Co zrobić zeby załozyć hamulce tarczowe z tyłu ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W essi 1.6 16v
Dużo przeróbek jest ?
Jaki jest koszt ?
  
 
ja w swoim jak przekladalem silnik od RSa to i przezucilem hamowniki przerobek nie robilem żadnych... piaste z tylu zmienilem wsadzilem tarcze (nawet nie rozbieralem tarczy ani bebnow) podpialem przewod i wszystko... jeden problem jest... hamulec reczny... do dzisiaj nie mam linki bo jest trudno dostepna w sklepach i hurtowniach... 4 razy zamawialem linke przez sklep i przychodzila za kazdym razem taka jak idzie do bebnow... linki roznia sie chyba tylko koncowkami ale nie jestem pewien... moje tarcze na tyle oczywiscie od RSa

w kosztach Ci nie pomoge... bo ja mialem cale auto na czesci... a moj stary motor w cabie to tez byl 1,6

[ wiadomość edytowana przez: diabel_21 dnia 2008-04-02 16:32:04 ]
  
 
Artur, ja tylko chciałem Ci podpowiedzieć, że jeśli zależy Ci na poprawieniu skuteczności hamowania, to odpuść tarcze z tyłu a najpierw zainwestują w mocny przód. Chyba że chodzi o wygląd (a wtedy też nacinana czy nawiercana większa niż seryjna tarcza lepiej wygląda).

A wymiana tył to zwykle chyba całą belkę chłopaki kupują, razem ze stabilizatorem.
  
 
Cytat:
2008-04-02 16:38:55, Wojo pisze:
A wymiana tył to zwykle chyba całą belkę chłopaki kupują, razem ze stabilizatorem.


Też tak myślałem, ale jak zobaczyłem że DarasBB wywalił tyle siana na tarcze z tyłu to wpadłem w zakłopotanie :/ Dlaczego nie zmienił całej tylnej belki (z tego co patrzyłem po allegro to koszt około 300zł) a zainwestował w inny zestaw ?
  
 
Cytat:
2008-04-02 23:30:04, czyczu pisze:
Też tak myślałem, ale jak zobaczyłem że DarasBB wywalił tyle siana na tarcze z tyłu to wpadłem w zakłopotanie :/ Dlaczego nie zmienił całej tylnej belki (z tego co patrzyłem po allegro to koszt około 300zł) a zainwestował w inny zestaw ?



Bo będę miał tarcze z tyłu zamiast tarczo-bębnów.
Bo tarcze, klocki i linkę kupiłem nówki.
Bo piasty i zaciski udało mi się znaleźć w GB a nie w Polsce.
Bo nie założyłbym całego zestawu ot tak sobie bez uprzednigeo "odpicowania"
  
 
Cytat:
2008-04-03 01:06:47, DarasBB pisze:
Bo nie założyłbym całego zestawu ot tak sobie bez uprzednigeo "odpicowania"


Respect
  
 
... lepiej zostawic przynajmniej w MK7 orginalna belke .... belke od RS MK5 ma ina geometrie .... autko siada na takiej niżej niż na seryjnej .... a stabilizator jest po to ze te belki były najzwyczajniej "cieńsze" .... zarówno przekroje jak i same tuleje ....

.... aby założyć tarzcze wystarczy przełożyć piasty i zaciski ....

.... co do ręcznego to bez żadnyc przeróbek pasuje linka od Escort 1.6 16V z wersji z napędem na 4 koła ....
  
 
Cytat:
2008-10-19 18:22:01, SwIeTyY pisze:
co do ręcznego to bez żadnyc przeróbek pasuje linka od Escort 1.6 16V z wersji z napędem na 4 koła ....



1.6 z napedem 4x4?

-----------------
passionford.pl
  
 
... dokładnie .... taką samą linkę mam u siebie ....