Fiat 125p MR 1980

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Bywam u kolegów żadko, ale postanowiłem pokazać swój samochód ponieważ coponiektórych być może zainteresuje proces jaki w tym momencie przechodzi. Auto to duży kant 1980 rok zakupiony od kolegi. Samochód w nienajgorszym stanie ale niektóre podzespoły pozostawiają wiele do życzenia. Auto zostało zakupione w celu całkowitego remontu i przeobrażenia go w samochód rajdowy. Całość prac została przewidziana na około 3 lata. Nie będę siętutaj za bardzo rozpisywał, wszystko można zobaczyć na naszej stronie, gdzie na bieżąco są opisywane etapy remontu samochodu i nie tylko. Zapraszam. WWW.POOCHATY.COM
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem na łamach forum, sam też zapewne będę miał wiele pytań do znawców. Pozdrawiam
  
 
Widze, że zapowiada się ciekawie. Tylko moim zdanie 2.0 DOHC do kanciaka to już przereklamowane. Chociaż jeżeli to ma być robione dosyć małymi kosztami to dohc jest idealny ;]

W wawkacje mój też taki dostanie ;] potem może 170 koniaczków od BWM 325i gdzieś na youtubie był filmik z taką 125.
  
 
Ja uważam, że jak do dużego fiata który ma być odbudowany wkładać inny silnik, to tylko fiatowski. To są kultowe silniki i mają duze rezerwy, więc mysle ze da rade
  
 
Cytat:
Tylko moim zdanie 2.0 DOHC do kanciaka to już przereklamowane. Chociaż jeżeli to ma być robione dosyć małymi kosztami to dohc jest idealny ;]



moim zdaniem 2.0 DOHC jest idealne do 125p.mocy wystarczająco.
a jezeli chodzi o koszty to napewno nie są małe.
po pierwsze cieżko dostac taki silnik w dobrym stanie.
po drugie "uczciwy" remont kosztuje troche siana.

  
 
Prace pchają się do przodu, wszystko opisywane na stronie, na zachętę wklejam małą galerię z montażu układu korbowo - tłokowego do gotowego już bloku

Galeria