MotoNews.pl
  

JTG ICOM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Myślę, że to nie nowość jak napiszę o problemach z JTG ICOM.
Po dwóch latach użytkowania z przerwami na naprawy, jestem a raczej byłem użytkownikiem ww instalacji. Było w zasadzie umiarkowanie - kilka razy serwis (bo na gwarancji) i autko jakoś jeździło. Jak tylko skończyła się gwarancja i zrobiłem ostatni przegląd (jeszcze w ramach gwarancji) PADŁA POMPA GAZU !!

I tu zrobił się problem. Telefony w firmie PROTON milczą - nawet zniknęły z ich strony, na maile nie odpowiadają. Szukam więc pomocy u Was - może ktoś wie gdzie można to naprawić. Może jest zamiennik.
  
 
Witam.
Dysponuję pompami do jtg firmy bosch własny import z niemiec . koszt 420 zł. plus wysyłka ok. 20 zł.
można to także u nas wymienić. koszt 650 zl.
  
 
Witam

Dzięki za odpowiedź.
Proszę o info gdzie mieści się Wasza firma i ewentualnie w jaki sposób mogę u Was kupić tą popmę.
  
 
witam.
na stronie www znajdziesz wszystkie dane. W niedługim czasie bede posiadał wszystkie elementy do ICOMA

Cytat:
2008-03-13 10:23:09, harsa59 pisze:
Witam Dzięki za odpowiedź. Proszę o info gdzie mieści się Wasza firma i ewentualnie w jaki sposób mogę u Was kupić tą popmę.

  
 
Dzięki

Może można u Was kupić również filtr do tej instalacji ??

[ wiadomość edytowana przez: harsa59 dnia 2008-03-13 12:04:48 ]
  
 
Witam.
Mamy już filtry do tych instalacji tak więc możesz zrobić zamowienie na moja poczte. pompy tez a nawet lepsze od ich oryginalu.
filtr 130 zl. za sztuke .pompa 420 zł. za sztuke . plus wysylka.


Cytat:
2008-03-13 11:54:54, harsa59 pisze:
Dzięki Może można u Was kupić również filtr do tej instalacji ?? [ wiadomość edytowana przez: harsa59 dnia 2008-03-13 12:04:48 ]

  
 
Witaj Croma!
Widze ze masz duze doswiadczenie w tej instalce. Mam problem ktory powstal przez banalny blad: po wyciaganiu silnika w Volvo 850 GLE (5 cylindrow) zostały odwrotnie podłączone wtyczki jakis kompoterow od gazu. Pod akumulatorem mam dwa skrecone razem komputery do ktorych wpinane sa duze wtyczki. Od tamtej pory chodzi tylko 1 i 3 wtrysk ( na benzynie auto pracuje dobrze) Prad jest na wszystkich wtryskach (sa fioletowe) ale masa steruje tylko 1 i 3. Po zlym wpieciu spalil sie bezpiecznik. Mozliwe ze padl komp? Jesli tak to gdzie go kupic i jaki moze byc koszt?
Bede wdzieczny za kazda pomoc!!!
Pozdrawiam!
  
 
witam.
co pisze na tych modułach bo nie są to komputery w dosłownym rozumieniu. tylko nie rozumiem dlaczego dwa bo wystarczy jeden do 6 cyl. chyba,ze instalacja jest z 8 cyl. to wtedy stosuje się dwa. jeden główny i jeden pomocniczy. może są zamienione?
  
 
Witam!
Dzieki wielkie za odzew! Wymontowalem te moduly i otworzylem. W jednym jest sporo elektroniki natomiast w drugim jedna plytka ktora nie wyglada na skomplikowana. Sa na niej 2 wytopione oporniki. Rozmawialem ze znajomym elektronikiem i obiecal ze je wymieni. Pytanie tylko czy cos trzeba wgrac do tego modulu zeby dzialal??? Niewiele wiem o tej instalce gdyz kupilem auto z tym. Co ciekawe ta instalacja jest stara!!! Chyba z 97 roku! Auto bylo sprowadzone w 2005r z tym. Jak kupilem to nie dzialal gaz bo nie pracowala pompa. Okazalo sie ze kable byly urwane co sam naprawilem. Od tamtej pory pracowalo ok az do momentu jak pomylone zostaly wtyczki. Zostaly 2 z 5 cylindrow Sledzilem Twoje wypowiedzi i wiem ze jest to nienajgorsza instalacja wiec chce to uruchomic. Czy sadzics ze po naprawie tego mudulu powinno byc ok? Czy moze cos jeszcze trzeba z nim zrobic? I jeszce jedno: przy wielkich wtyczkach od modulow jest jedna mala wolna z 4 pinami. Do czego to sluzy???
Pozdrawiam!
P.S. Volvo 850 kombi 2,0 126KM spala 12 litrow gazu w cyklu mieszanym. Moze wiesz z doswiadczenia czy to poprawna ilosc?
  
