Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2008-04-06 12:23:51 Powinieneś ustawiać na mijanie się zaworów. Jeżeli masz wyrobioną klawiaturę to nie dużo zdziałasz, luz mierzony za pomocą szczelinomierza nie będzie tym faktycznym dla zaworów. Możesz spróbować ustawić ciaśniej niż książka:
ssący: 0,20mm wydechowy: 0,25mm Koniki masz wyszlifowane? czyli są gładkie - zrobione? To jak miałeś wybite i zeszlifowałeś to w tej chwili powinieneś ustawić luzy zaworowe wymiar książkowy. pozdr. PS. Najlepiej zakup nową klawiaturę. [ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2008-04-06 12:29:41 ] |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2008-04-07 08:05:08 Nikt nie ustawiał tym sposobem?
A na znaki na kole pasowym? |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-04-09 10:40:55 Jedyna słuszna jest metoda na mijankę.
zawory mijają się na: 1 sprawdzamy na 4 3 sprawdzamy na 2 4 sprawdzamy na 1 2 sprawdzamy na 3 Metoda ze śrubokrętem poza oczywistą wadą, jaką jest możliwość porysowania gładzi uszkodzenia gwintu świecy i tłoka, nie ustala na którym cylindrze jest praca a na którym współotwarcie. Tak samo zresztą jak metoda na "znak". |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-01-13 00:59:28 Nie wiem gdzie się podpiąć więc robię to w pierwszym temacie który znalazłem.
Jak się ustawia zawory w SC 900? Może temat podobny już jest to poproszę o jakieś linki. Kiedy i gdzie ma się mijać i na którym wtedy ustawiać? Czeka mie to jutro a wiem tylko jak to się robi w malanie? |
![]() bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2009-01-13 09:39:31 W SC900 sie nie ustawia, bo jest hydraulika. Chyba, ze zmieniales klawiature na mechaniczna? |
![]() fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2009-01-13 10:13:22 w mercedesach jest cos jak by zgrubna regulacja
tzn że najpierw regulujemy ręcznie jak w malcu np po naprawie silnika a potem to już hydraulika utawia ![]() |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-01-13 10:22:20
A coś mogło w tej hydraulice paść bo strasznie klepie jak się odpali. Potem jak się zagrzeje to trochę mniej klepie. |
![]() Final F&F Wolny Słuchacz :) Ściera 2.0 Śląsk | 2009-01-13 11:51:19
szklaneczki do wymiany, albo olej ujowej jakości ![]() |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-01-13 23:10:56
Olej rzeczywiście dawno nie widział kompleksowej wymiany. Ale że samochód ma apetyt na branie oleju można by powiedzić że na bierząco jest tak jakby wymieniany. Samochód jeździ w pizzeri dziennie robi 200 km czyli w tygodniu jakieś 1400 km i na to bierze około 1l oleju. Może filtr oleju już nie daje rady i się zapycha ograniczając właściwe smarowanie? Czym więcej pomysłów mi napiszecie tym więcej jutro zdziałam ![]() [ wiadomość edytowana przez: 34 dnia 2009-01-13 23:39:00 ] |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2009-01-13 23:56:26 dolewanie to nie wymiana ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-01-14 00:28:22 Zdaję sobie z tego sprawę ale taki już los autka służbowego, którym co chwilę jeździ ktoś inny. Skupmy się na szukaniu usterek a nie na tym co ile należy wymieniać olej.
Jutro mam cały dłuuuugi dzień na grzebanie i chę zrobić jak najwięcej i każda rada związana z tym autem będzie tutaj na miejscu. |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2009-01-14 10:15:02 Najpierw zmień olej z filtrem. |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-01-14 11:15:29 Od tego zacznę. Zastanawiam się też czy nie zapodać mu przy wymianie oleju jakiegoś motodoktora? |
![]() 34 F&F Sympatyk fiat 126 opole | 2009-01-14 19:42:30 Olej wymieniony, dolany motodoctor, wymieniony filtr oleju( o dziwo zawsze jak wykręcałem filtr wylewało się z niego trochę oleju, a z tego nie polacioło nic) ale filtr od środka był usmarany olejem, tylko że było go bardzo mało.
Stuka nadal, przy pomocy wężyka obsłuchałem pokrywę zaworów i stuki wyraźnie dobiegają z pod pokrywy w okolicach korka wlewu oleju. Jutro zedejmuję pokrywę. Na co zwrócić szczególną uwagę, co obadać i jak? Coś się tam w razie czego wymienia? |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk ![]() トヨタカムリ | 2009-01-15 11:12:13 Witam!!!
Czy ktoś jest w stanie polecić warsztat w Warszawie, w którym ustawią jak trzeba zawory w mej czerwonej strzale? Bylem rano w dwóch i w jednym mnie pogoniono, bo robią tylko poniemieckie klunkry, a w drugim chłopiec zaśpiewał sobie zaporową kwotę Czy fiatowskie płytki są zamienne z Volvoskimi? (wiem, że te od VLV są np. jeszcze w Oplach, Isuzu itp] Pozdrawiam EDIT: Dodam, ze chodzi o Volvo 480 1.7. Rozrzad na plytkach. [ wiadomość edytowana przez: el_comendanto dnia 2009-01-15 11:13:46 ] |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2009-01-15 11:28:40
Wnosząc po tym:
To tam i tak już jest wszystko zatkane. Ja bym teraz wlał czegoś do płukania silników, zmienił olej (Oczywiście razem z filtrem) jeszcze raz. A jak nie pomoże to trzeba by cały silnik rozebrać i wypłukać wszystkie kanały. |