[126p] Wałek Kałuża 555 czy 656 ?? ktory lepszy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam panowie.

Mam pytanko. Moze ktorys orjetuje sie ktory wałek jest lepszy 555 czy 656 ?? Dodam ze autko docelowo jesli sie uda wszystko szykowane jest pod GSMP... Ktory walek wedlug was lepiej do tego celu sie nadaje.. na ktorym da sie zbudowac mocniejszy motor?? Moze ktos juz jezdzil na 555 i 656 i moze to jakos porownac? A moze znacie jeszcze jakis lepszy??

[ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2008-03-19 00:20:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-06-09 14:40:35 ]
  
 
Po 26 kwietnia ja bede mogl ci odpowiedziec Bo skladam teraz do gor na 656. Ale zawody dopiero za miesiac.
  
 
656
  
 
czyli narazie 1:0 dla 656
  
 
podbijam wynik na 2:0
  
 
Ja tyż na 656 składam;]

Tak więc 656;]
  
 
to sie podczepie

bo przeczytalkem wszytskie posty na temat 555 i innych walkow na forum ale nic konkretnego

co za mody macie do tych walkow zrobione? i czy fazowaliscie walki?
  
 
takie mam doświadczenia na 555
silnik ma gdzieś ze 42 KM kreci jak się go przeciągniesz do 7tyś. (no ale nie ma sensu )
max moment gdzieś przy 4,7 tyś , zmiana na następny bieg optymalnie przy 5,5 tyś (Skrzynia A grupa )
piszcie jakieś konkrety na temat 656 też chętnie dowiedział bym się czegoś konkretnego pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-03-19 18:41:32, majkM pisze:
takie mam doświadczenia na 555 silnik ma gdzieś ze 42 KM kreci jak się go przeciągniesz do 7tyś. (no ale nie ma sensu ) max moment gdzieś przy 4,7 tyś , zmiana na następny bieg optymalnie przy 5,5 tyś (Skrzynia A grupa ) piszcie jakieś konkrety na temat 656 też chętnie dowiedział bym się czegoś konkretnego pozdrawiam



a co masz zrobione w motorze?
  
 
ogólnie wg. homologacji grupy A
głowica 4,5mm , struma wylotowa produkcji Pachonia, przełożenie paska na alternator 1:1 troszku dopieszczona głowica ,dolot zamiast reduktora szmerów filtr powietrza (dobra ale to nie na temat post) wiadomo gaznik tez po przeróbkach
napiszcie cos na temat 656 ;]
  
 
ja stawiam na 555
  
 
a ja na 656
  
 
a ja na lepiej złożony silnik
  
 
Nie ma tak że jakiś jest lepszy albo gorszy, to tak jak byś powiedział że Kombi jest gorsze od Sedana, zależy kto co woli, jak ktoś potrzebuje miec mocny dól to 555 a jak lepszą góre to 656, poprawcie mnie jeśli sie myle
  
 
Cytat:
zależy kto co woli,



Pytalem konkretnie- pod GSMP ... ktory lepiej sie sprawuje... Ale odpowiedzi dostalem juz dosc sporo, i wszystkie niemal wskazuja 656 wiec moj problem chyba jest juz zalatwiony

[ wiadomość edytowana przez: dominikk dnia 2008-03-26 21:15:07 ]
  
 
a nie było innych kolorów na wasze malce, bo mi się mieni
  
 
Cytat:
2008-03-26 20:29:16, Pisiek pisze:
Nie ma tak że jakiś jest lepszy albo gorszy, to tak jak byś powiedział że Kombi jest gorsze od Sedana, zależy kto co woli, jak ktoś potrzebuje miec mocny dól to 555 a jak lepszą góre to 656, poprawcie mnie jeśli sie myle




oj pisiek czytaj posty wszystko, wskazuje na 656 że jest lepszy
  
 
no jesli akurat chodzi o gory to masz racje kropek ale nie mozna powiedziec ze 656 jest wogole lepszy od piatek bo jesli ma to byc silnik do czegos innego to 555 okaze sie lepszy pozdro
  
 
Cytat:
2008-03-27 15:52:38, -insekt- pisze:
no jesli akurat chodzi o gory to masz racje kropek ale nie mozna powiedziec ze 656 jest wogole lepszy od piatek bo jesli ma to byc silnik do czegos innego to 555 okaze sie lepszy pozdro



dobrze mówisz ale każde wałki są do czegoś lepsze a do czegoś gorsze moim zdaniem dobrymi wałkami są 304,555,656,105 nie mówię że inne są złe
  
 
Cytat:
2008-03-26 23:17:44, CEHU pisze:
a nie było innych kolorów na wasze malce, bo mi się mieni



moj mial byc różowy ale dzien przed tym jak poszedlem po lakier przechlalem kase na imprezie i musialem kupic to na co bylo mnie stac a mial byc piekny różowy z palety piaggio