MotoNews.pl
  

Specyfikacja silnika 899 Trofeo/Abarth

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szukam, szukam i nie mogę znaleźć konkretnych danych.

Trofeo miało bodajże 62hp, a Abarth to cos mocniejszego ?

co było modyfikowane w tych silnikach ?

wiem ze problem jest z dostaniem oryginalnego kompa, ale zawsze można zestroić seryjny.

kwestia głowicy - ile była planowana i jakiej srednicy miała zawory ?

klawiatura była hydrauliczna czy klasycznie regulowana ?

Wtrysk - stosowano seryjny czy przkładowo od 1,1 ?


Jak z tłokami/korbami/ wałem korbowym i kołem zamachowym - czym roniły się od seryjnych odpowiedników ?
  
 
Ktoś na allegro ostatnio sprzedawał graty z rozbiórki takiego abartha ( w wysokich cenach)

Fotka takiego kitu

  
 
Sprzedawał pawluczuk

a mi chodzi o specyfikacje silnika, reszta raczej mnie nie interesuje
  
 
Klawiatura bez hydrauliki, inny wałek.
  
 
Ten komputer to jakis rarytasny bo T.Skinder przyjechal po niego 300 km i wzial silnik dla samego kompa...
Silnik mial na pewno mocny walek i klawiature mechaniczna ale podobno tez tloki (nie wiem jak to sie ma do A-grupy) i wieksza przepustnice + dolot i wydech jak na zdjeciach.







  
 
Porthos planujesz robic 126p Trofeo??? Przerzuciles sie na dlubanie 4 garow???
  
 
sorki za .... ale mam taki sm kolektor wydechowy 4,2,1 co na fotce w swoim cc 900 szukam właśnie gratów abarth
  
 
Ja mam dolot. Pawluczuk sprzedawał za 300zł na allegro i bym powiedział że to sie opłacało ja za tyle bym nie oddał. Tymczasem szukam fotele z pucharu.
  
 
pogonisz dolocik koledze ??
  
 
Cytat:
2008-04-20 23:51:36, ziemczon pisze:
Porthos planujesz robic 126p Trofeo??? Przerzuciles sie na dlubanie 4 garow???



nie nazwałbym tego przerzuceniem - raczej myśle nad paroma opcjami do zrobienia...co nie zmienia faktu ze 2 gary ciągle dłubie i będę dłubał
  
 
jakie wiadomosci cie interesuja??
w domu mam ksero homologacji trofeo,w piatek bede w domu to moge cosik sprawdzic.
  
 
-czasy wałka
-tłoki - czy modyfikowane
-wał korbowy - seryjny czy modyfikowany
-koło zamachowe - seria czy ile stoczone
-korbowody
-średnica zaworów/kanałów
-modyfikacje wtrysku
  
 
jeden taki fotel - dość mocno podniszczony, ale zawsze - ma wrc126 - chciał go sprzedać za 100zł
  
 
Cytat:
2008-04-22 14:16:07, 4xtrim pisze:
jakie wiadomosci cie interesuja?? w domu mam ksero homologacji trofeo,w piatek bede w domu to moge cosik sprawdzic.


a nie dalo by rady zeskanowac?
  
 
Cytat:
2008-04-22 14:22:00, Porthos pisze:
-średnica zaworów/kanałów


zawory jak się nie myle to jak w 1000TC
czyli 31/27
  
 
Cytat:
2008-04-22 14:22:00, Porthos pisze:
-czasy wałka -tłoki - czy modyfikowane -wał korbowy - seryjny czy modyfikowany -koło zamachowe - seria czy ile stoczone -korbowody -średnica zaworów/kanałów -modyfikacje wtrysku



to pewnie by ci pewnie odowiedziało na te pytania
http://cgi.ebay.pl/Brochure-Depliant-FIAT-CINQUECENTO-TROFEO-ABARTH_W0QQitemZ170208848202QQihZ007QQcategoryZ126753QQcmdZViewItem
  
 
a zna ktoś jakis fajny wałek do 900tki na KJSy ten co ja mam strasznie wysoko kręcić trza
  
 
ja mam jakieś tam ireco podobno i właśnie kręce go do max 6 tyś bo dalej specjalnie nie ma sensu ale czy mogę polecić to nie wiem bo specjalnej różnicy w porównaniu do serii to nie odczułem
  
 
Rewar
  
 
Cytat:
2008-04-23 19:04:18, CEHU pisze:
Rewar

??