Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-04-17 22:28:25
kolego zastanów się...nie ma trzeciego wyjścia |
![]() lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2008-04-17 22:29:06 |
DzikusPL Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2008-04-18 09:27:59 1) niepolecam cięcia blachy, to zawsze narusza konstrukcję pojazdu a po drugie raz ruszona blacha będzie rdzewieć,
2) wiem że wyjęcie baku to troche roboty i łatwiej by od góry ale to jedyna słuszna metoda 3) jak już mamy dostęp do pompy (wycięty otwór czy zdjęty bak) trzeba odkręcić pierścień który dociska zały układ pompy,, tam gdzie wychodzą przewody paliwowe one wychodzą z takiej okragłej metalowej pokrywy, ta pokrywa jest dociśnięta do baku za pomocą metalowego pierścienia który trzeba obrócić w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, po odkręceniu wyjmujemy cały mechanizm z pompą, UWAGA! niewyszarpywać na siłę! filtr pompy lub pływak mogą nieco się blokować o plastikową miseczkę w zbiorniku, trzeba delikatnie wyjąć a nie na siłe bo można łątwo uszkodzić |
![]() Pat_kdb Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2008-04-18 10:08:35 wyciagnelismy bak bez kanalu ale i tak cielismy bo...niechcialy sie odkrecic nakretki po bokach poniewaz sie krecily dookola,. |
![]() kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-04-19 07:40:49 a napięcie na przewodzie od pompy masz ,jeśli nie prawdopodobnie centralka gazowa padła ,lub sprawdz wyłącznik wstrząsowy ,znajduje się obok nóg kierowy na słupku |
![]() yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2008-04-19 12:19:35 sprawdź przekaźnik od pompy paliwa. |
RumJanek Sympatyk FEFK Audi A4 B6 Quattro Gravesend | 2008-04-20 09:34:21 Ja mialem problemy z pompa paliwa ale bezwladnosciowy byl ok, prawdopodobnie mi padlo cos w skrzynce.
tobie jak chodzi przez 20s jeszcze to cos dziwnego jest, bynajmniej dla mnie. Przekrecasz kluczyk wylaczajac i sam. chodzi jeszcze 20s czy co? Jak nie masz czujnika bezwladnosciowego, tzn ze mozesz miec podpiete bezposrednio pod skrzynke. Ja tak zrobilem w swoim, tzn podpialem '+' na pompie do bezpiecznika od stacyjki. POMPA CHODZI WTEDY CALY CZAS JAK MASZ WLACZONY SILNIK co nie jest dobre dla niej bo mozesz ja szybko spalic, ja mialem super pompe bo przejezdzilem tak conajmniej pol roku + nowy wlascicel tez na tym tak jezdzi. Praca pompy jest cykliczna, tzn wytwarza cisnienie paliwa tloczac je w silnik, jesli nie zuzyjesz tej dawki i cisnienie nadal jest wysokie, pompa sie wylancza i czeka az cisnienie spadnie wtedy zalancza sie ponownie na krotki czas. |
![]() Deaco Escort hatchback 3 d ... Koszalin | 2008-04-20 13:32:38 po wymianie pompy nic się nie zmieniło, jak mam odpalonego essa na gazie to po przełączeniu na benzynę chodzi 20s, czasem na benzynie mogę odpalić nawet auto, podczas jazdy po włączeniu na benzynę auto chodzi po depnięciu na gaz buczy jakby obroty szły lekko w górę, ale nic się nie dzieje, auto cały czas zwalnia.
postaram się zrobić filmik |
![]() djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2008-04-20 13:33:09
Czwarte wyjście: oddać do mechanika... ![]() |
DzikusPL Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2008-04-20 18:22:36
sprawdź skrzynkę bezpieczników, też po wymianie pompy niechciał mi dalej działac, napięcie na przewodach do pompy było a pompa niedziałała, przyczyną była nadpalona ścieżka w skrzynce bezpieczników, sprawdź skrzynkę czy nie jest przyczyną |
![]() djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2008-04-20 22:24:30
sam sobie przeczysz... jeżeli było napięcie to powinna działać.... gdyby nie było napięcia to może skrzynka...wtedy... |
![]() Deaco Escort hatchback 3 d ... Koszalin | 2008-04-20 23:22:32 jakoś tą skrzynkę wydłubię i sprawdzę przy okazji przekaźnik, teraz autko jest mi cały czas potrzebne i poza tym muszę poszukać na forum jakiegoś opisu jak to wyciągnąć.
Ehh z tym essim, problemy są jak go masz, a jak go nie masz to gul skacze jak ci taki gdzieś śmignie na mieście ![]() |
DzikusPL Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2008-04-21 00:07:32
nie przecze sobie, trzeba troche znac się na elektryce i elektronice a stanie się to jasne, układ EFI jest układem równoległym do układu zasilania pompy paliwowej, nadpalona ścieżka stawiała duży opór, jednak przewodziła, to powodowało że na końcach przewodów było napięcie (czyli różnica potencjałów która jest ZAWSZE jeśli jest przejście prądu) jednak układ EFI stawiał mniejszy opór dlatego prąd szedł tam a nie na pompe mimo że było napięcie, bodajże druga klasa ogólniaka się kłania ![]() |