Po wymianie uszcz.gł, wałka, popychaczy coś nie tak (1.4cvh)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam duży problem z głośną pracą silnika 1.4 cvh, po wymianie uszczelki głowicy, wałka rozrządu i popychaczy.
NIe jestem mechanikiem, ale raczej wszystko dobrze skręciłem.
Rozrząd dobrze jest ustawiony, punkty na kole walu tak i na wałku są idealnie na górze. Głowica odpowiednio przykręcona.
Problem z tym, że hałasuje i brak mocy w pełnym zakresie.
Zauważyłem, że jak się zatka ręką wydech to nie wydostają się spaliny tak jakby nie było odpowiedniego ciśnienia w wylocie.
Co to może być, ćży zawory się niedomykają, czy straciły szczelność (wątpie), s może coś poprostu zrąbałem z ustawieniam rozrządu.
Proszę o sugestie, znawców temetu.

hałasuje przy dodaniu gazu, jak się obroty ustabilizują np. 2000obrotów to nie hałasuje już tak. Ogólnie da się jechać, ale wiadomo gaśnie i nie rozwija pełnej mocy.
Na pierwszy ogien, myślałem, że kolektor wydechowy jest nieprzykręcony, ale jest szczelnie przykręcony (z nową uszczelką).

Jakieś sugestie, może na odwrót ustawiłem rozrząd, czy coś.
A jeszcze jedno pytanie?
Z jaką siłą przykręcacie dźwigienki zaworów, czy to ma jakiś związek.

Nakrętka mocowania sworznia podparcia dźwigni zaworu: 25 do 29 N -m.

a jak spaliny nie wylatują dobrze to może coś z zaworami wydechowymi ... nie ma doprego odprowadzenia spalin i silnik traci na mocy wtedy ... albo wydech gdzieś zapchany

mam klucz dynanometryczny tylko w zakresie 40-210, ale spróbuje przykręcić trochę słabiej niż 40nm.
Ale wydaje mi się, że to coś z zaworami, bo jak by był zapchany wydech to by porostu się dusił, a mój hałasuje. Jak nie dam rady to jadę do mechanika.
Tylko kurcze poprzednio te zawody były sprawne, a teraz coś nie gra.

albo może nie taka uszczelka pod głowice? i olej nie odpływa co popychaczy naprzykład