Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-04-01 13:57:59 No właśnie gdzie we wrocławiu wyważa mi dynamicznie, wał z korbami i tłokami jak i koło zamachowe?? |
![]() Horblower Zastava 1100p Wrocław | 2008-04-01 17:33:58 CEHU zapytaj bliźniaków, wiem ze oni znają jakiś zakład co robi takie rzeczy |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-04-01 17:35:20 spoko ale wtedy potrzebuje 3 godziny wolnego, bo z nimi 10 minut się nie da gadać ![]() ![]() ![]() |
![]() Lajka Trzy sputniki Wroclaw | 2008-04-01 21:22:10 święte słowa ![]() |
majkM Opole | 2008-04-06 20:32:43 napiszcie jak bedziecie mieli jakis adres ;]
|
![]() poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2008-04-08 21:43:24 Przyłączam się do pytania też chętnie z korzystam |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-04-11 09:26:01 jeszcze się nic nie wywiedziałem, muszę się zebrać w sobie ![]() |
![]() WRC126 Fiat 126 Wałbrzych | 2008-04-13 07:03:21
Przepraszam że się wtracam. Nie napisałeś do jakiego auta. ale jesli chodzi o wyważenie ukł. korbowego malucha to odpowiedź jest prosta-NIGDZIE. Wału maluchowskiego nie da się wywazyć dynamicznie. Jedynie statycznie. I jeśli ktoś ci powie inaczej tzn że albo nie ma wiedzy na ten temat albo chce cie naciągnąc. ![]() Jeśli miałes na mysli inne auto to sorki za zamieszanie ![]() |
![]() cybul 126p Wrocław | 2008-04-13 13:43:05 Cechu chyba chce wyważyc ukł. korbowy z 900;D ale to nie zmienia faktu ze to bedzie w malcu ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2008-04-13 13:55:02
łi ![]() |
![]() WRC126 Fiat 126 Wałbrzych | 2008-04-13 17:02:51
aaa to co innego. ważne żeby wał korbowy był symetryczny. czyli odpadają 2 i 3 gary. byłem ostatnio na szkoleniu z wyważania wałów samochodowych dlatego się tak mądruje hehee ![]() |
![]() poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2008-04-13 18:47:32 potrzebuje wyważyć wał i jakieś koła zamachowe do malca w Wałbrzychu lub Wrocławiu macie jakiś namiar tel. ?? |
![]() WRC126 Fiat 126 Wałbrzych | 2008-04-14 06:45:59 W wałbrzychu zapomnij. Wiem że we wrocku gdzies to robią ale nigdy nie udało mi sie tam dotrzec ani zdobyć numeru.
A jeśli chodzi o teorię wyważania to metody są dwie. Albo poprzez usuwanie materiału z przeciwwagi albo poprzez zmianę środka ciężkości przez położenie nakiełków na wale (czyli te dwie dziurki z przodu i z tyłu wału za które łapie je potem tokarka lub inna maszyna) Ogólnie to temat rzeka. Jeśli ktoś jest mocno zainteresowany tematem to na priv. Mam materiały moge je udostepnić. Jeśli wyważasz wał od malucha (650) to należy go celowo niedoważyć (zwiększyć niedoważenie) aby po założeniu korb i tłoków całość chodziła jak należy. cichy_b0b nie przesadzaj z tym "wyszkolonym" ![]() |
majkM Opole | 2008-04-14 18:05:16 to jak fabryka nie miala zadnej maszyny do wywazania dynamicznego ??? musieli miec cos takiego ;] czy nie ??
|