[Lantra 1.5 94"] Szarpanie silnika na benzynie.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Od piątku pojawił się problem w mojej lantrze 1.5GLS z 94 roku benzyna+gaz. A chodzi o to, że jak jadę na benzynie i wciskam gaz to zaczyna strasznie szarpać, ale jak przełączę na gaz to wszystkie objawy zanikają. Świece przewody ok, napięcie na pompie paliwa też ok.

Możecie mi cos podpowiedzieć

[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-10 10:13:03 ]
[ powód edycji: zmiana tytułu ]
  
 
Objawy wskazują na układ zasilania benzyną, gdyby układ elektryczny był wadliwy to na gazie też by się dławił.
Można zacząć od sprawdzenia filtra paliwa, zabrudzonych wtrysków itd
  
 
Dzięki za zmianę tytułu

Filtr był wymienony jakiś miesiąc temu, już by go trafiło?
Zbiornik zalany był w połowie v-pover, po około 10 dniach zalałem go 95 shella. Po tygodniu od zalania 95 pojawiły się objawy.
  
 
zrobiłem reset ECU odłączając akumulator i wszystko jest już ok, ale dalej nie wiem co spowodowało takie objawy.

Powiedźcie mi czy w lantrze z 94r 1.5GLS można podłączyć się do ECU, jeśli odpowiedź brzmi tak to gdzie mogę dostać taki kabelek.

Pozdrawiam!
  
 
Lantra 1,5 GLS 94 rok benzyna + gaz

Objawy na benzynie
Problem tego typu, samochód po odpalenie nie trzyma obrotów, czy ciepły czy zimny dusi się i gaśnie. Na ruszenie z normalnych obrotów nie ma szans, a jak ruszam z wysokich to raptownie spadają i zaczyna szarpać. Jazda do przodu i do tyłu takie same objawy. W trasie ja przełączę z gazu na benzynę i pedał w podłogę to przydusza go a po kilku sekundach obroty zaczynają rosnąć ale ślimacznie.

Objawy na gazie
BRAK
Wszystko jest tak jak powinno być. ::

Filtr paliwa był zmieniany jakoś na początku roku, sprawdzałem pompę paliwa no to działa ale nie wiem jakie ciśnienie daje. Świece [NGK] mają dopiero 1500 km kable [NGK] trochę więcej 11500

Nie zakładaj w kółko podobnych wątków, następnym razem posta napiszesz jeszcze raz.

[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-04-08 12:17:09 ]
  
 
Pompa może pracować, ale ewidentnie brakuje ci ciśnienia paliwa.

Opcje:
nieszczelność przewodów paliwowych w baku,
pompa niedomaga,
zapchany układ paliwowy,
filtr paliwa założony nieprawidłowy lub w przeciwnym kierunku