Corolla D4D 110 km 2002 r słabo pali jak nagrzana!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! na wstepie chciałbym się przywitać !
Mam problem ze swoja corolla 2.0 D4D rocznik 2002 mianowicie jak silnik jest zimny to pali w miare dobrze ale jak sie rozgrzeje do tych 90 stopni to zapala po dłuzszym kreceniu rozrusznikiem i silnik jak załapuje to az sie telepie tak jakby mial za malo paliwa czy cos takiego filtr wymieniony na nowy za rada mechanika ale nic to nie dało teraz straszy mnie ze pompa do wymiany koledzy moze cos doradzicie bo koszt nowej pompy przyprawia o ból głowy a moze to wtryski daja w przelew prosze o rady pozdrawiam
ps. auto ma 160 tys km przejechane sprowadzione rok temu z niemiec od poczatku tak było

[ wiadomość edytowana przez: maciek3m2 dnia 2008-03-14 10:28:59 ]
  
 
Poczytaj poprzednie watki odnosnie Corolli zanim wymienisz wtryski
  
 
no własnie czytram i narazie nic podobnego nie znalazłem napisz cos wiecej jesli mozesz przyblizyc kwestie wtrysków bede wdzieczny
  
 
Witam.
Mam ten sam problem z avensis d-4d z 2001 roku, zrobiłem rozrusznik, kopiłem nowy akumulator, regulacja wtrysku, wymiana filtra paliwa .... i dalej to samo - nie chce palić od "kopa". Podobno jest jeszcze jakiś zawór zwrotny w układzie paliwowym ale jeszcze tego nie robiłem. Może to jest przyczyna?
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2008-04-07 14:46:36, rwojcik6 pisze:
Witam. Mam ten sam problem z avensis d-4d z 2001 roku, zrobiłem rozrusznik, kopiłem nowy akumulator, regulacja wtrysku, wymiana filtra paliwa .... i dalej to samo - nie chce palić od "kopa". Podobno jest jeszcze jakiś zawór zwrotny w układzie paliwowym ale jeszcze tego nie robiłem. Może to jest przyczyna? Pozdrawiam.


Jaka regulacja wtrysku ...jak tam sie nic nieda regulowac.
Po pierwsze poczyscic masy z akumulatora na bude i silnik
Po drugie masy na modol EDU .
Jak dalej zle pali to do sprawdzenia wtryskiwacze i komprecha.
Jak 1 CD zle zapala na cieplym to czasami tez rozrusznik slabo krecil zamiast 300 obr to np 180 widac to na testerze.
Paliwo oczywiscie ma decydujacy wplyw.
  
 
witam u mnie to na ciepłym aż budą telepie jak zapalam ale jak trochę przestygnie to już w miarę pali to znaczy nie telepie ale na zimnym też nie pali z dotyku ale wogółe common rail chyba ma to do siebie że nie pali z dotyku tak jak np. VW TDi-ki niemniej u mnie jest coś nietak z tym paleniem na ciepło znajomy mechanik jak usłyszał jak odpala to kazał wymienić filtr paliwa ale nic to nie dało teraz straszy mnie ze pompa do roboty! ale z tego co pisze kolega Bigelelektron to pompy raczej nie padaj w tych silnikach prędzej wtryski postaram sie jak najszybciej posprawdzać te masy z akumulatora widze gdzie jest mocowana na bude też (jest po lewej stronie obok wlewu płynu do spryskiwaczy) ale na silnik to niemam pojęcia ciasno jak diabli pod maską mozę kolega Bigelelektron podpowie gdzie jest mniejwięcej mocowana a i jeśli sie orientuje to czy regeneracja wtrysków DENSO wchodzi w gre czy nikt tego nie robi w PL pozdrawiam
  
 
Już coś pisałem na ten temat, ale nie wiem gdzie, i w którym wątku.

Big, może potwierdzisz, lub zaprzeczysz, ale w Previi D4D są jakieś 2 zawory na pompie wtryskowej, jak padają, to paliwo spływa do zbiornika, i trzeba go długo kręcić, żeby w ogóle chciał zaskoczyć, przy czym często wywala jakiś błąd, świeci checkiem, i nie jedzie.

