Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() wrc126p F&F Wolny Słuchacz :) 126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2008-03-29 22:51:47 no ale wiesz rajdówka to nie tylko dobry silniczek, lecz kubełki pasy, amorki, i wiele innych spraw,
ale jak moge poradzic to zrób se Swapa, |
![]() zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-03-29 23:11:32 podstawa to zawias hamulce i jak kolega pisze bezpieczenstwo silnik to na koncu
"nie tylko moc sie liczy" |
![]() Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2008-03-29 23:25:56 ja tez kupilem nie tak dawno 125p i z silnikiem nic nie grzebie zrob to co kumpel mowia tu a potem sie baw silnikiem ja zmieniam przelozenie zakladajac nisko profilowe opony na krotkie trasy i krete calkiem inaczje auto jedzie i przyspieszenie niesamowicie sie zmienia i da rade wykrecic wiele wiecej niz by sie zdawalo |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-03-30 15:01:58 da sie dlubac 1,5 ale generalnie ze wzgledu na jego konstrukcje (3 podpory walu) nie ma to sensu. Nie wiem tylko czy 2.0 czy 1.8 - tu sa rozne opinie. |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2008-03-30 15:07:01 1.6 lub 1.8 (dohc) ![]() |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2008-03-30 16:40:20 2,0 jest najpopularniejsze, natomiast panuje opinia ze 1,8 najbardzie sie nadaje do sportu, natomiast myslac o "prawdziwej homologacji" pozostaje ci 1,6 dohc ![]() ![]() |
![]() Pemek F&F Sympatyk 125p i Accord Rzeszów | 2008-03-30 18:54:51 a może rover? |
![]() kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2008-03-30 19:58:06
Blady raz tylko to wykonałeś czy powtarzałeś podaną procedurę kilkukrotnie??? ![]() |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-03-30 20:00:28 standardowa procedura twardego resetu , najlepiej wychodzi po kilku browcach , wy w Bielsku to się bawić nie umiecie , a potem pierdy TURBO wam wychodzą ![]() |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2008-03-31 09:28:22 drag-on ma chyba zdrowe i chyba zapierdalajace 1.8 ;P |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-03-31 09:55:40
![]() ![]() |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-03-31 10:01:09 WARNING
ostrożnie z dohc-em... ta choroba psychiczna głeboka i nieuleczalna jest... właśnie się o tym przekonuję... dziś mi się śniła głowica ![]() ![]() ![]() |
![]() pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2008-03-31 10:54:19
Ja miałem 1.8, które jechało całkiem, całkiem. ![]() I uważam, że 1800 to bardzo dobry motor. 1. Moc praktycznie identyczna jak 2.0 (1800 - 111KM, 2000 - 112KM) 2. Krótsze korby(w 2.0 szybciej wyjdą bokiem ![]() Sosiniak ty zastanów się czy chcesz przerabiać to na dohc ![]() 1. Dni, tygodnie, miesiące spędzane przy wkładaniu, modernizowaniu i ulepszaniu(czytaj dbanie o to żeby nie ciekło, nie stukało, jechało). 2. Zostawi cię żona, dziewczyna, rodzina(zostaniesz sam - ty i dohc:|) PS. Ja bym pakował 1800 lub 2000, wtrysk jest dobrym rozwiązaniem, chyba że chcesz coś więcej to np.: 2 x idf lub solex. Życzę powodzenia! [ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2008-03-31 11:00:04 ] |
![]() Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2008-03-31 17:40:08 To może ja się jednak wypowiem ![]() [ wiadomość edytowana przez: Drag-On dnia 2008-03-31 17:40:48 ] |