Wymiana silnika 1.8D95"@1.8TDI96"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem w trakcie przekładki 1.8D 95'na 1.8 TDI 96'. Wymiana silnika bezproblemowa wszystkie łapy pasują, jedna łapa dodatkowa do skrzyni biegów da sie dorobić, bo jest inna skrzynia.Trzeba zmienić mechanizm zmiany biegów i układ wydechowy. Silnik, skrzynia 1.8TDI i wszystko pasuje. Teraz problemy Elektryka NIGDZIE nie moge znaleźć schematów do ww silników (HELP ME)przeważnie są do starszych modeli. Mam prawie całą instalację(straszna plątanina) z 1.8TDI+komputer+skrzynka bezpieczników. Wymieniłem jedną wiązke ze złączem pod komputer i nic, nie pali (HELP HELP HELP) to krzyki rozpaczy.
  
 
Krzyki rozpaczy bo i ten pomysł byl rozpaczliwy.
Musisz załozyć całą instalację silnika od tego nowego silnika tzn: wiązeke pod maską ze wszystkimi wtyczkami idącą do tzw. komputera i do skrzynki bezpieczników, skrzynke bezpieczników i tzw komputer. Do nowej skrzynki powinno pasować wszystko to, co zostało ze starej instalacji.
Najpierw się robi a później klnie - jedynym powodem problemów jest brak wiedzy.
Powodzenia
  
 
Nie jest tak żle, przełożyłem całą wiązkę w komorze silnika skrzynkę bezpieczników i wiązkę do komputera Silnik kręci lecz nie odpala. Jeszcze posprawdzam czy czegoś w pośpiechu nie ominełem. Mam pytanie we wiązce przy komputerze jest wtyczka do słupka zaślepiona i pojedynczy kabel (nie wiem do czego)nigdzie go nie podłączyłem.
  
 
Nie pamiętam ale raczej nic te wolne kabelki przy kompie nie powinny robić.
Jak dochodzi prąd do elektromagnesu otwierającego paliwo to musi zapalić. Następną sprawą jest prąd na zimnym silniku do elektromagnesu przyspieszenia wtrysku ale i bez tego powinien odpalić. Sprawdz tez, czy idzie prad do świec żarowych i czy aby na pewno masz paliwo w zbiorniku i czy jest dobrze odpowietrzony.