[126] Obniżenie kolumny kierownicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

mam następujące pytanie - chciałbym obniżyć kierownice w 126 model ST mam pytanie - jak odkręcić tą część komulny - te 2 nity tylne, jak się ich pozbyć ?

następna sprawa to z czego wziać dystansy do obniżenia? podkładki czy może dorobić jakąś tulejkę jak Wy to u siebie robicie ?
  
 
Cytat:
jak odkręcić tą część komulny - te 2 nity tylne, jak się ich pozbyć ?



Ja odkręciłem kombinerkami
  
 
mlotek majzel 2 strzaly a potem kleszcami sie odrecaja to sa normalne sruby tyle ze bez lebkow najlepsze na poczatek podkladki regulujesz sobie jak ci wygodnie a potem mozna dorobic tulejki
  
 
Ja ucialem gwint diaksem i przewiercilem otwory, do tego dwie sruby 8tki i wszystko. Podkladki najlepsze, bo mozna w miare plynnie wyregulowac.
  
 
cos takiego moze


sa nakretki takie dlugier np kupk M10 dlugosc cos kolo 4cm i rozwierc zeby sruba przelatywala a potem dopasujesz sobie z wysokosci koszt 1 szt nie wiecej niz 1zl
  
 
Cytat:
2008-04-19 17:25:52, Maliniak pisze:
mlotek majzel 2 strzaly a potem kleszcami sie odrecaja



a można jakoś jaśniej ? mam walić w "łeb" tych nitów czy co ? ddzisiaj mam zamiar sie za to zabrac, bo mam naprawde kierwonice za wysoko znacznie...

na kjs w niedzile słyszałem, żeby odkręcić przednie wygiąć na siłe podłożyć na przód podkłądki i skręcić, ale to chyba troche druciarstwo....
  
 
prościej się nie da

klik
  
 
no fifi art rewelka dzięki o to mi chodziło - u mnie wystarczyły podkładki pod przednimi śrubami, aczkolwiek może się pokusze o pełną regulacje - naprawde super art.
  
 
a czy te nity nie dla bezpieczenstwa tzn zeby podczas wypadku się zerwały i kolumna kierownicy ładnie się złożyła ?
  
 
Cytat:
2008-04-22 10:02:03, janek3 pisze:
a czy te nity nie dla bezpieczenstwa tzn zeby podczas wypadku się zerwały i kolumna kierownicy ładnie się złożyła ?


nie no gdzie tam znowu, w maluchu się wszystko inne wcześniej złoży niż te nity się zerwą
  
 
mi w założeniu ma się złożyć profi naba ale to tylko założenie
  
 
Cytat:
2008-04-22 09:04:23, tabi666 pisze:
no fifi art rewelka dzięki o to mi chodziło - u mnie wystarczyły podkładki pod przednimi śrubami, aczkolwiek może się pokusze o pełną regulacje - naprawde super art.

u mnie tez na początku był podkładki ale chciałem jeszcze niżej poprostu dla mojej wygody za kółkiem
  
 
jeśli dam jeszcze niżej mysle, że moge mieć problem z haczeniem kolanami o kierownice, mam dość długą nabę
  
 
jeśli dasz długa nabę to nie bedzie haczyć ale tez zależy jak masz fotel ustawiony
problemem jak jest nisko to to że nie widzisz zagarów w całości
  
 
jedyne co potrzebuje widziec to obrotomierz ustawie sobie go tak jak potrzeba.... zobaczymy jak sie usadze do końca - narazie wydaje mi sie być ok.