[Ogólne]wałki rozrządu z 1,8 RQB do RDA (105) czy warto?? - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-05-03 12:27:26, RemikGT pisze:
co do numerów to sa 3 kompy tzn 3 rodzaje oznaczeń,opózniej napisze jakie,bo musze ze swojego spisać



spisz i napisz jaki najlepszy do MKVII
  
 
ok jestem,porobiłem kilka fotek,aby troszke jasniej było,niestety nie zrobiłem fotki natrysków denka tłoka bo dzis mi się nie chce miski sciągać
1.przeustnica 130ps

2.przepustnica 105ps

3.wałki 105ps

4.wałki 130ps

5.kolektor ssący -105 i 130 ps-jak widac zero róznicy,przynajmniej dla roku 92-93

6.komp 130 ps


Escort/Orion 1.8 litre 16 Valve
92-93
Ford EECIV
92FB12A650BC
6733317
XEF2FBBC
130BHP

Escort/Orion 1.8 litre 16 Valve
92-93
Ford EECIV
92FB12A650BD
6935984
XEF2FBBD
130BHP
COPY

Escort/Orion 1.8 litre 16 Valve
93-94
Ford EECIV
92FB12A650BE
7225397
XEF2FBBE
130BHP
MONK

MOZNA POSZUKAC OD FIESTY RS1800
Fiesta RS1800 1.8 litre
92-93
Ford EECIV
92FB12A650DD
XEF2FBDD
16 Valve 130BHP
ALSO

Fiesta RS1800 1.8 litre
92
Ford EECIV
92FB12A650DC
6733319
XEF2FBDC
16 Valve 130BHP
Chyba komp powinien pasowac bez problemów



[ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-05-03 14:59:31 ]
  
 
Dzieki RemikGT za fotki przydadza sie bardzo bede poszukiwal teraz kompa mam nadzieje ze znajde bo juz wim jakie sa oznaczenia dzieki Remikowi ;] a moze ktos ma do sprzedania takiego kompa od RQB albo przepustnice lub walki
  
 
Ja tez coś wstawię fotki natrysku denka tłoka

oraz ich miejsce montażu


[ wiadomość edytowana przez: zeberko dnia 2008-05-03 18:04:00 ]
  
 
no i mamy na fotkach wszystko co jest potrzebne,do tego aby uzyskac seryjne 130 ps(teoretycznie)oczywiście po tym zabiegu i kilkunastu dniach bedzie to mało i zaczynamy dalej kominejszyn,i wkładamy wydech inny,superowo sprawdza się adaptacja całego układu z rsa sa tacy co twierdzą ze to nic nie daje ale DAJE
ponad to jesli mamy chęci i zapał kupujemy druga głowice, wywalamy zawory itp.oddajemy głowice do odpowiedniego zakładu i wstawiamy większe zawory,o ile większe napisze za około miesiąc czasu
  
 
Orientujecie się może czy przepustnica o numerze
92BB-12B579-AA AFH45-26
pochodzi z silnika RQB???

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
  
 
Cytat:
2008-05-03 18:42:21, slawcek pisze:
Orientujecie się może czy przepustnica o numerze 92BB-12B579-AA AFH45-26 pochodzi z silnika RQB???


To jest RDA
  
 
Dzięki

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
  
 
RemikGT
a czy mógłbyś zrobić foto tych kolektorów ale od tyłu??
  
 
Cytat:
2008-05-03 20:17:49, PumaRST pisze:
RemikGT a czy mógłbyś zrobić foto tych kolektorów ale od tyłu??


mógłbym ale róznicy nie ma,jutro Ci zrobię
  
 
z tego co napisał RemikGT to żaden ten komp do MKVII nie podejdzie, chyba ze sie myle????
a odnośnie przepustnicy to od mondka 1.8 tez pasuje ma okolo 60 mm.
  
