MotoNews.pl
  

Czy O2 Sensor Loop powinien być open czy close?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Omega '97 2.0 16v
  
 
Cytat:
2008-04-03 00:18:57, BorysN pisze:
Omega '97 2.0 16v



ani open ani close
chociaz bliżej close

open - przerwa w obwodzie
close - czasem oznacza zwarcie

Obwód powinien być zamknięty, dlatego bliżej Close.
Ale w przypadku sensora O2 anie jedno ani drugie


[ wiadomość edytowana przez: jorgi dnia 2008-04-03 14:10:12 ]
  
 
Jorgi, kolega miał na myśli pracę wtrysku benzyny z map fabrycznych i sterowanie dawką wtrysku po sygnale O2. Ja tak zrozumiałem, nie bardzo łapię co miałeś na myśli
Cytat:
ani open ani close
chociaz bliżej close

open - przerwa w obwodzie
close - czasem oznacza zwarcie

Obwód powinien być zamknięty, dlatego bliżej Close.
Ale w przypadku sensora O2 anie jedno ani drugie

  
 
Cytat:
2008-04-03 14:39:02, omegolotC30NE pisze:
Jorgi, kolega miał na myśli pracę wtrysku benzyny z map fabrycznych i sterowanie dawką wtrysku po sygnale O2. Ja tak zrozumiałem, nie bardzo łapię co miałeś na myśli





Nie za bardzo ja wiem co Ty teraz miałeś na myśli. Mi się to skojarzyło z kodami błędów. Jest błąd "o2 sensor circuit open" jak i "....closed" z tego co pamiętam...
  
 
Więc wydawało mi się podejrzane że w ustawieniach jest close, dlatego zapytałem na wszelki słuczaj.
Natomiast główny problem mam cały czas nierozwiązany. Kolega Omegolot jest w temacie.
Po wyczyszczeniu ustawień wszystko jest ok, ale po kolejnym odpaleniu parametr o2S Itegrator zamiast trzymać dzielnie 128 spada do zera i znowu mam fajny silnik pracujący na wolnych obrotach. Instalacji gazwej nie włączam więc wydawało mi się że już nie będzie bruździć, w razie co odłączyłęm nawet ten cały komputer bingo, ale jakoś wtedy nie chciał w ogóle odpalić ( może to nie był najlepszy pomysl więc przypiąłem go spowrotem. Myslę dalej wejść w bingo wyłączyć emulację sondy ( chociaż jak móię poki co nie chce wogole gazu włączać) i spróbować jeszcze raz, ale musze poczekać do wieczora bo w medzyczasie aku mi padł, jak żona wroci ze swoim niezawodnym autem to będę mógł dalej męczyć kota. a Poki co pytanie, macie jakies pomysły na ten spadający poziom O2S Integrator?Może to oznacza że jakaś częśc jest mechanicznie zapieprzona albo walnieta?
pozdro
Borys
  
 
jorgi, chodzi o tryb open loop i closed loop - w jednym komp dobiera parametry pracy silnika korzystając z danych z czujników (m.in. lambdy), w drugim czas wtrysku, kąt wyprzedzenia zapłonu itd ustawiane są na sztywno z map zapisanych w pamięci kompa (zazwyczaj przy mocnym obciążeniu silnika - przepustnica mocno otwarta)

Jeśli coś popierniczyłem - nie bić, padnięty już dzisiaj jestem.
  
 
No to niezłe jajka, korekta krótkoterminowa idzie w stronę mieszanki ubogiej...., zrób reset i zobacz co się dzieje na cyklonie bee (lpg)..... tzn, jak się zachowuje integrator czytając nie sondę a emulator


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2008-04-03 21:44:12 ]
  
 
Aku się ładuje, ja się zważyłem strongiem, jutro z nowymi siłami zaczynam, powiedz mi tylko co to "cyklonie bee"jest, i jaki parametr pojechać actuatorem żeby zrobić reset, bo lece po kolei wszystko..no prawie wszystko
Ogólnie niezła zabawa....
pozdro
Może jakbym dokupił drugą omegę to jedna zawsze byłaby sprawna?
Już chyba głupawka mnie dopadła
A na poważnie, jeśli mam wyłączoną instalację gazową to jest ona neutralna czy też coś potrafi wtrącić?
  
 
Cytat:
powiedz mi tylko co to "cyklonie bee"jest,



to jest gasssssss........
  
 
Jasne .. wczoraj juz nie bardzo jarzyłem aku podładowane, ale z nowych atrakcji, kręci ale nie odpala? ciekawe dlaczego, po południu dalej dzialam, żona mi postawiła ultimatum musze pierona do poniedziałku uruchomić, jak sie nie uda to poddaje sie i holuje do warsztatu, gorzej że w mojej okolicy same papudraki mechaniory...