bardziej mi koledzy chodzi o to jak to jest z tą elektryką bo mechanicznie to mozna wszystko zdzielać chodzi tylko o to czy jak powiedzmy dorwalbym silnik od rsa ktory byl w mk7 to czy nie trzeba bardzo grzebac w elektryce
  
 
Wiazka silnika jest inna
  
 
wiązka inna ECU inny , skrzynka bezpieczników inna i poduszka silnika przynajmniej jedna też inna do tego skrzynia biegów, wybierak, piasty przeguby też inne i jeszcze wydech amortyzatory sprężyny HAMULCE

moim zdaniem to lepiej sprzedać 1,4 trochę dołożyć i nie kombinować prościej i taniej
  
 
wiązka inna ECU inny , skrzynka bezpieczników inna i poduszka silnika przynajmniej jedna też inna do tego skrzynia biegów, wybierak, piasty przeguby też inne i jeszcze wydech amortyzatory sprężyny HAMULCE

moim zdaniem to lepiej sprzedać 1,4 trochę dołożyć i nie kombinować prościej i taniej
  
 
Tylko ze tu chyba bardziej chodzi o piasty niż o amortyzatory bo reszta powinna posowac no chyba ze sie myle