UNIDEN PRO 520 XL + antena jaka?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!

Prosze mnie nie besztać znam się na forach i na wspaniałej opcji szukaj

Ale nie znalazłem odpowiedzi na męczące mnie pytanie, więc wole usłyszeć z "pierwszej ręki"

Więc jestem zielony.. ale poczytałem, poczytałem więc zdecyduje się kupić radyjko UNIDEN 520, ale mam problem z doborem anteny ;/

Jest to CB do Opla Combo, autko sam ow sobie wysokie, więc wolałbym bata za długiego nie mieć, ale czy 100 cm będzie wystarczający do użytkowania CB ?
bo tam sobie oglądam aukcje Uniden 520 + hustler IC-100 za 312 złotych,
ale czy ta antenka nie jest za krótka? i co z łapaniem szumów z wycieraczek real?

pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi!
  
 
Poczytaj sobię temat o antenach który jest na tym forum podwieszony i tam masz listę anten w kolejności od najlepszej do najgorszej Wybierz która będzie odpowiadała fonansowo i dłogościowo
  
 
nie chce być niegrzeczny, ale prosze dokładnie czytać post.... ;/

Ja nie wiem właśnie jaką długość mam dobrać więc po co mam patrzeć na statystyki "popularosci" ? ?
Finansowo to mi wszystko jedno, chodzi o długość i jakość
  
 
A czy w tamtym zestawieniu chodzi o statystyki popularności? Przecież tam jest zestawienie przetestowanych anten i posegregowanie w kolejności najlepsze-najgorsze... I skoro wyskoczyłeś z Hustlerem to ma się rozumieć że od zestawiku wymagasz tylko tego żeby pomagał na bieżąco w kontrolowaniu sytuacji na drodze i nie potrzebny Ci jest duży zasięg A i w tamtym zestawieniu masz podane też długości więc jaki problem widzisz w dalszym, samodzielnym wyborze... Ja po przeczytaniu tamtego doszedłem do wniosku że ML145 będzie dla mnie odpowiednia i taką zakupiłem i nie żałuję decyzji (chociaż w miare jedzenia apetyt rośnie i antena zostanie zamieniona w wakacje na President Texas )

PS. Wiadomo że jakość zależy przede wszystkim od długości no i firmy bo nie ma co patrzeć na voice krafty i sunkery
  
 
No Davidos zrehabilitowałeś się