 

Witam. troche mnie zaskoczyłeś rocznikiem tej instalacji . mogę sie jedynie wypowiadać o produkowanych od 2003 roku. w tamtych latach to jtg icom wspolpracował z firma tartarini nad tą instalką ale spraw technicznych nie znam. wiec i moja pomoc w tym względzie jest ograniczona.


Cytat:
2008-04-30 18:35:52, WildR pisze:
Witam! Dzieki wielkie za odzew! Wymontowalem te moduly i otworzylem. W jednym jest sporo elektroniki natomiast w drugim jedna plytka ktora nie wyglada na skomplikowana. Sa na niej 2 wytopione oporniki. Rozmawialem ze znajomym elektronikiem i obiecal ze je wymieni. Pytanie tylko czy cos trzeba wgrac do tego modulu zeby dzialal??? Niewiele wiem o tej instalce gdyz kupilem auto z tym. Co ciekawe ta instalacja jest stara!!! Chyba z 97 roku! Auto bylo sprowadzone w 2005r z tym. Jak kupilem to nie dzialal gaz bo nie pracowala pompa. Okazalo sie ze kable byly urwane co sam naprawilem. Od tamtej pory pracowalo ok az do momentu jak pomylone zostaly wtyczki. Zostaly 2 z 5 cylindrow Sledzilem Twoje wypowiedzi i wiem ze jest to nienajgorsza instalacja wiec chce to uruchomic. Czy sadzics ze po naprawie tego mudulu powinno byc ok? Czy moze cos jeszcze trzeba z nim zrobic? I jeszce jedno: przy wielkich wtyczkach od modulow jest jedna mala wolna z 4 pinami. Do czego to sluzy??? Pozdrawiam! P.S. Volvo 850 kombi 2,0 126KM spala 12 litrow gazu w cyklu mieszanym. Moze wiesz z doswiadczenia czy to poprawna ilosc?

  
 
A czy twoim zdaniem taki moduł moze miec cos wgrane czy to jest zwykly uklad ktory po naprawie powinien dzialac? Jest to wielkosci komputera z auta i jak pisalem wczesniej sa dwa identyczne z zewnatrz natomiast w srodku ten nie spalony ma o wiele wiecej elementow. Napisz co sadzisz o tym...
Pozdrawiam
  
 
obecne moduły nie są programowalne więc sądzę ,że także te strasze. w jtg dobiera się dysze kalibracyjne o określonej wydajności tak aby ilość wtryskiwanego gazu była podobna do benzyny. jedynie kolenderskie vialle jest programowalne ale już fabrycznie pod konkretne auto
  
 
Witaj!
Jestem zalamany.... Juz nawet mialem przez moment glupia mysl: pociac volvo i sprzedac na czesci
Elektronik naprawił mi spalony element. Ale teraz nie jest lepiej, jest inaczej: pracuja naraz wtryski gazu i benzyny. Tak jakby na ulamek sekundy wlanczal sie gaz i z powrotem na benie. Zmienia sie to kilka razy na sekunde. Kontrolki na sterowaniu gazem pulsuja na przemian. Otworzylem ten glowny modul i jest tam uklad elektroniczny z 2 miniprzekaznikami ktore sobie caly czas pstrykaja. Wydaje mi sie ze winny jest wlasnie ten modul ale elektronik chyba boi sie tematu bo stwierdzil ze "gazem w aucie nie bedzie sie zajmowal". Na module jest napis DGM 53342 GPL. Napisz prosze co moge z tym zrobic. Jesli mozesz to podaj do siebie nr telefonu... Zadzwonie to moze latwiej bedzie mi opisac problem... moje gg to 4535802 a tel 660433532. Moge przeslac na maila fotki modułów! Napewno sie odwdziecze za pomoc!!! Moze idzie kupic taki moduł???

Czekam na odzew...Moze Ty podejmiesz wyzwanie?
  
 
Jeszcze jedno
Napisz prosze czy w najgorzym razie musze wymienic cala instalke i na jaka? No i jaki koszt? Jest to Volvo 850 kombi z 95r 2,0 10V
  
 
Witaj.
wiesz co zrób mi zdjęcia tych modułów z zewnątrz i wewnątrz. prześlij na mojego maila. albo eko-car@gmx.de albo cng@poczta.onet.pl



Cytat:
2008-05-31 15:41:08, WildR pisze:
Jeszcze jedno Napisz prosze czy w najgorzym razie musze wymienic cala instalke i na jaka? No i jaki koszt? Jest to Volvo 850 kombi z 95r 2,0 10V

  
 
Ok! Juz puszczam fotki na cng@poczta.onet.pl. Moze mozna zastapic taki modul innym?
Pozdrawiam
  
 
Hej!
Dostałeś fotki????