MotoNews.pl
  

Fiat 125p - silniki 1500 i 1600 jakie to ma osiągi ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hello

jak w temacie - ile zdrowy bandzior będzie miał do paki i ile poleci ?
skrzynia 5tka, silnik zdrowy ?

sprawdzał ktoś ?

czy są one szybsze od CC/SC 900?
  
 
V max 155 dla 1,5 i 157 dla 1,6 tak podaje Książka.
  
 
Mój ok.170 v max - 1500 na zapołonie z poldka i piątcce skrzyni +dobrze ustawiony gaźnik.
Chociaż znajomek miał 1500 z silnikiem wyjętym z karetki 91r i latał po 180 ( z wiatrem)

Pzdr.
  
 
150 to latalem naszym jeszcze na starym silniku 1.6 kilkunastoletnim
  
 
ok, vmax znam, ale jak to się zbiera ? ile to ma mniej wiecej do setki ?
  
 
8s
  
 
do 60ciu ?
  
 
kant z silnikiem poldka 1.6CF osiąga setke po 12,5s (o ile licznik nie oszukuje)
  
 
tez sie nad kantem zastanawiasz?
  
 
Cytat:
kant z silnikiem poldka 1.6CF osiąga setke po 12,5s (o ile licznik nie oszukuje)

licznikowo mialem 14 sekund do 100 w 127mk1 z silnikiem 1.0 fire a faktycznie bylo 18.5 mierzone g-techem tak ze 12.5 to moze ma do 80
  
 
tez nie uwierze ze zejdzie seryjny kant ponizej 15 sekund niewazne czy 1,5 czy 1.6 a kantow mialem 5 sztuków


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2008-04-23 22:29:53 ]
  
 
Cytat:
2008-04-23 21:33:13, jaqo pisze:
tez sie nad kantem zastanawiasz?


nie, ale chyba spytać sie mogę ?
  
 
Ja w swoim miałem 13,5-14 do setki na normalnym moście, i ok 12 na 4,55

ale seryjny to on nie był: silnik 1,6 wtryskowy przerobiony na gaźnik, duże dysze, krótka skrzynia (z poldka plusa) no i most 4,1 (a na początku 4,55)


Generalnie pierwsze dwa biegi szedł lepiej niż poldek 1,4 a dopiero od połowy 3 się wyrównywały


[ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2008-04-23 22:52:44 ]
  
 
Cytat:

Ja w swoim miałem 13,5-14 do setki na normalnym moście, i ok 12 na 4,55

ale czym mierzone? licznikiem? jak bys zalozyl z tylu kola z malucha to bys mial sete po 8 sekundach... licznikowo licznikowe pomiary tak jak i "porownywanie" z innym jadacym autem jest dokladne plus minus 2 do 4 sekund pod warunkiem ze oba auta maja prawidlowe srednice kol, reasumujac mozna powiedziec ze kant ma miedzy 10 a 20 do sety


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2008-04-23 23:21:54 ]
  
 
tak jak mowi bart jak ci zalezy na przyspieszeniu wystarczy przelozyc kola na niski profil mierzone gpsem w moim kancie licznik typu kreska smierci przyspiesznie na 175 50 13 niesamowite gdy na luczniku ukaze sie 100km/h to gps wskazuje 78km /h przy orginalnych oponach 100 na liczniku 98 na Gps'ie wiekszosc aut zaniza i tak faktyczna predkosc tak ze sprawdzanie z innym autem predkosci maxymalnej nie ma sesu co do przyspieszenia w sekundach nie sprawdzane to bylo
  
 
Bart - koła w seryjnym rozmiarze 165/80/13

pomiar - GPS Navbie (sirfstar 3) + laptop + mapfactor PC navigator
  
 
Wiecie Co??? Te silniki nie mają osiągów
Miałem 1.5 mam 1.6 żadnej różnicy nie widzę, sieczkarnia okropna, ogólnie ohapchał to nie silnik...
  
 
U ciebie chłopaku to raczej zajebista instalacja podtlenku lpg odpowiada za te osiągi.
Jak tego nie dopracujesz to możesz se dohca włożyć. A potem lament i żale bo "nie ma jadu".
  
 
Już dopracowane. Jak już pisałem na benie jechał jak głupi a na gazie ni huhu - wystarczyło obodowę filtra powietrza mocniej dokręcić do gaźnika i od razu zaczął lepiej jechać i coś kurde przestał palić 17l/na sto. Jedzie spoko - pali dychę - lub lekko ponad.
Ale tak swoją drogą to trzeba powiedzieć, że jak dohc miał fabrycznie mieć 105 koni (mówię o jeden sześć) to miał co najmniej 90 a jak ohapchał miało mieć 82 horse to stosując reźim technologiczny FSO z lini produkcyjnej zjeżdżało może z 60-65... a jeszcze przez parę lat kilka koni uciekło i po drodze się rozbiegło.
Ja ogólnie kończę definitywnie z tą żałosną sieczkarnią raz na zawsze... jeszcze po przekładce wezmę impulsownik kinetyczny z drewnianym trzonkiem i ją w częściach pierwszych oddam tam gdzie jej miejsce - do Stacha
  
 
Cytat:
a jak ohapchał miało mieć 82 horse to stosując reźim technologiczny FSO z lini produkcyjnej zjeżdżało może z 60-65... a jeszcze przez parę lat kilka koni uciekło i po drodze się rozbiegło.



Może takie trupy trafiałeś? Z ciekawości ile miałeś już silników 1500-1600 OHV? I napisz z jakimi były przebiegami? Ja pamiętam jak mój pierwszy kant z 90roku miał przebieg 30tys od fabryki i zapierda...ł jak głupi(na 3 biegu potrafił piska strzelić i w 4 osoby śmigał po 170km/h ). Znajomy, wsadził do kanta dobrze zrobiony 1600 OHV i też można było się zdziwić jak jedzie. Oczywiście nie ma co porównywać do DOHC bo to już inna bajka.