Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
leeyo1976 Omega A racibórz | 2008-04-23 23:48:18 Witam!
Do tej pory jeżdżę omegą A 2.6 i jestem z niej bardzo zadowolony. Jedyne moje naprawy dotyczyły zawieszenia, a przejechałem nią ponad 120kkm. Mało tego kupiłem ją gdy miała już prawie 240kkm przejechane. Jeździ nadal na długich trasach i powiem, że absolutnie się nie boje, że mi w niej coś padnie ![]() Swoje jednak już przeżyła i niestety trzeba by zainwestować w remont blach. Skoro jednak tak to przekonałem się, że taniej bedzie jednak wziąć omege B. I teraz mam niestety problem. 2.0 8v/16v - odpada, 2.5diesel (słyszałem, że awaryjny i niestety żre dużo ropy), 2.5i v6 - co chwilę w necie natykam się na uszkodzony silnik i się juz zraziłem (potwierdził mi to mechanik, że silniki padają). Tak więc wybrałem 3.0i v6, ale nadal mam pewne wątpliwości. Przede wszystkim z tego co mi wiadomo jest to dokładnie to samo co 2.5v6 więc mam obawy, że będzie się coś pierdzielić. Poza tym nie mam już nastu lat i nie podnieca mnie to, że silnik połyka dużo benzyny - wybaczcie Panowie, którzy uważacie inaczej. Moja 2.6i jak jeżdżę szybko to bierze koło 13.5-14litrów lpg i to jest dla mnie ok. Na necie znalazłem opisy, że właśnie w tych granicach pali 3.0v6, ale również podają niektórzy, że 22l benzyny!!! Dlatego proszę o obiektywną ocenę. Ideałem byłaby dla mnie wersja omegi B z silnikiem 2.6i takim jak mam. A może ktoś już próbował przekładać - jak wygląda sprawa ze skrzynią, łapami itp, itd... Piszcie napewno skorzystam z Waszych rad! przede wszystkim piszcie o 3.0v6. jezdze okolo 35kkm rocznie i jak najbardziej interesujne mnie gaz. Pozdrawiam LEEYO |
Szcurek LOB MEMBER Kosiarka; Czarna Owca Tarnowskie Góry | 2008-04-24 10:21:53 Następny, któremu się nie chce forum przejrzeć.
PS. I tak Ci napiszą żebyś kupował 3,0 |
![]() Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2008-04-24 11:22:01 bierz 3.0 ![]() ![]() |
![]() urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2008-04-24 11:24:56 nie kupuj omegi , to padło nie jeździ, pali w pysk i psuje sie na potęgę
KRWI! padnę dzisiaj na zawał ![]() |
![]() jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-04-24 11:29:48 Co by Ci tu poradzić. Widzisz... nerwowość wywołałeś...
Chcesz mój gaz ? ![]() |
leeyo1976 Omega A racibórz | 2008-04-24 12:36:04 No widzicie - przejrzałem archiwum i faktycznie co chwilę czytam, że brać 3.0v6 - nie tylko tutaj, ale w uzasadnieniu jest, że ma zajebiste kopyto i piszczą opony - jak dla mnie to za malo...
Do urga - jakbys nie zauwazyl omege juz mam ![]() Sami przyznacie, że w większości posty opieraja się o opisy typu kup bo tak jest lepiej, a ja chcę tylko wiedzieć dlaczego lepiej... niestety mało kto wie - albo po prostu jest na tyle nieobiektywny, że nie potrafi sam siebie oszukiwac. Jezeli ktos by chciał np. wiedzieć dlaczego ja wybrałem 2.6 r6 to bym mu napisał cos więcej niż to , że 2.6 jest duzy i dlatego brac. nie znalazlem w archiwum nic na temat przelozenia 2.6 R6 do karoserii B - ktos coś wie na ten temat? pozdrawiam |
![]() Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2008-04-24 12:42:04 nie cuduj z tym 2.6 kolejny kustosz...
zezlomuj ome i kupuj fałveja opel nie jezdzi ![]() a juz zwlaszca R6 ![]() |
![]() Mariusz_P LOB SYMPATYK Limo Long Vehicle Gdynia Kosakowo | 2008-04-24 23:29:58 Kolega zepewne bedzie zagazowywal Omege? Jesli faktycznie juz wyrosles z paliwozernosci,to nie szalej.Jesli preferujesz w miare spokojna jazde,to kup 2.0 16V i zaloz dobra instalke. Auto z tym motorkiem owszem bedzie slabsze,ale za to w serwisowaniu troche taniej bedzie Ciebie wynosic,konstrukcyjnie tez jednostka silnikowa jest prostsza,wiec teoretycznie mniej awaryjna. Co do usterkowosci V6,to sa rozne opinie,ze tloki bokiem wychodza i podobne.Mnie kiedys doradzono tutaj na forum,abym tylko systematycznie wymienial olej i nic nie bedzie sie zlego dzialo... i tak jest. Moze bardziej skup sie na wyposazeniu Omegi?
[ wiadomość edytowana przez: Mariusz_P dnia 2008-04-24 23:31:07 ] |
![]() urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2008-04-25 07:57:57 hmm, masz omegę. SPRZEDAJ! ![]() no jakoś nie wychodzi mi zachowanie powagi |
Szcurek LOB MEMBER Kosiarka; Czarna Owca Tarnowskie Góry | 2008-04-25 08:40:00 BTW Urg, co Ty dzisiaj piłeś ![]() Albo to jeszcze od wczoraj ![]() |
![]() michals24 DEADSOUL Opel omega B 2,5 TD Rzeszów | 2008-04-25 10:06:20 Ja się wyłamię ---bierz diesla- bujałem się 6 latek Omą A 2,0 i kiedy przyszło do wymiany autka wszyscy mówili żeby nie kupować omy B 2,5 TD bo to paliwożerca, awaryjny itp.- ja jednak zaryzykowałem ( 1 ropniak bo zawsze miałem benzyniaki) ![]() ![]() |
![]() PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2008-04-25 10:10:06
Skreślasz wszystkie silniki została Ci 2,2 dti bierzsz ten bo nic innego juz nie zostało. |
profil-usunięty | 2008-04-25 11:44:51
![]()
![]()
![]()
Reasumując - zalet 2.5 jakoś nie widzę, równie kłopotliwy w użytkowaniu tak jak 3.0, tyle samo pali, tyle samo kosztuje OC, ale nie odwdzięcza jak większy brat. Na temat diesli się nie wypowiadam, ale wolałbym poddać się wazektomii niż kupić omegę w dieslu ![]() [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2008-04-25 12:21:23 ] |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-04-25 12:14:29 Hehehe
Moja opinia pokrywa się z opinią Immo ![]() Dodam tyko opinie o dieslu: ble |
![]() Stahu LOB WETERAN MV6 wieś z tramwajami | 2008-04-25 12:46:52 A propos spalania 3.0, nie wiem jak bym się jeszcze musiał starać (? jeździć na max trójce) żeby średnie spalanie z trasy przekroczyło 12 litrów benzyny. I nie ma zmiłuj ![]() |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2008-04-25 12:58:07 biuerz 3.2, a dlaczego, bo :
1: zajebisty problem z katalizatorami 2: zajebisty problem z tlumikami 3: zajebisty problem z oplatami 4: ogolnie zajebisty problem |
![]() zYx LOB SYMPATYK ____Ω____ EU | 2008-04-25 13:11:31
Co masz na myśli że jest problem z katalizatorami i tłumikami? |
profil-usunięty | 2008-04-25 13:17:40
![]() |