Po wymianie tych zaworów auto jest nie do poznania ( do Warszawy też nie ).

pzdr
  
 
Cytat:
2008-04-08 22:42:50, marcinm pisze:
Już coś pisałem na ten temat, ale nie wiem gdzie, i w którym wątku. Big, może potwierdzisz, lub zaprzeczysz, ale w Previi D4D są jakieś 2 zawory na pompie wtryskowej, jak padają, to paliwo spływa do zbiornika, i trzeba go długo kręcić, żeby w ogóle chciał zaskoczyć, przy czym często wywala jakiś błąd, świeci checkiem, i nie jedzie. Po wymianie tych zaworów auto jest nie do poznania ( do Warszawy też nie ). pzdr


Nie spotkalem Prewii z D4D to by musiala byc prewia z 2000 rjub mlodsza.W kazdym badz razie w pierwszych D4D czyli silnik 1CD Ave lub Corolla wystepowaly w pompie wysokiego cisnienia 2 elektro-zaworki dawkujace ,ale jak sie ktory zawieszal to mozna bylo max 120 pojechac.
Jak sa klopoty z zapalaniem to tylko masy ,wtryski lub paliwo ,no i czasami rozrusznik.
  
 
Cytat:
2008-04-08 22:25:05, maciek3m2 pisze:
witam u mnie to na ciepłym aż budą telepie jak zapalam ale jak trochę przestygnie to już w miarę pali to znaczy nie telepie ale na zimnym też nie pali z dotyku ale wogółe common rail chyba ma to do siebie że nie pali z dotyku tak jak np. VW TDi-ki niemniej u mnie jest coś nietak z tym paleniem na ciepło znajomy mechanik jak usłyszał jak odpala to kazał wymienić filtr paliwa ale nic to nie dało teraz straszy mnie ze pompa do roboty! ale z tego co pisze kolega Bigelelektron to pompy raczej nie padaj w tych silnikach prędzej wtryski postaram sie jak najszybciej posprawdzać te masy z akumulatora widze gdzie jest mocowana na bude też (jest po lewej stronie obok wlewu płynu do spryskiwaczy) ale na silnik to niemam pojęcia ciasno jak diabli pod maską mozę kolega Bigelelektron podpowie gdzie jest mniejwięcej mocowana a i jeśli sie orientuje to czy regeneracja wtrysków DENSO wchodzi w gre czy nikt tego nie robi w PL pozdrawiam


Masa na silnik jest przykrecona do skrzyni biegow.
Popraw tez masy na EDU taki modol sterujacy wtryskami na nadkolu obok silnika od strony pasazera ma dwie plaskie wtyczki wielopinowe ,trzeba wykrecic sruby mocujace go do nadwozia klucz 10, oskrobac dobrze zasikac kontakt sprayem i wkrecic .
Na pompie masz takie 2 elektrozaworki czerwona i zielona kostka,kiedy na pracujacym silniku odepniesz jeden lub drugi na przemian ,silnik nie moze zgasnac , jezeli zgasnie tzn ze zaworek sie zacina lub sekcja pompy nie pracuje.
  
 
Cytat:
2008-04-08 23:02:53, Bigelektron pisze:
Nie spotkalem Prewii z D4D to by musiala byc prewia z 2000 rjub mlodsza.W kazdym badz razie w pierwszych D4D czyli silnik 1CD Ave lub Corolla wystepowaly w pompie wysokiego cisnienia 2 elektro-zaworki dawkujace ,ale jak sie ktory zawieszal to mozna bylo max 120 pojechac. Jak sa klopoty z zapalaniem to tylko masy ,wtryski lub paliwo ,no i czasami rozrusznik.



