Croma bardzo dziekuję za odpowiedź... Trochę nie jestem pewny reduktora KME Gold, pojawiają się opinie, że zawodny ( cieknie ) i sa problemy ze stabilnoscią ciśnienia. Sadzę jednak, że jest to przyzwoity reduktor i większość kłopotów wynika z nieprawidłowego montażu. Jeżeli jest lepszy za niewiele większą kasę i odpowiedni do mocy mojego silnika proszę o sugestie.
W poście poniżej znajacy się na rzeczy Croma zaleca lubryfikację do Toyoty Sienny. Czy to oznacza, iz do nowszych silników ma sens jej zakładanie. w internecie jest wiele sprzecznych teorii na ten temat. Czy zastosowanie lubryfikacji to nie jest pic na wodę, w takich dawkach specyfik chyba nie za bardzo ma wpływ na chłodzenie, związki potasu może i troche smaruja ( tylko co, bo do komory spalania się nie dostają ) no i czy nie mają wpływu po cześciowym spaleniu na katalizatory ?
P.s. na co mam zwrócić szczególną uwagę podczas zakładania instalacji ?
[ wiadomość edytowana przez: Lgrzechu dnia 2008-03-13 08:24:17 ]