 
Cytat:
2008-05-03 12:44:54, Kamil_K pisze:
spisz i napisz jaki najlepszy do MKVII


Masz orginalnie kolektor aluminiowy czy plastik?
Jesli plastik, to sprawa się komplikuje, bo wtedy zmieniła się instalka i EDIS powedrował do sterownika, a szansa na znalezienie kompa do wersji 130KM w budzie Mk7 jest praktycznie zerowa

Pozostaje przełożyć całą instalkę od silnika RQB, albo (co wydaje się w tym przypadku lepszym rozwiązaniem) odłączyć "prosiaka" i wysterować silnik od nowa.
  
 
Cytat:
2008-05-03 21:17:50, MAG pisze:
Masz orginalnie kolektor aluminiowy czy plastik? Jesli plastik, to sprawa się komplikuje, bo wtedy zmieniła się instalka i EDIS powedrował do sterownika, a szansa na znalezienie kompa do wersji 130KM w budzie Mk7 jest praktycznie zerowa Pozostaje przełożyć całą instalkę od silnika RQB, albo (co wydaje się w tym przypadku lepszym rozwiązaniem) odłączyć "prosiaka" i wysterować silnik od nowa.



mam plastik,

"odłączyć "prosiaka" i wysterować silnik od nowa." możesz jaśniej ?????
  
 
miało być podłączyć "prosiaka"

czyli jakiegoś piggyback'a aby ustawić nowe mapy wtrysku mogące wykorzystać potencjał nowych gratów, bo sama autoadaptacja sterownika nie ma szansy na tak duże zmiany jakie są tutaj niezbędne.
  
 
Cytat:
2008-05-03 21:16:37, Kamil_K pisze:
z tego co napisał RemikGT to żaden ten komp do MKVII nie podejdzie, chyba ze sie myle???? a odnośnie przepustnicy to od mondka 1.8 tez pasuje ma okolo 60 mm.


Trochę chyba kolego przesadziłeś. Przepustnica od mondka 1,8 ma 48mm a od 2,0 52mm.
  
 
Cytat:
2008-05-02 11:52:16, Alfik6548 pisze:
raczej wymiana samej przepustnicy nic nie da a wrecz moc spadnie tak mi sie wydaje. nie wiem czy komputer bedzie w stanie dawkowac tak paliwo by bylo wszystko oki, na dolocie jest przeplywomierz i on wspulpracuje z kompoterem (...)ale efekt po wymianie przepustnicy moze byc taki ze gaz bedzie bardzo czuly a na wysokich obrotach bedzie dostalaw za duzo powietrza i essi bedzie slabl. ....



no tak bedzie na PB ale na LPGu który jest podawany na dolocie może byc całkiem inaczej ....
a zmiana z serynych 43mm na np 48mm od Mondeo nie wplynie tak radykalnie negatywnie jak na 55mm, moze sie polepszyc niz na seryjnej, postaram sie przetestowac.


[ wiadomość edytowana przez: Kamil_K dnia 2008-05-04 11:08:29 ]
  
 
Cytat:
2008-05-04 08:10:42, MAG pisze:
miało być podłączyć "prosiaka" czyli jakiegoś piggyback'a aby ustawić nowe mapy wtrysku mogące wykorzystać potencjał nowych gratów, bo sama autoadaptacja sterownika nie ma szansy na tak duże zmiany jakie są tutaj niezbędne.



czyli cos takiego LINK
do tego to mam dostęp, tylko skąd wziąć mapy
bo samemu zmieniać te co sa to kozacko bedzie
  
 
a mi sie ywdaje ze wsadzenie wałków z kompem i tak jakis efekt da,Smoku smiga na wałkach ze 130 a kompie z 105 i powyzej 3000 jest ok
  
 
Cytat:
2008-05-03 10:00:46, Kamil_K pisze:
znaczy uzyskałeś jakiś efekt, czy sie pogorszyło ????



Na PLUS i to wielki

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Cytat:
2008-05-03 20:17:49, PumaRST pisze:
RemikGT a czy mógłbyś zrobić foto tych kolektorów ale od tyłu??


prosze, tylko po co?