Tak, od 2001 się D4D zaczęło w Previi Piszę aktualnie o roczniku 2005, ale w poprzedniej z 2002 też było tak raz, że właśnie się któryś powiesił, i 110 to była maksymalna osiągalna prędkość

pzdr
  
 
Witam sprawdze niedługo wszystko tak jak bigel napisał to znaczy masy i na pompie te zaworki u mnie tylko z tym paleniem na cieoło jest problem z jazdą niema kłopotu naprawde zapier... aż miło nie spodziewałem się po 110 km że aż tak to idzie a corollka lekka nie jest ponad 1300 kilo masy własnej Bigelelktron a co z tymi wtryskami denso ktoś je regeneruje czy tylko nowe wchodzą w gre pozdr
  
 
Jak by były potrzebne wtryski polecam diesel centrum polska w W-wie.
Ja musiałem kupić jeden do avensisa i tam były najtaniej- zamawiasz w jeden dzień, kurier dostarcza na drugi.
Aha i jeszcze jedno, jak by się okazało że to wtrysk ( oby nie) musisz go montować w serwisie - inaczej traci się na niego gwarancję w razie jego padnięcia - jest taka adnotacja na fakturze.

[ wiadomość edytowana przez: YARIS14 dnia 2008-04-09 11:43:05 ]
  
 
Cytat:
2008-04-09 10:36:07, maciek3m2 pisze:
Witam sprawdze niedługo wszystko tak jak bigel napisał to znaczy masy i na pompie te zaworki u mnie tylko z tym paleniem na cieoło jest problem z jazdą niema kłopotu naprawde zapier... aż miło nie spodziewałem się po 110 km że aż tak to idzie a corollka lekka nie jest ponad 1300 kilo masy własnej Bigelelktron a co z tymi wtryskami denso ktoś je regeneruje czy tylko nowe wchodzą w gre pozdr


U ciebie raczej stawiam na wtryski lub rozrusznik zbyt wolno kreci.
Trzeba tester zapiac i zobaczyc jakie sa korekcje na wtryskach ,i z jaka predkoscia kreci rozrusznik.
Wtryski moga byc przypchane ,i wtedy czyszczenie pomoze lub daja na przelew i wtedy widac ze cisnienie na listwie jest za niskie i trzeba wymienic najlepiej 4 wtryski ,ale mozna tez sobie zadac trud i wymienic ten najgorszy liczac sie z koniecznoscia wymiany reszty w pozniejszym terminie lub wcale zalezy od tego na ile zostaly uszkodzone.
  
 
A mi sie wydaje że potrzebuje twój silnik wyregulowania luzu na zaworach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie szczelina jak ci sie rozgrzeje jest tak mała że nic nie idzie.

Pozdr
  
 
Witam w D4D jest regulacja płytką ? myślałem że jest hydraulika już ale niech ktoś mądrzejszy się wypowie pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-04-11 11:28:25, maciek3m2 pisze:
Witam w D4D jest regulacja płytką ? myślałem że jest hydraulika już ale niech ktoś mądrzejszy się wypowie pozdrawiam


W D4D niema hydraulicznej kasacji luzow zaworowych , i nie sadze ze to problem braku luzow zaworowych ,to nie silnik benzynowy.
  
 
u mnie w zapalaniu pomógł czyszczący wtryski za 5,5zł go nabyłem i teraz zapala lepiej

nie idealnie bo bendix wyszedł ale czasami wraca i zapala

no i nie szarpie motorem przy zapalaniu
  
 
Witam koledzy czy delikatne wibracje nadwozie w mojej corolli mogą być spowodowane uszkodzonym wtryskiem bo na wolnych obrotach czuć jak buda delikatnie wibruje szczególnie jak się trzyma rękę na kierownicy iwogóle czuje te wibracje siędząc w fotelu troszkę to drażni nie zwracałem zbytni na to uwagi ale miałem okazję ostatni siedzieć w w nowym vw passacie 1.9 TDI i tam zero wibracji słownie ( 0 ) a umnie czuć na wolnych obrotach jak buda wibruje pozdrawiam i czekam na odp
  
 
regeneruje wtryski do silników benzynowych w radomiu. zapraszam. tel (43650327