| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-07-16 22:25:14 Witam |
Chopper F&F Wolny Słuchacz :) VW Passat Combi Krakow | 2003-07-16 22:54:08 Spokojnie niech sie wszystko ulozy |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-16 22:58:22 sprawdź kompresję, bo bez niej, nie ma co mówić o osiągach... ja przed remontem też nie odczułem splanowania 2mm, ale to przez nieszczelności (silnik po przegrzaniu zdecydowanie traci wigor |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-07-17 15:26:28
No nie tak od razu.Uszczelka musi się uleżeć bo inaczej ją może wydmuchać.Ale 1000 km to już przesada.300 wystarczy a potem dokręcić ją jeszcze.Nie odczujesz różnicy tylko po tym że głowicę zrobiłeś.Jak masz rozszczelniony silnik to ona nic ci nie pomoże.Poza tym musisz przerobić dolot bo inaczej nic z tego - głowiczka coś musi przez te zawory przepuszczać.Poza tym może nie dotarłeś dobrze zaworów i puszczają? |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-07-17 16:42:16 A jak mam sprawdzić kommpresje??? ile to kosztuje?
|
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-07-17 17:25:48 Zapomniałem dodac: jeżdże bez "gwizdków" bo gwinty w głowicy są spieprzone (wogóle przy kolektorze mam gwint 12 i szpilke z redukcją na 8 |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-07-17 17:42:52 W zasadzie to nie powiinno być żadnych,bo one są tam tylko po to żeby dać znać jak wydmucha uszczelkę.Jedynie może ona wg mnie ulec szybciej zniszczeniu bo w tych miejscach z braku gwizdków ciśnienie bardziej na nią napiera |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-17 17:50:04 trzeba mieć specjalny przyrząd, w każdym warsztacie powinni taki mieć... koszt może 10-20 zeta /trzeba poczekać aż silnik ostygnie, wykręcić świece, wsadzić przyrząd, pokręcić silnikiem, potem to samo z drugą....-więc nie trwa to zbyt długo/ |