TOYOTA COROLLA E11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na Wstepie Chciałem się przywitać ze wszystkimi forumowiczami.

Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem kupno Corolli z lat 2000-2001 w wersji 3dr, z racji tego ze FACE LIFTING mnie urzeka w tym modelu, a przede wszytkim MADE IN JAPAN.

Natomiast chciałem się od Was dowiedzieć jak naocznie, bądz jakie objawy może wykazywać TOYOTA z przebiegiem 100kkM a po czym poznać że auto ma 200 kKM i wiecej, w dobie czestego krecenia licznikow, objawy zawsze pozostana. Mam poczucie jazdy 100kKM w miescie i w na trasie, ale zawsze mysle ze 100kKM jest dosc znaczne, aby sprawdzic, czy auto ma faktycznie tyle co ma.

Na co warto zwrocic uwage przy zakupie tego auta przy przebiegu 100Kkm, jakie testy mechaniczne przeprowadzic aby sprawdzic stan tecniczny auta.

Z gory bardzo dziekuje wszytkim za podpowiedzi i pomoc
  
 
przy przebiegu 100tys. pedaly, kierownica, lewarek zmiany biego jest praktycznie nie zdarty no malo co .
przy 200tys. kierownica jest dobrze wytarta pedal sprzegla hamulca.

Musisz jechac do dobrego ASO i sprawdzic stan tech. i tyle.
  
 
Temat-rzeka...

Weź ze sobą kogoś, kto dany model ujeżdża od dłuższego czasu, albo jeszcze lepiej kogoś z głową, kto taki model posiada, i sam go serwisuje.

Możesz też podrzucać tu różne ogłoszenia - obejrzymy, czasem z samych zdjęć już można wywnioskować, żeby od danego auta trzymać się z daleka

pzdr
  
 
Wrzucam linki do zdjec:

Przebieg 108kKM, auto bezwypadkowe te informacje jak dla mnie sa najistotnijesze, wiarygodnosc przebiegu i bezwypadkowsc.

Jesli mi pomozecie po tych zjeciach to bede bardziej pewny wyboru:

Zdjecie 1
Zdjecie 2
Zdjecie 3
Zdjecie 4
Zdjecie 5

Jesli nasuna sie inne aspekty to bardzo prosze o informacje.

Z gory bardzo dziekuje
  
 
Cytat:
2008-04-17 18:59:26, kovalsc pisze:
Wrzucam linki do zdjec: Przebieg 108kKM, auto bezwypadkowe te informacje jak dla mnie sa najistotnijesze, wiarygodnosc przebiegu i bezwypadkowsc. Jesli mi pomozecie po tych zjeciach to bede bardziej pewny wyboru: Zdjecie 1 Zdjecie 2 Zdjecie 3 Zdjecie 4 Zdjecie 5 Jesli nasuna sie inne aspekty to bardzo prosze o informacje. Z gory bardzo dziekuje


Patrzac na 4 fotke maska krzywo lezy z pasem pod atrapa i z blotnikami ,byla lana w ryj pytanie jak bardzo???
Zbadaj powloke lakiernicza to sie dowiesz reszty.
  
 
Cytat:
2008-04-20 14:01:03, Bigelektron pisze:
Patrzac na 4 fotke maska krzywo lezy z pasem pod atrapa i z blotnikami ,byla lana w ryj pytanie jak bardzo??? Zbadaj powloke lakiernicza to sie dowiesz reszty.



Co moze byc na rzeczy, bo jak dzwonilem i @ ze sprzedajacycm, mowil ze tylko zderzak byl malowany- doklandie jego dolna czesc, bo byl pooobijany od kamienii, wiec tutaj moze byc cale zatajenie sprawy,a czy jestes pewny, ze auto ma przeszlosc??
Rozumie, ze chodzi Ci o ten moment co maska schodzi po prawej stronie patrzac na auto.

Z gory dzieki za podpowiedz)
P.S Mam jeszcze tydzien do spotaknia moze mi sie uda podczas tego tygodnia roziwac wszelkie watpliwosci.

Czy cos jeszcze zwrocilo uwage na tych zdjeciach na co bym mial zwrocic uwage??



Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-04-20 16:09:34, kovalsc pisze:
Co moze byc na rzeczy, bo jak dzwonilem i @ ze sprzedajacycm, mowil ze tylko zderzak byl malowany- doklandie jego dolna czesc, bo byl pooobijany od kamienii, wiec tutaj moze byc cale zatajenie sprawy,a czy jestes pewny, ze auto ma przeszlosc?? Rozumie, ze chodzi Ci o ten moment co maska schodzi po prawej stronie patrzac na auto. Z gory dzieki za podpowiedz) P.S Mam jeszcze tydzien do spotaknia moze mi sie uda podczas tego tygodnia roziwac wszelkie watpliwosci. Czy cos jeszcze zwrocilo uwage na tych zdjeciach na co bym mial zwrocic uwage?? Pozdrawiam


Ze zdjec to tylko wrozyc mozna sprawdz go w serwisie i zrob pomiary lakieru taki przxeglad stanu przed kupnem 200 to kosztuje,a cos juz wtedy wiesz
  
 
Cytat:
2008-04-20 14:01:03, Bigelektron pisze:
Patrzac na 4 fotke maska krzywo lezy z pasem pod atrapa i z blotnikami ,byla lana w ryj pytanie jak bardzo??? Zbadaj powloke lakiernicza to sie dowiesz reszty.



Jaby nie była lana to byłoby podejrzane wtedy . W PL auta niebite to niewleki odsetek wsród tych jezdzacych .
  
 
Cytat:
2008-04-17 15:33:51, Cromm pisze:
przy przebiegu 100tys. pedaly, kierownica, lewarek zmiany biego jest praktycznie nie zdarty no malo co . przy 200tys. kierownica jest dobrze wytarta pedal sprzegla hamulca. Musisz jechac do dobrego ASO i sprawdzic stan tech. i tyle.



w e11 kiera zdziera sie moment. mam 157tys i gorna czesc jest wytarta konkret a o gumowym dywaniku nie wspomne,bo wytarla sie dziura. jakas tania gume maja w japonii :]
ja bym sie przyjzal lince predkosciomierza,wkretom w ramce przy liczniku,aczkolwiek czesto sie zarowki przepalaja zwykle,wiec lekko ruszone musza byc.
  
 
Cytat:
2008-04-25 21:26:14, polakus pisze:
w e11 kiera zdziera sie moment. mam 157tys i gorna czesc jest wytarta konkret a o gumowym dywaniku nie wspomne,bo wytarla sie dziura. jakas tania gume maja w japonii :] ja bym sie przyjzal lince predkosciomierza,wkretom w ramce przy liczniku,aczkolwiek czesto sie zarowki przepalaja zwykle,wiec lekko ruszone musza byc.


Poprostu skosnookie kurduple nie dostaja nogami do tej gumy ,to sie nie wydziera ,albo tak nogami nie przebieraja podczas jazdy a do kierownicy tez maja daleko
  
 
Ja w E11 mam załozną kierownice od Cariny 96 przed liftem . Z poduszką mechaniczną . A wszystko dzieki temu ze oryginalna wystrzeliła podczas drobnego dzwona . Oryginalna kierownica pomimo przebiegu 85 000km wyglądała prawie jak nowa.