MotoNews.pl
  

Wyważanie dynamiczne Wrocław

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No właśnie gdzie we wrocławiu wyważa mi dynamicznie, wał z korbami i tłokami jak i koło zamachowe??
  
 
CEHU zapytaj bliźniaków, wiem ze oni znają jakiś zakład co robi takie rzeczy
  
 
spoko ale wtedy potrzebuje 3 godziny wolnego, bo z nimi 10 minut się nie da gadać
  
 
święte słowa
  
 
napiszcie jak bedziecie mieli jakis adres ;]

  
 
Przyłączam się do pytania też chętnie z korzystam
  
 
jeszcze się nic nie wywiedziałem, muszę się zebrać w sobie
  
 
Cytat:
2008-04-01 13:57:59, CEHU pisze:
No właśnie gdzie we wrocławiu wyważa mi dynamicznie, wał z korbami i tłokami jak i koło zamachowe??



Przepraszam że się wtracam. Nie napisałeś do jakiego auta. ale jesli chodzi o wyważenie ukł. korbowego malucha to odpowiedź jest prosta-NIGDZIE. Wału maluchowskiego nie da się wywazyć dynamicznie. Jedynie statycznie. I jeśli ktoś ci powie inaczej tzn że albo nie ma wiedzy na ten temat albo chce cie naciągnąc.

Jeśli miałes na mysli inne auto to sorki za zamieszanie
  
 
Cechu chyba chce wyważyc ukł. korbowy z 900;D ale to nie zmienia faktu ze to bedzie w malcu
  
 
Cytat:
2008-04-13 13:43:05, cybul pisze:
Cechu chyba chce wyważyc ukł. korbowy z 900;D ale to nie zmienia faktu ze to bedzie w malcu


łi
  
 
Cytat:
2008-04-13 13:55:02, CEHU pisze:
łi



aaa to co innego. ważne żeby wał korbowy był symetryczny. czyli odpadają 2 i 3 gary. byłem ostatnio na szkoleniu z wyważania wałów samochodowych dlatego się tak mądruje hehee
  
 
To może przy okazji rozwiniesz temat jako osoba wyszkolona w tym kierunku, np opiszesz metodę wyważania statycznego (robiłem to z walem do motocykla ale nie wiem czy tak samo to działa)
  
 
potrzebuje wyważyć wał i jakieś koła zamachowe do malca w Wałbrzychu lub Wrocławiu macie jakiś namiar tel. ??
  
 
W wałbrzychu zapomnij. Wiem że we wrocku gdzies to robią ale nigdy nie udało mi sie tam dotrzec ani zdobyć numeru.

A jeśli chodzi o teorię wyważania to metody są dwie. Albo poprzez usuwanie materiału z przeciwwagi albo poprzez zmianę środka ciężkości przez położenie nakiełków na wale (czyli te dwie dziurki z przodu i z tyłu wału za które łapie je potem tokarka lub inna maszyna) Ogólnie to temat rzeka. Jeśli ktoś jest mocno zainteresowany tematem to na priv. Mam materiały moge je udostepnić.

Jeśli wyważasz wał od malucha (650) to należy go celowo niedoważyć (zwiększyć niedoważenie) aby po założeniu korb i tłoków całość chodziła jak należy.

cichy_b0b nie przesadzaj z tym "wyszkolonym"
  
 
to jak fabryka nie miala zadnej maszyny do wywazania dynamicznego ??? musieli miec cos takiego ;] czy nie ??