Swap + problemy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zrobiłem swapa w swoim essim mk7 96 r. z 1.6 16v na 2.0 16v z mondeo 95 rok.wiaska została z escorta,na komputerze z mondeo nie odpali,ze wzgledu na inny tzw. hardware,niemam u siebie układu recyrkulacji spalin,a ecu z mondeo tego własnie wymaga,i jest lipa,dlatego prosił bym o podanie numeru sterownika ze 130 konnej wersji escorta po 95 r. z wbudowanym modułem edis w komputerze,no chyba ze ktoś przerabiał już ten temat,i wie jak rozwiazac ten problem w inny sposób!?

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-07 12:14:10 ]
  
 
Kolego co ty tworzysz?
Po pierwsze nie musisz mieć układu EGR tylko sam czujnik, bo komputer rozpoznaje tylko czujnik a nie fizycznie podpięty egr
Po drugie kto ci powiedział że 2.0 z mondeo będzie działać poprawnie z ECU z 1.8 130 km z escorta? Przecież to zupełnie inny silnik z zupełnie innym osprzętem, rożni się pojemnością, wałkami a co za tym idzie wszystkimi parametrami spalania.Po podpięciu komputera z XRa to nie będzie miała prawa działać.

I na koniec zapytam Cię na jakiej podstawie uważasz że za fakt nieodpalania silnika odpowiedzialny jest brak EGR, oraz czy zostawiając wiązkę z escorta ( a moim zdaniem trzeba było zostawić ta z mondka i połączyć z escortową dopiero na wysokości skrzynki bezpieczników) zwróciłeś w ogóle uwagę ile ma pinów, i czy posiada wszystkie podłączenia.
  
 
Wejdź na forum na przykład Fiesty i popytaj Puma_RST, on wsadzał do fiesty zeteca 2,0 16v i ci podpowie co trzeba było zrobić. Mi też się wydaje że trzeba było wiązkę połączyć, ew zrobić jakieś obejścia żeby oszukać kompa.
  
 
kolego a czy usunołes immo? jesli nie obeszłes to niema prawa odpalic chyba ze kluczykiem z mondeo po zmianie stacyjki, a druga sprawa to czy masz kompa ze zintegrowanym edisem, bo w mondku były 2 wersje automat miał z osobnym a pozostałe ze zintegrowanym.