Przy depnięciu na gaz 6000 obrotów i trzyma!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, szukałem i nie znalazłem. Mam problem, mój tato ma Escorta 1,8 16V na LPG. I problem jest taki.
Zdarzyło się już 3 razy... Przy mocnym depnięciu na pedał gazu np przy wyprzedzaniu gwałtownym lub przy redukcji biegu auto wchdzi na bardzo wyskoie obroty pomiędzy 5000 - 6000 i tak zostaje!! Nic sięnie da zrobić tylko zatrzymać od razu bo śmierdzi sprzeglo od razu jak trzeba powili się zatrzymać w bezpiecznym miejscu. Po otwarciu klapy silnika widaćjak przepustnica zablokowana jest na wysokich właśnie obrotach. Po zluzowaniu przepustnicy auto chodzi normalnie bez zarzutu az znow dochjodzi do takiej sytuacji w opisany wczesniej sposób. Pomóżcie lub doradzcie co robić, czy potrzeba jakas naprawa i wymiana czegoś czy wystarczy rozebrać poczyścic i z główki?

Dziękuję z góry za pomoc Adam.
  
 
mi nieraz przycinalo sie na 2 500

albo na 1500

pomagalo zgaszenie i odpalenie ponowne silnika..

ja podjechalem na kompa i wyskoczyl i potencjometr przepustnicy 2 bledy.. zmienilem i chodzi super...ale powod moze byc zupelnie inny
mozna poczyscic sprezyny przepustnicy czyms przemyc mi pomoglo kiedys albo tak mi sie tylko wydawalo ale pozniej jak wrocil problem czyszczenie ich nie pomoglo
na poczatku pomocny byl reset kompa tez

a na zimnym rozpedza sie dobrze czy bardzo mulowato idzie miedzy 2 a 3 tys obrotow?

ale moze przepustnica sie przycina albo linka gazu

  
 
Cytat:
2008-04-16 10:32:58, adamsko pisze:
Witam wszystkich, szukałem i nie znalazłem. Mam problem, mój tato ma Escorta 1,8 16V na LPG. I problem jest taki. Zdarzyło się już 3 razy... Przy mocnym depnięciu na pedał gazu np przy wyprzedzaniu gwałtownym lub przy redukcji biegu auto wchdzi na bardzo wyskoie obroty pomiędzy 5000 - 6000 i tak zostaje!! Nic sięnie da zrobić tylko zatrzymać od razu bo śmierdzi sprzeglo od razu jak trzeba powili się zatrzymać w bezpiecznym miejscu. Po otwarciu klapy silnika widaćjak przepustnica zablokowana jest na wysokich właśnie obrotach. Po zluzowaniu przepustnicy auto chodzi normalnie bez zarzutu az znow dochjodzi do takiej sytuacji w opisany wczesniej sposób. Pomóżcie lub doradzcie co robić, czy potrzeba jakas naprawa i wymiana czegoś czy wystarczy rozebrać poczyścic i z główki? Dziękuję z góry za pomoc Adam.

jesli to się dzieje na ciepło to przepustnica, przygazie czyszczenie nie nie pomoże na długo więc proponuje wymienić, a jeśli na zimno to silniczek krokowy, również ewidentna wymiana
  
 
jak cos to mam przepustnice od 1,6

oddam za bezcen
  
 
a moze linka sie przywiesza?
  
 
Dzieje się to tylko na ciepłym silniku. na zimnym jest wporzo, krokowy dobry. JAk się to dzieje to tylko ręczne zluzowanie przepustnicy pomaga. Pozdr