MotoNews.pl
5 Wymiana wielozaworu (211481/0)
  

Wymiana wielozaworu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich
opisze po krotce moj problem : zbiornik 53l toroidalny Stako i wielozawor TOMASETTO E8 67R-013018 z tego co wyczytalem w karcie gwarancyjnej (obok w tabeli jest napisane takze: BRC E13 67R-010004, lovato E4 67R-0194004, TOMASETTO E8 67R-013018 , ceodeux E2 67R-010013, tartarini E8 67R-013018, emer E367R-0158416, polgas E20 67R-010512, landi renzo E13 67R-010144, landi E13 67-010129, cmb E13 67R018800) na wielozaworze pisze tomasetto achille no i mam z nim problem a mianowicie oddalem auto do naprawy poniewaz tankowalem zbiornik z gazem tylko w porywach 26l a nie ok 43l i kolesie mi go tak naprawili (z tego co mowili sciagneli mi jakis zawor bezpieczenstwa i powiedzieli takze zebym nie tankowal wiecej jak 48l bo nie odbija) ze teraz pali ok 30l/100km. jestem teraz za granica z tym autem ale chcialem sobie wymienic ten wielozawor no i tu mam znowu problem bo nie umie znalesc na internecie tego samego a niewiem jaki jeszcze moge kupic zeby pasowal i byl zgodny z cala reszta. co moge w tej sytuacji. na tym sie nieznam moze idzie to jakos naprawic(dodam ze glupi anglicy w ogole nie potrafia mi pomoc w tym temacie i odsylaja do innych i tak w kolko) a nie wymieniac. jakies porady ?? PROSZE !! z gory dziekuje


[ wiadomość edytowana przez: hones dnia 2008-04-23 01:55:25 ]
  
 
Zacznij od sprawdzenia szczelnosci. Wielozawor nie ma nic do spalania , jedynie moze gdzies gaz uciekac.
  
 
Cytat:
2008-04-23 18:02:44, marcij pisze:
Zacznij od sprawdzenia szczelnosci. Wielozawor nie ma nic do spalania , jedynie moze gdzies gaz uciekac.


szczelnosc byla sprawdzana dzwoniac do polski do mechanika ktory mi robil komputer z tego gazu i opowiadajac mu co mi ci goscie zrobili to powiedzial ze to napewno to no wiec probuje to naprawic ale nikt mi nie moze pomoc w anglii eh i caly czas jezdze na benie bo mnie taniej wychodzi
  
 
Zacznijmy od początku. Wymieniłeś wielozawór bo tankowałęś tylko 23l. A teraz tankujesz ile? Do pełna w butli? U mnie po trzech latach eksploatacji w butli było 1/3 wody i była to przyczyna a nie wielozawór. Natomiast takie spalanie to jest na 99% wina nieszczelności. Pewnie tego zaworu. Jak zatankujesz i odepną weża to wylatuje przez chwilę strumień gazu zanim się zamknie zawór? Zobacz czy masz dobrze dokrecony wielozawór. Klucz 13 i spróbuj dokrecić tam tez może uciekać. Jak nie to odpal samochód i miernik do gazu po instalce.
  
 
Nie ma jak to wymontować zawór bezpieczeństwa. Przecież to się na policję powinno zgłaszać!
  
 
Cytat:
2008-04-25 10:04:41, RAFALOLK pisze:
Zacznijmy od początku. Wymieniłeś wielozawór bo tankowałęś tylko 23l. A teraz tankujesz ile? Do pełna w butli? U mnie po trzech latach eksploatacji w butli było 1/3 wody i była to przyczyna a nie wielozawór. Natomiast takie spalanie to jest na 99% wina nieszczelności. Pewnie tego zaworu. Jak zatankujesz i odepną weża to wylatuje przez chwilę strumień gazu zanim się zamknie zawór? Zobacz czy masz dobrze dokrecony wielozawór. Klucz 13 i spróbuj dokrecić tam tez może uciekać. Jak nie to odpal samochód i miernik do gazu po instalce.


nic nie wymienialem kolesie z tego warsztatu gdzie oddalem auto stwierdzili ze cos jest z plywakiem czy jakos tak i sciagneli mi jakas blokade bezpieczenstwa i powiedzili ze moge tankowac do ok 48l gazu ale mam mowic na stacji ze nie odbija. ja tankowalem 45l a zbiornik mam 53l. jezeli chodzi do szczelnosci to oni mi ja sprawdzali i dzien pozniej na przegladzie facet tez mi sprawdzal pod butla i przy wielozaworze i wszystko bylo w porzadku. jak tankowalem w polsce i w anglii auto to nic nie wylatywalo tzn zawsze troche ucieka ale to jest jakies moze 0,5l tak na moje oko. za tydzien w sobote jade do goscia w moim miescie i zobaczymy co mi powie a przedtem sprobuje dokrecic wielozawor i posprawdzac to co pisales jeszcze raz. szkoda ze nie mam miernika do gazu. a propo bylem w polsce kilka dni i szczescie moej spotkalem goscia ktory mi grzebal przy tym wielozaworze i powiedzialem mu co i jak to stwierdzil ze to z winy nieszzcelnosci i ze mam ja spradzic bo napewno mi gaz gdzies ucieka ja mu odpowiedzialem ze jezeljakis mechanik mi to w koncu zrobi i bedzie to tylko i wylacznie tego goscia winna to sie z nim policze inna droga troszke byl wystraszony po tym naszym spotkaniu hehe

[ wiadomość edytowana przez: hones dnia 2008-05-03 01:51:24 ]
  
 
jest taki płyn w sprayu, piskasz i widac gdzie jest nieszczelne, ewentualnie woda + mydło + spryskiwac do szyb. Spryskaj wielozawor i miejsca dokrecenia rurek, jak bedzie nieszczelnosc to bedzie widac banki, uwazaj zebys nie przesadzil z dokrecaniem imbusów na wielozaworze, bo jak masz za duzo sily to zerwiesz gwint

[ wiadomość edytowana przez: kukiz18 dnia 2008-05-03 03:48:31 ]