Fiat Punto II FL 1,2 8V instalacja Tartarini obroty silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako że to mój pierwszy post na tym forum witam wszystkich użytkowników .Problem z moją instalacją gazową polega na tym że podczas jazdy ( w momencie przyśpieszania) kiedy obroty przekroczą 3000 w momencie wciśnięcia sprzęgła ( zmiana biegu) obroty bardzo wolno schodzą w dół.Strasznie to denerwujące bo wygląda to tak jakby nie puszczać pedału gazu.Wymieniłem reduktor ( był Tartarini a teraz LandiRenzo SE 81) lecz problem pozostał.Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem.Instalacja II generacji z silniczkiem krokowym .Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
  
 
Widzę że nikt nie miał podobnego przypadku.Od siebie mogę dodać że sonda lambda działa prawidłowo przy wolnych i podwyższonych obrotach ( ładnie faluje napięcie ) dziś sprawdzałem też silniczek krokowy i też wygląda na sprawny ( otwiera się i przymyka w momencie zmiany obrotów).Może jednak ktoś podpowie co jeszcze sprawdzić.
  
 
Witam

Odświeżę temat. Mam identyczny problem. Też punto i instalacja tartarini II gen. Problem z obrotami przy zmianie biegów identyczny, a ponadto obroty potrafią na 5-7 sekund zawisać na np. 1800 lub 2000 obr. Przepustnica cała zmieniona, błędów w kompie brak. Wszystko zaczęło się po wymianie termostatu na nowy. kiedy silnik był niedogrzany na starym termostacie to było ok z obrotami. Myślę cczy czujnik temp. płynu chłodzacego może mieć tu coś do gadania. Czasem potrafi zwariować i opaść o 3 kreski, po czym wrócić do połowy.

[ wiadomość edytowana przez: olo_mistrzu dnia 2011-11-25 21:53:12 ]